یکشنبه 06 دی 1394 - 04:31:53

مدل مو کریسمس

دیزاین مو برای کریسمس

چند مدل موی زیبا مخصوص کریسمس



یکی از زیباترین تعطیلات تقویم میلادی کریسمس است که تا رسیدن به آن تنها چند روز باقی مانده است. به همین مناسبت مهمانی هایی برگزار شده و خانم ها بار دیگر درگیر یافتن آرایش مناسب کریسمس و شینیون موها می شوند. در این مقاله به مدل موهای مخصوص کریسمس پرداخته شده تا استرس شما را در مورد انتخاب مدل مو کم کرده و با استفاده از آن بتوانید در مهمانی های زمستانی شرکت کنید.

• شینیون کلاسیک

 


شینیون کلاسیک
یکی از زیباترین شینیون های ممکن است که بسیار شیک بوده و می تواند در مهمانی ها و مناسبت های مختلف استفاده شود. این مدل مو به دلیل سادگی بیش از حد آن در هر نوع مراسمی قابل استفاده بوده و برای دستیابی به آن کافیست موها را به عقب شانه کرده و در همان عقب سر ببندید. سپس موها را در پایین سر به صورت دم اسبی بسته و موهای دم اسبی را پیچ داده و با سنجاق محکم کنید. دقت داشته باشید که هر دسته مو داخل بان قرار گیرد.

• بافت مو روی سر

 



اگر به یک مهمانی کرسمس دعوت شده و نمی دانید که موها و یا آرایش خود را به چه گونه ای آرایش کنید، می توانید از مدل شینیون پشت سر کمک گرفته و به همراه آن یک لباس سفید بپوشید. دقت داشته باشید که برای انجام  این مدل مو بهتر است موها بلند باشند. برای این کار موها را به دو قسمت تقسیم کرده و و هر قسمت را به طور جداگانه به سمت بالا و به سمت دیگر سر ببافید. سپس موها را با کش محکم کرده و انتهای آن را پشت گوش و یا در بین موها پنهان کنید. این کار را در دو طرف سر انجام دهید تا مدل شما کامل شود.

 

 

• دم اسبی

اگر به دنبال مدل مویی هستید که در عین سادگی شیک و زیبا باشد، کافیست مدل دم اسبی را امتحان کنید. زیرا این مدل مو مخصوص کریسمس است. البته برای زیبایی بیشتر دم اسبی موهای بالای سر را کمی پوش داده و به بالای سر کمی پوش و حجم دهید. همچنین می توانید انتهای موها را با بابلیس فر کرده و به آن ها حالت دهید.

• باب نامتقارن

یکی از مدل موهایی که برای کریسمس مناسب بوده و مخصوص موهای کوتاه است، مدل موی باب نامتقارن بوده و در این مدل موها بدون تلاش زیادی به زیبایی آرایش می شوند. همچنین برای زیبایی بیشتر این مدل مو می توان از هدبند و یا فر کردن مو و یا مدل های صاف آن استفاده کرد.

 

برای مشاهده کلیپ آموزش بافت مو اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: