چهارشنبه 16 دی 1394 - 03:26:51

مدل دم اسبی

مدل مو دم اسبی

6 روش برای مدل دادن به دم اسبی



یکی از ساده ترین و در عین سال شیک ترین مدل موها که خانم ها از همان کودکی فرامیگیرند، مدل موی دم اسبی است. یکی از بزرگ ترین مزیت های این مدل مو این است که می توان از آن در هر مراسم دوستانه، رسمی و یا نیمه رسمی استفاده کرد. در این مقاله به معرفی 6 روش مدل موی دم اسبی پرداخته شده که می توان در مناسبت های مختلف از آن ها بهره برد.

• دم اسبی پیچیده شده

 



یکی از ساده ترین مدل مو ها برای حالت دادن به دم اسبی این است که دور دم اسبی با استفاده از مو پوشانده شود. برای این کار کافیست قسمتی از موهای سر جدا شده و دور کش و قسمتی که پایه دم اسبی روی سر است بسته شود. سپس این موهای پیچیده شده با سنجاق سر پوشیده شوند. این مدل مو بسیار ساده و در عین حال زیباست و حتی بسیاری از هنرپیشگان مشهور هالیوودی از این مدل مو برای مراسم های مختلف استفاده می کنند.

• دم اسبی کنار سر

 



این که همیشه دم اسبی در پشت و وسط سر داشته باشید پس از مدتی جذابیت خود را از دست می دهد بنابراین می توان دم اسبی خود را به پایین و یک طرف سر آورده و با کمی به هم ریخته کردن آن یک مدل زیبا برای جمع های دوستانه به وجود آورد. همچنین این مدل مو کاملا دخترانه بوده و علاوه بر کمتر نشان دادن سن با استفاده از تزیئنات کوچکی روی مو می توان آن را با لباس هماهنگ کرد.

• دم اسبی پوش داده شده

 



اگر می خواهید کمی از حالت دم اسبی های معمولی فاصله گرفته و مدل قدیمی ولی جدیدتری را امتحان کنید. این مدل مو ابتدا در دهه 60 و 70 میلادی رواج یافت و از آن موقع به بعد طرفداران خود را در سرتاسر دنیا جذب کرد. برای این مدل مو کافیست جلوی مو ها را از قسمت عقبی جدا کرده و به میزان دلخواه پوش داد. سپس روی موها را با شانه مرتب کرده و پشت موها را به صورت یک دم اسبی زیبا بست. فراموش نکنید که این مدل مو با یک خط چشم مشکی ساده و یک رژ لب قرمز بسیار زیبا نشان داده می شود.

• دم اسبی کشیده شده

 



در این مدل مو یک دم اسبی بسیار ساده وجود دارد که در آن موها روی سر به عقب کشیده شده و هیچ گونه پف یا بر آمدگی روی سر وجود ندارد. این مدل مو، یکی از محبوب ترین مدل هایی است که خانم ها در باشگاه و در حین ورزش کردن از آن استفاده می کنند. برای انجام آن نیز کافیست موها را در پشت سر و در بالاترین نقطه آن جمع کرده و سپس با کش مو محکم ببندید. بهتر است کش مو را هم محکم ببندید تا مدل موی شما به هم نریخته و در حین ورزش کردن از بین نرود.بری زیبایی بیشتر کار نیز می توانید از کمی ژل روی سر استفاده کنید.

• دم اسبی پرنسسی

 



همان طوری که بسیاری از ما علاالدین و پرنسس زیبای او را به خاطر می آوریم، این مدل مو نیز ابتدا از همان انیمیشن زیبا برگرفته شد. این دم اسبی بسیار ساده و در عین حال زیباست و به موها حجم داده و آن ها را جذاب تر نشان می دهد. برای انجام آن نیز کافیست موها را به صورت یک دم اسبی بسته و سپس هر قسمت آن را بار دیگر با کش ببندید. با این کار موها هر قسمت از موها مانند یک حباب به نظر می رسند. برای این مدل مو می توانید از هدبند هم استفاده کنید.

• دم اسبی عروس ها

 



برخلاف اسم این دم اسبی می توان از آن در هر مراسمی که می خواهید موهای رمانتیک و زیبایی داشته باشید، استفاده کرد. این مدل مو مشابه همان دم اسبی کنار سر است و تنها تفاوت آن در این است که در این مدل مو دم رها شده موها فر شده و حالت می گیرد. شما می توانید این مدل مو را با یک نیم تاج زینت بخشیده و یا اگر نمی خواهید خیلی شبیه عروس ها شوید می توانید از تزیئنات دیگری روی سر خود استفاده کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: