پنجشنبه 12 آذر 1394 - 01:11:42

مدل مو مناسب چتری

مدل موهای مناسب با چتری

مدل مو



داشتن موهای چتری باعث می شود که تغییر بزرگی در چهره به وجود آید. البته چتری برای هر کسی با هر نوع چهره ای مناسب نیست ولی با چند مدل موی زیبا می توان کاری کرد که چتری داشتن روی هر چهره ای زیبا و خاص به نظر برسد. همچنین موی چتری نیاز به مراقبت و رسیدگی بیشتری داشته و خانم های کمتری هستند که از آن استقبال کنند ولی فراموش نکنید که موهای چتری به تنهایی می توانند چند سال از سن واقعی افراد کم کرده و چهره را جوان تر نشان دهند.
در این مقاله چند مدل مویی که مناسب با چتری ها هستند نشان داده شده است.
• بان کلاسیک

 



این مدل مو بی دلیل کلاسیک خوانده نمی شود زیرا روش های زیادی وجود دارد که می توان با آن ها یک بان را آرایش کرده و از گذشته تاکنون نیز داشتن بان مرسوم بوده است. از طرفی مدل موی بان به همراه چتری های زیبایی که روی پیشانی قرار می گیرند بسیار زیباتر به نظر می رسند. این مدل مو بسیار جذاب و شیک است و باعث می شود که خانم ها جوان تر از سن واقعی خود نشان داده شوند. این بان می تواند در بالای سر و یا در پایین آن قرار داشته باشد.

• موهای لخت و صاف

 



از گذشته تاکنون این اعتقاد رواج داشته است که موهای لخت و صاف با چتری زیبا تر هم دیده می شود. امروزه نیز خانم ها در سرتاسر دنیا مدل موی چتری را با موهای لخت و بلند خود امتحان کرده و قاب زیبایی به دور صورت خود به وجود می آورند. این مدل موی ساده بسیار شیک و رسمی بوده و مخصوص خانم های باوقار است.

• موهای مجعد

 



همانطور که داشتن چتری روی موهای لخت زیبا به نظر می رسد، این مدل روی موهای مجعد نیز زیبایی خیره کننده ای به وجود می آورد. زیرا تضاد بین موهای حالت دار و چتری های روی پیشانی ترکیب جالبی هستند. این مدل مو نیز مانند موهای لخت بسیار شیک بوده و مخصوص خانم هایی است که می خواهند کمی از سن خود کمتر به نظر بیایند.

• مدل باب

 



یکی از بهترین مدل موهای مناسب چتری ها، مدل مو باب است زیرا این مدل مو خود به تنهایی جذاب و زیبا به نظر می رسد و ظاهر یک خانم را با شخصیت و محکم نشان می دهد که با اضافه کردن موهای چتری به آن نیز این مدل موی خاص بهتر هم به نظر می رسد. در ضمن موهای چتری هم روی موهای به سیک معمولی باب زیبا به نظر می رسند و هم روی موهایی که به صورت نامتقارن و کوتاه و بلند هستند.

 



حال که مدل موهای مناسب با چتری ها برشمرده شد، می توانید موهای خود را بدون دغدغه مدل موی مناسب آن ها به صورت چتری کوتاه کرده و از تغییری که در صورت خود مشاهده می کنید لذت ببرید.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش بافت و طراحی مو اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

پنجشنبه 12 آذر 1394 - 20:06:03
ممنون عالی بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: