پنجشنبه 15 بهمن 1394 - 23:38:27

خط چشم رنگی

خط چشم رنگی

4 نکته برای کشیدن خط چشم رنگی



یکی از جدیدترین و محبوب ترین روش های آرایشی استفاده از آرایش no makeup  است. این آرایش نیازمند کمی مهارت می باشد ولی می توان با کمک آن آرایشی مشابه ستارگان سینمایی داشت. از طرفی با نزدیک شدن فصل بهار و با در نظر گرفتن این امر که خانم ها همیشه به دنبال ایده های جدید آرایشی هستند آرایش دیگری که مناسب به نظر می رسد، استفاده از خط چشم های نامتعارف است. این آرایش ها مانند کشیدن خط چشم های رنگی بسیار زیبا و متفاوت بوده و به خصوص مناسب خانم های جوان می باشد.
در  این مقاله نیز با بررسی این خط چشم ها می توانید ظاهری کاملا متفاوت و در عین حال بسیار زیبا داشته باشید.

1. به دنبال یک رنگ زیبا برای خود  باشید:

 



 

مشابه لباس پوشیدن استفاده از لوازم آرایشی هم باید با در نظر گرفتن توناژ پوست و رنگ چشم ها باشد. به همین دلیل در انتخاب رنگ ها و لوازم آرایش خود از رنگ های استفاده کنید که زیبایی چهره شما را بیشتر کند. به طور مثال کسانی که چشم های قهوه ای دارند، از هر رنگی می توانند استفاده کنند اما برای این افراد خط چشم سبز بهترین انتخاب است. کسانی که چشم های آبی دارند بهتر است از رنگ های مسی و کسانی که چشم های سبز دارند می توانند از بنفش و یا آلویی برای به دست آوردن بهترین نتیجه استفاده کنند.

 

 

2. بقیه آرایش خود را ساده انجام دهید:

 



بهترین کاری که می تواند برای داشتن یک آرایش زیبا انجام داد این است که ازهمراه با خط چشم رنگی خود آرایش ساده تری را انتخاب کنید. با این روش تمام کسانی که شما را می بینند تحت تاثیر متفاوت بودن و زیبایی شما قرار می گیرند. البته استفاده از یک رژ لب صورتی کمرنگ و کمی رژ گونه کمرنگ می تواند به زیبایی هر چه بیشتر شما کمک کند.

 

 

3. سایه زدن:

 

 

در این نوع آرایش تنها کاری که باید انجام دهید این است که سایه خود را با توجه رنگ خط چشم خود به درستی انتخاب کنید. برای این کار ابتدا کمی از رنگ سایه ای که شبیه به خط شما باشد را به بالای خط چشم خود زده و در امتداد همان سایه خود را بکشید. سپس خط دیگری به همان رنگ با سایه خود بکشید. البته لازم به ذکر است که این کار به شما کمک می کند تا خط چشم شما ماندگاری بیشتری هم داشته باشد.

 

 

4. خط چشم را تمیز بکشید:
 



از آن جایی که از یک رنگ روشن و مشخص استفاده می کنید مدل آن را به گونه ای انتخاب کنید که بتوانید آن را کاملا تمیز و مناسب روی چشم های خود پیاده کنید. با این روش خط چشم زیبا و چشم هایی کاملا محسور کننده خواهید داشت. توجه داشته باشید که یکی دیگر از مزیت های خط چشم روشن این است که چشم ها را برجسته تر کرده و بالاتر می برد.

 

 

 

برای مشاهده کلیپ آموزش سایه خطی اینجا کلیک کنید.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: