پنجشنبه 15 بهمن 1394 - 23:34:21

هایلات مو

هایلایت مناسب موهای قهوه ای

انتخاب رنگ مناسب هایلایت موهای قهوه ای


موهای قهوه ای رنگ از زیباترین رنگ موهای موجود در دنیا هستند. این موهای برای هر رنگ پوستی مناسب بوده و به زیبا ترنشان دادن چهره هم کمک می کنند. اگر شما هم از آن دسته خانم های خوش شانسی هستید که موهای قهوه ای رنگ داشته و می خواهید با به وجود آوردن یک تغییر در موهای خود به زیبایی هرچه بیشتر آن ها کمک کنید می توانید از مقاله زیر استفاده کنید. علاوه بر آن ذکر این نکته ضروری است که هایلایت موهای قهوه ای به رنگ های مختلفی ممکن بوده و به شکوه این رنگ موها می افزاید.

هایلایت بلوند برای موهای قهوه ای

 



بلوند یکی از هایلایت های زیبا برای موهای قهوه ای است زیرا با برخورد نور به موها و بازتاب این نور موها زیباتر دیده شده و چهره فرد را درخشان تر نشان می دهند. البته برای انتخاب رنگ بلوند روی موهای قهوه ای باید دقت زیادی اعمال شود زیرا این رنگ موی زیبا با تعداد بیش از اندازه هایلایت زیبایی و جلوه خود را از دست می دهد.

هایلایت قهوه ای طلایی

 



یکی از کارهای زیبایی که می توان با هایلایت موهای قهوه ای انجام داد این است که به آن ها تکه هایی از رنگ های طلایی اضافه کنید. این کار به خصوص در قسمت هایی که نور را بهتر بازتاب می کنند باعث زیبایی هرچه بیشتر موها می گردد.

هایلایت قرمز/ مسی

 



مشابه هایلایت قرمز رنگ مسی به خصوص روی موهای قهوه ای جلوه بسیار زیبایی دارد. برای این هایلایت کافیست از آرایشگر خود بخواهید با توجه به رنگ زمینه موهای شما رنگ مسی مناسبی انتخاب کرده و هایلایت هایی به این رنگ روی موهای شما به وجود آورد. این هایلایت مو برای خانم هایی که موهای بلند یا کوتاه دارند مناسب است.

هایلایت قرمز طلایی

 



این هایلایت برای خانم هایی که می خواهند خاص تر بوده و از طرفی هم به سبک آرایش های راک علاقه دارند بسیار مناسب بوده و با استفاده از این رنگ مو می توانند با بازتاب نور روی موهای طلایی خود به زیبایی چهره بیشتر چهره خود نیز کمک کنند. دم اسبی این هایلایت هم بسیار زیباست.

هایلایت صورتی ، آبی و بنفش

 



اگر از این که موهای خود را به رنگ های مختلفی رنگ کنید نمی هراسید می توانید از از این سه رنگ یعنی صورتی، آبی و بنفش که جلوه بیشتری به موهای قهوه ای می دهد استفاده کنید. زیرا این رنگ ها شخصیت شما را منحصر به فردتر نشان داده و جسارت شما را به رخ همگان می کشد.

 

برای مشاهده فیلم آموزش رنگ و مش اینجا کلیک کنید.

 

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: