سه شنبه 10 آذر 1394 - 03:27:12

چشم های زیبا

روش هایی برای روشن کردن و زیباسازی چشم ها

چشم هایی ریبا و جذاب



هر بار که شما آرایش می کنید چشم ها مرکز توجه می شوند. به همین دلیل بیشترین زمان آرایش صرف چشم ها شده و همچنین چشم ها ولین نقطه صورت هستند که وقتی یک نفر شما را می بیند به آن ها توجه می کند. اما متاسفانه از آن جایی که امروزه زندگی خانم ها پرمشغله تر است، تاثیرات استرس، کمبود خواب ، خستگی و عمالی از این قبیل باعث می شود که چشم ها زیبایی و درخشش خود را از دست داده و تیره وافتاده به نظر برسند که هیچ جذابیتی ندارد. این در حالی است که اگر چشم ها برای و سرزنده باشند به کل چهره شما شادابی بخشیده و زیبایی شما را چند برابر می کنند. در این مقاله به این نکته بیشتر پرداخته شده و با رعایت چند نکته به چنین چشم هایی می توان دست یافت.
• قبل از خواب آرایش چشم های خود را پاک کنید

 



این روش یکی از ساده ترین و موثرترین روش های است که می توان برای روشن کردن چشم های خود انجام داد. یکی از دلایل تیرگی و خسته بودن چشم ها پاک نکردن آرایشی است که از قبل روی صورت مانده است، بسیاری از خانم ها از این امر اطلاع داشته ولی متاسفانه گاهی اوقات به دلیل خستگی و بی حوصلگی آن را فراموش می کنند. برای پاک کردن چشم ها از آرایش پاک کن مخصوص چشم ها استفاده کرده و سپس چشم ها و صورت را خوب بشویید. برای پاک کردن چشم ها می توان از روغن نارگیل هم استفاده کزد که هم تاثیر بهتری دارد و هم یک ماده طبیعی بی ضرر است. روغن نارگیل علاوه بر پاک کردن چشم، پوست اطراف آن را نرم تر کرده و باعث می شود که روی چشم ها چروک نیفتد.

• استفاده از قطره چشم

 



داشتن چشم های قرمز یکی از بزرگ ترین نشانه های خستگی چشم ها و کمبود خواب در آن هاست. به همین دلیل و برای این که همیشه از سرحال بودن چشم ها مطمئن باشید، می توانید هرگاه که احساس کردید، چشم هایتان خشک شده اند از قطره چشم استفاده کنید. سپس چشم های خود را چند ثانیه ببندید تا بتوانند کمی استراحت کنند. این کار را تا جایی که نیاز است انجام دهید.

• محصولات روشن کننده چشم

 



سرم ها، روغن های گیاهی، کرم ها و ژل های مختلف از محصولاتی هستند که برای روشن کردن چشم ها استفاده می شوند. اگر در زیر چشم های خود حلقه های تیره دارید می توانید از این محصولات استفاده کرده و تاثیرات آن ها را دریابید. از طرف دیگر برخی دیگر از محصولات روشن کننده چشم ها حاوی موادی هستند که خاصیت ضد چروک و ضد پیری دارد و در کنار از بین بردن پف و تیرگی چشم ها چند کار دیگر نیز در کنار آن انجام می دهند.

• استفاده از آرایش

 



استفاده از لوازم آرایشی نیز یکی دیگر از روش هایی است که به سرعت پف و تیرگی چشم ها را از بین می برد. برای این منظور از لوازم آرایشی استفاده کنید که اطراف چشم ها را نرم کرده و خیلی هم دیده نشود. اگر چشم هایتان خسته به نظر می رسند هم با استفاده از ریمل آن ها را باز کرده و با کمک یک مداد چشم سفید یا نقره ای در داخل پلک پایینی آن ها را روشن تر نشان دهید. همچنین می توانید از کانسیلربرای گرفتن تیرگی زیر چشم استفاده کنید.

• خواب کافی

 



اگر می خواهید که بدون هیچ تلاشی چشم هایی سرزنده و روشن داشته باشید، کافیست به اندزه کافی بخوابید. خواب کافی در طولانی مدت روی چشم های شما تاثیر داشته و  باعث می شود که نیاز به تلاش زیادی برای آرایش کردن آن ها نداشته باشید.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش گریم و آرایش اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 10 آذر 1394 - 18:15:34
واوووووووووووووووووووووووو
فوق العادست
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: