یکشنبه 08 آذر 1394 - 20:35:10

آرایش سفید

آموزش 5 مدل آرایش با استفاده از رنگ سفید

گریم و آرایش


استفاده از رنگ سفید در آرایش صورت آن چنان مرسوم نبوده و هر خانمی عادت به آرایش با این رنگ که برای همه مناسب است را ندارد. اما دقت داشته باشید که درست است که آرایش با رنگ سفید محبوبیت چندانی ندارد ولی این رنگ برای همه خانم ها مناسب بوده و می توانند در مناسبت های مختلف از این آرایش استفاده کنند. اگر شما نیز به آرایش با رنگ سفید علاقه داشته و می خواهید آرایش زیبایی داشته باشید، می توانید با کمک مقاله زیر از این رنگ خاص و در عین حال زیبا استفاده کنید.

استفاده از مداد سفید در داخل چشم ها

 



اگر از آن دسته خانم هایی هستید که فاصله چشم های کمی دارید می توانید این فاصله را با استفاده از یک ترفند آرایشی ساده و با کمک رنگ سفید بیشتر نشان دهید. همچنین اگر اطراف چشم هایتان به دلیل کم خوابی و یا هر دلیل دیگری گود و کبود شده است می توانید از این مداد زیبا در آرایش خود استفاده کنید. برای این آرایش نیز نیازی نیست که نوک مداد آرایشی تیزی داشته باشید و هرچه نوک مدادتان پهن تر باشد زیبایی آرایش شما نیز بیشتر است.

سایه سفید روی لب ها

 



اگر به دنبال لب هایی هستید که حالت زیبایی داشته و برجسته و زیبا به نظر برسند، کافیست از سایه سفید رنگی در مرکز لب های خود استفاده کرده و لب های خود را آن چه همیشه آرزوی آن را داشتید، نزدیک تر کنید. برای حالت دادن به لب ها کافیست در اطراف آن سایه سفید خود را زده و با این کار لب ها را برجسته تر نشان دهید.

سایه سفید زیر رنگ های دیگر

 



اگر آرایش چشم خود را انجام داده و حالا احساس می کنید که کمی تیره تر از حد معمول شده است  کافیست با کمک سایه سفید رنگ خود این مشکل را حل کنید.  برای این کار از رنگ کرم نیز می توان روی چشم ها بهره برد. به طور مثال ابتدا از این رنگ روی لب ها و یا پست خود استفاده کرده و سپس رنگ ها و یا سایه های دلخواه خود را بزنید..

استفاده از مداد سفید روی خط مژه پاییینی

 



اگر چشم های ریزی دارید و می خواهید که این تصور به وجود آید که چشم های بزرگ تری دارید، کافیست روی مژه ها و خط رویش مژه های خود کمی مدادیا سایه سفید بزنید. برای این کار هم نیازی به تراشیدن مداد نبوده و هرچه سر مداد پهن تر باشد زیباتر به نظر می رسد.

رژ لب سفید

 



بله درست شنیدید، رژ لب سفید هم وجود داشته و یک روز که از روتین زندگی خود خسته شدید به کار می آید. برای موقعیت های مختلف از رنگ های مختلفی استفاده می شود که در این  مقاله به برخی از آن ها پرداخته شده است. رژ سفید در وسط لب ها به کار رفته و باعث درخشش و برجستگی آن ها  می شود.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 09 آذر 1394 - 18:29:41
تممنون از مطالب خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: