چهارشنبه 18 آذر 1394 - 03:06:29

صاف کردن مو

چند روش برای صاف کردن موها

موهای لخت و زیبا


برخی از خانم ها با موهایی صاف و ابریشمی به دنیا آمده اند، این در حالی است که برخی دیگر موهای فر و حالت دار دارند. اما خوشبختانه امروزه چه کسانی که در آرزوی موهای صاف هستند و چه کسانی که می خواهند موهای حالت دار یا فر داشته باشند با استفاده از وسایل آرایشی مناسب می توانند به خواسته خود برسند. در این مقاله به بررسی چند مورد از این روش ها پرداخته شده و با چند روش ساده می توان به موهایی صاف و صیقلی دست یافت.

شستن موها با محصولات رطوبت بالا

 



شامپوهای مرطوب کننده و کاندیشنرها ممکن است موها را به لختی موهایی که با وسایل دیگر به دست می آید نکنند ولی این محصولات موها را نرم کرده و وز آن ها را از بین می برند. علاوه بر آن این محصولات مرطوب کننده باعث می شوند که سشوار کشیدن و اتو مو کشیدن موها ساده تر شده و موها به راحتی حالت گیرند. همچنین می توانید برای دستیابی به نتیجه بهتر از کاندیشنرهای leave-in و لوسیون های مخصوص مو که می تواند روی موها باقی بماند نیز استفاده کنید.

استفاده از اتو مو

 



اتوی مو یکی از بهترین و کاربردی ترین محصولات و لوازم آرایشی است که تا به حال معرفی شده است. زیرا به کمک اتو مو می توان موها را صاف و یا حتی فر کرد. البته باید توجه شود که با وجود این که اتوی مو موها را صاف می کند نباید در استفاده از آن زیاده روی کرد. زیرا حرارت اتوی مو در طولانی مدت می تواند به موها آسیب های جبران ناپذیری وارد کند.

سشوار

 



یکی از قدیمی ترین و کاربردی ترین روش های صاف کردن مو، استفاده از سشوار است. در استفاده از این وسیله آرایشی موها با استفاده از حرارت داغ خشک و همزمان شانه می شوند. البته شانه ای که همزمان موها را شانه می کند باید برس صافی باشد. اگر هم می خواهید که موهای خود را حالت دار تر کنید، می توانید از یک برس گرد استفاده کنید. فراموش نکنید که از سشوار 1500 تا 1800 وات برای صاف کردن موها کمک بگیرید. زیرا سشوار های با توان بالاتر موها را فر می کنند. در بهره گیری از سشوار هم مانند اتوی مو باید به این نکته دقت داشته باشید که از آن جایی که حرارت به موها آسیب می رساند، استفاده بیش از حد از سشوار نیز به مو ها آسیب وارد می کند. به همین دلیل موهای خود را کمتر سشوار کنید.

صاف کردن موها با مواد شیمیایی

 



این پروسه می بایست توسط یک فرد متخصص روی موها انجام شود که با این کار موها برای شش تا 10 ماه صاف می مانند. این پروسه برای خانم هایی که می خواهند همیشه موهای صافی داشته باشند مفید است. البته مانند هر ماده شیمیایی باید دقت شود که این کار بیش از حد روی موها انجام نشده و به موها آسیب نرسد.

همانطور که مشاهده کردید،حتی اگر موهای حالت دار یا فری داشته باشید هم می توانید به سادگی به موهای صاف و صیقلی دست یابید. تنها کافیست یکی از متد های بالا را انتخاب کنید.

 

برای مشاهده ویدیو آموزش صاف کردن مو اینجا کلیک کنید.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 18 آذر 1394 - 18:45:21
مطالب فوق العاده ای دارید
به روز و کاربردی
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: