شنبه 07 آذر 1394 - 23:02:24

آرایش چشم دراماتیک

مدل آرایش چشم دراماتیک

آرایش چشم متفاوت

 



چشم ها یکی از مهم ترین قسمت های صورت در انجام آرایش هستند. زیرا با آرایش چشم ها می توان شخصیت هر فرد نشان داده شده و یک دید کلی از روحیه وی به دست آورد. از طرفی خانم هایی که  می خواهند در بین یک جمعیت خاص بوده و به چشم بیایند دوست دارند آرایش های متفاوت تری را امتحان کرده و سلیقه متفاوت خود را بیشتر نشان دهند. این مقاله مخصوص این خانم ها بوده و با نشان دادن چند ایده آرایشی متفاوت سعی شده تا افراد را از روتین های آرایشی که گاها کسل کننده نیز هستند، خارج کنند.
آرایش چشم سوپر دودی

 



درست است که آرایش چشم دودی خود به تنهایی یک آرایش کامل برای چشم هاست ولی اگر به نظر شما این آرایش تکراری و کسل کننده شده و شما به دنبال کمی تنوع در آرایش خود هستید می توانید از این آرایش سوپر دودی استفاده کنید که در آن رنگ ها اغراق آمیز تر و در عین حال تیره تر می باشد. این آرایش به مدل های زیادی قابل انجام است ولی رنگ ها در همه آن ها باید تیره باشد. به طور مثال برای این آرایش می توانید از رنگ های مشکی، قهوه ای تیره و بنفش تیره استفاده کنید.

آرایش متفاوت روی پلک

 




با این مدل آرایش بی شک چشم ها را خیره خواهید کرد. در این مدل آرایش نیاز به دست هایی محکم برای کشیدن خط چشم وجود داشته و باید به صورت کاملا دقیقی آرایش انجام شود. به همین دلیل ممکن است انجام آن برای بار اول امکان پذیر نباشد پس سعی کنید قبل از استفاده از آن این آرایش راخوب تمرین کنید.

 

 

آرایش چشم با اکلیل

 



این آرایش باعث می شود که روحیه متفاوت شما بیشتر به نظر برسد. زیرا هر خانمی جرات استفاده از آن را ندارد. البته لازم به ذکر است که آرایش چشم ها با اکلیل را نمی توان در هر مناسبتی و در هر مکانی استفاده کرد ولی برای مهمانی های خاص این آرایش بینظیر است. بعضی از محصولات آرایش نیز خود دارای اکلیل هستند ولی کاری که شما می خواهید با آرایش خود انجام دهید ورای هر گونه اکلیل موجود در این محصولات آرایشی است.

آرایش چشم متالیک
 



اگر دوست ندارید روی آرایش چشم خود از اکلیل استفاده کنید ولی به دنبال تغییر در آرایش خود هستید، می توانید از آرایش متالیک روی چشم های خود استفاده کنید. این آرایش از اکلیل استفاده نکرده و در عین حال بسیار متفاوت و زیباست.

 

 

خط چشم گربه ای غیر معمول

 



همه خانم ها استفاده از خط چشم را از همان سنین نوجوانی و جوانی فرا می گیرند ولی اگر به دنبال یک خط چشم متفاوتید می بایست مرزهای یادگیری خود را شکسته و خط چشم خود را ادامه هید. از خلاقیت خود استفاده کنید و بالا و پایین چشم خود را آرایش کنید. اگر از استعداد آرایشی خود کمک بگیرید باعث می شود که به کار خود ایمان داشته و با این آرایش کمی عجیب با اعتماد به نفس کامل به نظر برسید.

 

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 09 آذر 1394 - 18:31:35
مطالبتون فوق العادست ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: