سه شنبه 10 آذر 1394 - 03:26:13

هایلایت موهای قهوه ای

هایلایت مناسب موهای قهوه ای

هایلایت و رنگ مو

 


موهای قهوه ای می تواند روی هر نوع پوستی زیبا به نظر برسد به خصوص اگر این رنگ قهوه ای تیره بوده و براق و سالم نیز باشد. البته موهای قهوه ای معمولی و بی روحی نیز وجود دارد که هیچ جذابیتی نداشته و کسل کننده به نظر می رسند. این اتفاق وقتی می افتد که به موها توجه نشده و موها سلامت و زیبایی خود را از دست بدهند. یکی از روش هایی که می توان با کمک آن موهای قهوه ای را جذاب تر نشان داد، استفاده از هایلایت های مختلف روی این رنگ موهاست.
هایلایت، موها را پرپشت تر نشان داده و وجود هایلایت روی موهای قهوه ای آن ها را بسیار زیباتر نشان می دهد. البته دقت در انتخاب رنگ و نوع هایلایت اهمیت زیادی داشته و به خصوص انتخاب هایلایتی که مناسب موهای قهوه ای باشد کمی دشوار  است. در این مقاله به برخی از نکاتی که در هایلایت موهای قهوه ای باید به آن دقت کرد پرداخته می شود.
• رنگ پوست

 



درست است که در حالت کلی موهای قهوه ای روی هر چهره ای زیبا به نظر می رسد ولی اضافه کردن این هایلایت نیازمند رنگ پوست مشخصی است. به طور مثال خانم هایی که پوست رنگ پریده، روشن و یا زرد رنگی دارند بهتر است از هایلایت های رنگ روشن مانند عسلی، طلایی و بلوند روشن روی موهای خود دوری کنند. زیرا این رنگ هایلایت ها پوست را روشن تر نشان داده و برای این افراد که خود پوست روشنی دارند مناسب نیست. مثال دیگری هم می توان در مورد خانم هایی زد که توناژ زیرپوستی قرمزی دارند، که این قرمزی به هر دلیلی مانند وجود جوش زیاد روی صورت و یا قرار گیری زیر آفتاب و یا هر دلیل دیگری می تواند باشد، این دسته از خانم ها بهتر است از هایلایت هایی که به رنگ قرمز و یا نزدیک به رنگ قرمز باشند دوری کنند زیرا این هایلایت ها تنها رنگ پوست آن ها را قرمز تر نشان می دهد.

 

 

• توناژ پوستی

 



تشخیص این که چه توناژ پوستی دارید برای انتخاب رنگ هایلایت موهای قهوه ای بسیار اهمیت دارد. زیرا بعضی از هایلایت ها باعث می شوند که پوست زیباتر دیده شده و بعضی باعث می شوند که تنها نقص های صورت بیشتر نشان داده شوند. به طور مثال خانم های با توناژ پوستی سرد بهتر است رنگ موهایی مانند بلوند روشن و کاراملی را امتحان کرده و خانم هایی که توناژ پوستی گرمی دارند بهتر است روی موهای خود از هایلایت هایی به رنگ قرمز و یا قرمز مایل به قهوه ای استفاده کنند.

 

 

• حالت کلی چهره

 



علاوه بر رنگ پوست و توناژ پوستی مورد دیگری که نیاز به بررسی دارد تصویری است که می خواهید از خود نشان دهید. به طور مثال اگر بخواهید که خود را شیک، با کلاس و با وقار نشان دهید می توانید از هایلایت هایی باید استفاده کنید که نزدیک به رنگ موی شما باشند. برای داشتن ظاهر دراماتیک تری می توانید از هایلایت های روشن و متضاد رنگ مو استفاده کرده و  اگر می خواهید ظاهر شورشی تر و پرهیجان تری داشته باشید می توانید از هایلایت های با رنگ های کاملا متفاوت موهای خود را رنگ کنید، به طور مثال می توانید از هایلایت های سبز، صورتی و یا حتی سفید روی موهای خود استفاده کنید.

پس از آن که موهای خود را هایلایت کردید، از آرایشگر خود بپرسید که باید چه مراقبت های ویژه ای از موهای خود به عمل آورده و بهتر است از چه محصولاتی استفاده کنید تا بتوانید هایلایت های زیبای خود را بیشتر و بهتر حفظ کنید.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش رنگ مو اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 10 آذر 1394 - 18:15:18
ممنون از مطالب خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: