شنبه 21 آذر 1394 - 03:51:37

طراحی ناخن زمستانی

عکس طراحی ناخن بسیار زیبا مخصوص زمستان

دیزاین زمستانی ناخن



گاهی اوقات در طی زمستان به ناخن ها کمتر توجه می شود زیرا این تفکر وجود دارد که در فصل سرما و با وجود دستکش کسی به ناخن ها توجهی نشان نمی دهد، این در حالی است که زیبایی ناخن ها صرف نظر از فصلی که در آن قرار دادریم به خود ما حس زیبایی و اعتماد به نفس داده و باعث می شود که با دستکش و یا بدون دستکش نسبت به دست ها و ناخن های خود حس خوبی داشته باشیم.
در این مقاله چند طراحی ناخن مخصوص زمستان ارائه شده است که هر خانم خوش سلیقه ای می تواند حداقل از یکی از آن ها استفاده کند.

طراحی ناخن برفی
یکی از بهترین مدل های طراحی ناخن استفاده از دانه های برف روی ناخن هاست، در این مدل ناخن ها به رنگ روشن و یا تیره تر در آمده و روی آن ها و با استفاده از نگین دانه های برف طراحی می شوند.

 



 

طراحی ناخن شکل آدم برفی
یکی دیگر از مدل های طراحی ناخن در فصل زمستان کشیدن آدم برفی روی آن هاست. در این مدل طراحی نیاز به وسایل طراحی خاص ناخن است و بهتر است انجام آن را به یک متخصص طراحی ناخن بسپارید. به خصوص کسی که بخواهد این طراحی را انجام دهد باید دست هایی داشته باشد که اصلا نلرزند.

 




•طراحی ناخن اکلیلی

اگر علاقه ای به طراحی ناخن نداشته ولی همچنان می خواهید که ناخن هایتان یادآور زیبایی های فصل زمستان و درخشش دانه های برف باشد می توانید از لاک های اکلیلی روی ناخن های خود استفاده کنید. زیرا اکلیل می تواند یادآور برف بوده و می توان ناخن ها را به صورت امبره و یا فقط در سر ناخن ها به صورت اکلیلی در آورد.

 


 

طراحی ناخن سایه روشن
در طی زمستان می توان با خیال راحت از رنگ های تیره استفاده کرد. در واقع زمستان یکی از فصل هایی است که بهترین زمان استفاده از رنگ های تیره می باشد. بنابراین شما می توانید ناخن ها را به صورت تیره روشن درآورده و از زیبایی آن ها لذت ببرید.

 

 

•طراحی ناخن آبنباتی

تعطیلات کریسمس یادآور درخت کریسمس و تزیئنات آن و آبنبات های قرمز و سفید آن است. بنابراین شما نیز می توانید ناخن های خود را به زیبایی آبنبات های رنگی در آورید.

 

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش طراحی ناخن اینجا کلیک کنید.


 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 21 آذر 1394 - 10:58:19
طراحی ناخناتون فوق العادست
اگه میشه مدل های بیش تری بزارین
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: