پنجشنبه 12 آذر 1394 - 22:09:21

رنگ مو مناسب هر چهره

نکاتی در مورد رنگ موی مناسب هر چهره

رنگ و مش و هایلایت مو


همیشه این سوال در بین خانم ها رواج دارد که موهای خود را به چه رنگی در آورند. زیرا هر رنگی مناسب هر چهره ای نبوده و به همین دلیل وسواس در انتخاب رنگ مو همیشه وجود داشته است.
با توجه به رنگ مویی که یک خانم انتخاب می کند چهره ای ظریف، جسور، ملیح، پرجذبه و یا فرشته وار برای یک فرد به وجود می آید. البته این که کدام رنگ شما را به کدام صورت در می آورد خود جای سوال دارد. برای ساده سازی این تصمیم گیری در این مقاله به چند نکته کاربردی در انتخاب رنگ مو پرداخته شده است.
• رنگ موی مناسب توناژ پوست

 



اگر احساس می کنید که رنگ مویتان شما را رنگ پریده نشان داده و یا این که پوست صورتتان را تیره می کند، به این معنی است که رنگ مناسبی برای موهای خود انتخاب نکرده اید. گاهی نیز اگر به رنگ موی خاصی علاقه دارید باید با آرایش صورت خود را به رنگی درآورید که مناسب آن رنگ موست که البته این کار توصیه نمی شود. زیرا رنگ مو باید چهره را بدون هیچ تلاش اضافی جذاب کرده و نیازی به آرایش نداشته باشد.

• قانون 2 درجه

 



اگر می خواهید موهای خود را تیره و یا روشن کنید باید قانون 2 درجه را به کار ببرید. قانون 2 درجه می گوید که رنگ موها تنها باید 2 درجه با رنگ موی اصلی فرد تفاوت داشته باشد. برای انتخاب رنگ مو می توانید از رنگ ابرو های خود نیز کمک بگیرید و با رنگ کردن همزمان ابروها و موها چهره ای طبیعی تر و زیباتر به وجود آورید. فراموش نکنید که اگر موهای خود را خیلی تیره و یا خیلی روشن کنید باعث می شود که از حالت طبیعی خارج شوند.

• هایلایت بلوند

 



اگر توجه کرده باشید، خواهید دید که بسیاری از افراد بدون این که موهای خود را رنگ کنند، موهای زیبایی دارند و دلیل آن هم هایلایت های روشن روی موهای آن هاست. این موهای روشن مانند پوست برنزه به خوبی دیده شده و باعث براق شدن موها و جذابیت بیشتر چهره می شوند.

• هایلایت و لولایت

 



هایلایت و لولایت به حجم موها اضافه کرده و آن ها را درخشان، سرزنده و سالم نشان می دهند. پس از آرایشگر خود در مورد رنگ مویی که مناسب پوست و موهای شماست کمک گرفته و یا خودتان با توجه به توناژ پوستی که دارید از هایلایت و لولایت مناسبی روی موهایتان استفاده کنید.

• پیروی از مد

 



از به روز بودن رنگ موهایتان اطمینان کسب کرده و از رنگ ها و مدل هایی که مطابق روز نیستند، استفاده نکنید. در حال حاضر و در سرتاسر دنیا، موها امبره و یا استفاده از گچ مو و به وجود آوردن رنگ های متهورانه بسیار رواج دارد. البته از مد با توجه به سلیقه خودتان کمک بگیرید تا نسبت به موهای خود احساس خوبی داشته باشید.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش رنگ مو اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

جمعه 13 آذر 1394 - 16:18:13
فوق العادست
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: