جمعه 06 آذر 1394 - 17:34:47

رنگ مو کاراملی

رنگ مو بسیار زیبای کاراملی

رنگ مو



رنگ موی کاراملی به خصوص روی موهای قهوه ای بسیار زیبا بوده و جذابیت موها را چند برابر می کند. این رنگ مو مانند نام خود شیرین بوده و چهره را نیز به شیرینی نام خود در می آورد. اگر موهای تیره ای دارید و می خواهید روی موهای خود تغییراتی به وجود آورید، می توانید روی آن ها هایلایت کاراملی رنگ به وجود آورده و یا کل موهای خود را به این رنگ زیبا در آورید. البته برای انجام این مدل مو باید از فاکتور های مشخصی پیروی کرد که در این مقاله به برخی از این فاکتورها پرداخته شده است.

 



خانم هایی که چشم های قهوه ای روشن و فندقی دارند بهترین گزینه برای رنگ موی کاراملی هستند. زیرا این رنگ باعث می شود که رنگ چشم ها بهتر دیده شده و به زیبایی بیشتر چهره کمک می کند. البته خانم های با چشم های آبی و یا قهوه ای تیره نیز با توجه به رنگ پوست خود می توانند این مدل مو را امتحان کنند. به خصوص کسانی که خود موهای روشن تری داشته و رنگ اصلی موهای آن ها یک تا دو درجه با کاراملی تفاوت دارد. بنابراین خانم های مو خرمایی نیز می توانند موهای خود را کاراملی کرده و از داشتن یک نتیجه عالی اطمینان یابند.

 



البته اگر موهای مشکی رنگی دارید، نیز همچنان می توانید موهای خود را به رنگ کاراملی در آورید. کافیست برای این کار از دکلره کردن موها استفاده کنید.

 


رنگ موی کاراملی، روی چهره خانم هایی که توناژ پوستی تیره تری دارند معمولا زیباتر دیده می شود. پس اگر پوست سبزه و یا برنزه ای دارید می توانید با این رنگ مو زیبایی پوست خود را بیشتر به نمایش بگذارید. زیرا منظره ای که این رنگ موی زیبا روی پوست به وجود می آورد می تواند شما را به خصوص در طول تابستان تبدیل به یک الهه زیبایی کند.

 



اگر پوست روشنی دارید نیز دلسرد نشوید، زیرا شما هم می توانید رنگ موی کاراملی را امتحان کنید. البته باید روی موهای خود از رنگ کاراملی روشنی که به بلوند بخورد استفاده کنید.

 

 

اگر همچنان از این که موهای خود را به این رنگ در آورید مطمئن نیستید، می توانید موهای خود را با هایلایت هایی به این رنگ زینت دهید که در صورتی که از این رنگ لذت بردید، می توانید همه موهای خود را کاراملی کنید. اگر می خواهید موهای خود را با هایلایت های کاراملی زینت بخشید بهتر است به یک سالن زیبایی رفته و موهای خود را به دست یک متخصص بسپارید تا از نتیجه به دست آمده راضی باشید.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش رنگ مو اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 06 آذر 1394 - 21:25:03
فوق العادست
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: