شنبه 14 آذر 1394 - 02:23:23

موهای زائد صورت

از بین بردن موهای زائد صورت

پوست صاف وزیبا



برخی از خانم ها علاقه چندانی به آرایش کردن نداشته و تنها می خواهند که چهره ای ساده و زیبا داشته باشند. این افراد برای این کار باید از پوست خود مراقبت کنند. ولی گاهی زیبایی پوست که زحمت زیادی برای آن کشیده شده است با چند تار موی ناخواسته روی صورت از بین می رود. در کل موی روی صورت و بدن بعضی از خانم ها بیشتر است که این لزوما چیز بدی نیست و نباید احساس بدی در یک خانم به وجود آورد. اما اگر روی صورت خود مو داشته و می خواهید از شر این موها خلاص شوید می توانید از مقاله زیر استفاده کنید.
آرایش به سمت پایین

 



اگر از آن دسته خانم هایی هستید که هر روز از کرم استفاده می کنید بهتر است کرم را از بالا به پایین و در جهت موها روی صورت خود بزنید. زیرا اگر حرکت دست شما به سمت بالا باشد، باعث می شود که موهای ریز روی صورت بیشتر دیده شوند. به این موهای روی صورت پرز گفته می شود که ممکن است در حالت عادی دیده نشوند ولی اگر آرایش خود را درست انجام ندهید به وضوح مشخص خواهند بود.

• شیو کردن

 



بله خانم ها نیز می توانند موهای صورت خود را شیو کنند ولی بهتر است این کار را با تیغ انجام ندهید زیرا احتمال بریدن صورت وجود دارد. به جای این کار از ژیلت استفاده کرده و یا با کمک موبرهای مخصوص صورت پوست صورت خود را از هرگونه آسیب احتمالی حفظ کنید.

• دکلره کردن

 



اگر به طور طبیعی موهای قهوه ای رنگی دارید به این معنی است که احتمالا موهای صورتتان نیز در مقایسه با خانم هایی که موهای بلوندی دارند، تیره تر است.برای این که این موهای تیر را از معرض دید در آورید می توانید آن ها را دکلره کنید. دکلره کردن موهای صورت را از بین نمی برد و تنها رنگ موها را از بین برده و باعث می شود که کمتر دیده شوند. فراموش نکنید که برای دکلره صورت از هر پودری استفاده نکنید. دقت داشته باشید که صحبت ما در مورد موهای ریز کوچکی روی پوست حساس صورت است پس لزومی ندارد که دکلره ای که روی سر استفاده می شود را به کار ببرید. برای این منظور از پودر دکلره ای استفاده کنید که برای پوست های حساس بوده و مخصوص صورت باشد.

• وکس

اگر می خواهید موهای روی صورت خود را ه کل از بین ببرید می توانید از روش وکس کرددن استفاده کنید. وکس کردن موهای صورت دائمی نیست ولی در مقایسه با شیو کردن مدت زمان بیشتری باقی می ماند. این روش مخصوصا برای خانم هایی که مشغله بیشتری داشته و وقت کافی برای از بین بردن پشت سر هم موهای صورت خود ندارند، مناسب است. مشابه پودر دکلره برای وکس صورت نیز از هر ماده ای استفاده نکنید و از وکس های مخصوص صورت کمک بگیرید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 14 آذر 1394 - 19:23:38
ممنون
خیلی خوب بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: