شنبه 14 آذر 1394 - 01:56:00

آرایش مو با پاپیون

چند مدل مو با پاپیون

دیزاین مو با پاپیون



برای زینت بخشیدن به موها معمولا از ابزاری مانند انواع گیره های سر و گل های طبیعی یا مصنوعی استفاده می شود. یکی از وسایلی که با کمک آن ها می توان مدل مو ی زیبایی داشته و مناسب دختر خانم های جوان و حتی خانم های مسن تر است، استفاده از پاپیون و یا مدل های پاپیونی روی موهاست. به همین دلیل در این مقاله به مدل موهایی پرداخته می شود که با استفاده از پاپیون به دست آمده اند.

• پاپیون روی تاپ بان

 



بان در بالای سر یکی از مدل موهای کلاسیک است که از گذشته تاکنون خانم های خوش سلیقه از آن استفاده کرده اند. اگر شما نیز به این مدل مو علاقه داشت و می خواهید ظاهر آن را زیباتر جلوه دهید می توانید از یک پاپیون زیبا روی بان خود استفاده کرده و موهای خود را شیک و زیبا نشان دهید.

• پاپیون پشت بان

 



یکی دیگر از روش هایی که در آن برای تزئین موها از پاپیون استفاده می شود قرار دادن پاپیون در پشت بان است. در این مدل اگر پشت سر موها به صورت هلندی و یا فرانسوی بافته شوند نیز جذابیت بیشتری داشته و مدل مویی خاص تر به دست می آید.

 

 

• پاپیون نواری

 


اگر می خواهید موهای خود را دم اسبی بسته جمع کنید می توانید از یک پاپیون کوچک در زیر و یا کنار بان خود کمک گرفته و ظاهر موهای خود را ظریف تر کنید. این مدل مو ممکن است خیلی ساده باشد ولی بدون شک زیباست. شما می توانید این پاپیون نواری خود را از ربان، نوار توری و یا هر چیز دیگری درست کنید.

 

 

• شینیون پاپیونی

 



شینیون پاپیونی یک شینیون بسیار ساده است که هر کس می تواند آن را با کمترین وسایل ممکن به وجود آورد. برای این مدل تنها به یک کش مو و چند سنجاق سر نیاز است. برای انجام این شینیون زیبا می توانید از تصاویر زیر کمک بگیرید.




 

شینیون نیمه باز با پاپیون

 

 

یکی دیگر از مدل موهای زیبایی که در آن از پاپیون استفاده می شود شینیون نیمه روی سر است که مخصوص خانم هایی است که موهای بلند و روشن تری دارند. زیرا صرف نظر از زیبایی این مدل مو روی موهای مشکی به خوبی دیده نمی شود.

 

 

• هدبند پاپیونی

 



استفاده از هدبند و تل در بین دخترخانم های جوان محبوبیت بیشتری داشته و معمولا از انواع مدل  های آن برای تزئین موهای خود استفاده می کنند.

 

برای مشاهده فیلم آموزش شینیون اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 14 آذر 1394 - 19:29:18
خیلی خوب بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: