یکشنبه 18 بهمن 1394 - 21:57:08

طراحی ناخن جدید

دیزاین ناخن

جدیدترین مدل های طراحی ناخن

طراحی ناخن


می توان گفت ناخن ها کوچک ترین قسمت از بدن یک خانم هستند که نیاز به توجه و رسیدگی دارند. حتی گاهی اوقات خانم ها دوست دارند هزینه های زیادی خرج ناخن های خود کنند که گاهی از اوقات این هزینه ها غیر منطقی به نظر می رسد. اگر شما هم از آن دسته از خانم هایی هستید که چنین هزینه هایی صرف  طراحی ناخن های خود می کنید می توانید با خریداری چند وسیله ساده و با کمک تمرین ناخن ها ی خود را به سادگی طراحی کرده و به زیبایی بیارایید. در این مقاله نیز چند طرح ناخن ساده و بسیار زیبا برای خانم های مبتدی و کسانی که می خواهند خود ناخن های خود را طراحی کنند در نظر گرفته شده است.

فرنچ مدرن ناخن ها

 

طراحی ناخن زیبا

فرنچ ناخن ها ساده و کلاسیک بوده ولی متاسفانه گاهی اوقات کمی تکراری می شود، به همین دلیل می توان به جای رنگ های معمول در فرنچ ناخن از رنگ های مختلف استفاده کرده و نوک ناخن ها را به رنگ دیگری در آورد. برای این کار یک رنگ را رنگ پایه خود انتخاب کرده و مانند فرنچ ناخن ها، نوک آن ها را به رنگی متناسب با رنگ پایه در آورد.این طرح کلاسیک، شیک و مدرن است.

ناخن های آمبره

 

طراحی ناخن آمبره


آمبره به معنای محو کردن بوده و انجام اینطراحی ناخن نیازمند یک اسفنج آرایشی، دو رنگ لاک، یک سطح صاف و یک خلال دندان است. برای انجام این طرح هم کافیست روی سطح ناخن ها را یک رنگ بیس زده و سپس روی سطح صاف را کمی لاک ریخته و آن ها را با خلال دندان با هم مخلوط کنید. وقتی هم رنگ ها به خوبی با هم مخلوط شدند، اسفنج را روی رنگ های ترکیب شده زده و به ناخن ها خود بمالید. بقیه لاک مالیده شده به اطراف ناخن ها را هم با استفاده از یک لاک پاک کن پاک کنید.

 

طراحی ناخن
 

طراحی ناخن رنگین کمان مخفی

 

طراحی ناخن جدید


این طرح بسیار زیبا بوده و ریشه جامائیکایی دارد. برای این طرح ابتدا باید سطح زیرین ناخن ها را به رنگ های مختلف و مانند یک رنگین کمان رنگ کرده و بگذارید خشک شود، سپس در جهت مخالف رنگین کان ناخن های خود نوار طراحی را قرار داده و ناخن ها را به رنگ مشکی در آورید. در نهایت روی ناخن ها را هم تاپ کت بزنید.

طراحی ناخن روزنامه ای

 

طراحی ناخن دخترانه

این طراحی یکی از ساده ترین و درعین حال زیباترین طراحی ناخن جدید بوده و می توان برای آن از هر رنگ لاک بیسی استفاده کرد. برای این طراحی کافیست یک رنگ بیس انتخاب کرده و روی ناخن ها بزنید. سپس صبر کنید تا خشک شوند. در این مرحله ناخن ها را الکل آغشته کرده و برای چند ثانیه روی تکه کوچکی روزنامه فشار دهید. این کار باعث می شود که متن روی روزنامه به ناخن های شما منتقل شود.

طراحی ناخن خاویاری

 

طراحی ناخن دخترانه

یکی از طراحی های زیبای ناخن استفاده از دانه های ریز برای طراحی است. در این مدل طراحی نیاز به  یک بیس کت، تاپ کت و دانه های بسیار ریزی برای طراحی ناخن ها است. البته  این مواد کمی هزینه بر هستند ولی نتیجه آن ارزش این هزینه را دارد. البته لازم به ذکر است با هر نوع دانه های ریزی می توان این طرح را انجام داده و نیاز به هزینه چندانی نیست. برای این طراحی نیز سطح زیرین ناخن ها را به یک رنگ بیس در آورده و وقتی که لاک هنوز خشک نشده روی ناخن ها این دانه های ریز را ریخته و کمی فشار دهید. سپس روی ناخن هها تاپ کت زده و این کار را روی هر انگشت تکرار کنید.

طراحی های زیبا و در عین حال ساده دیگری نیز وجود دارد که در ادامه تنها به ارائه آن ها می پردازیم.

اگر ناخن های خیلی براقی می خواهید می توانید از فویل ناخن استفاده کنید.

 

طراحی ناخن شیک


طراحی ناخن به رنگ مشکی و طلایی

 

طراحی زیبا ناخن

طراحی ناخن صورتی و طلایی

 

مدل ناخن

ناخن های اکلیلی

 

طراحی ناخن

طراحی ناخن آبی و نقره ای

 

طراحی جدید ناخن

 

برای مشاهده فیلم آموزش طراحی ناخن رنگین کمانی اینجا کلیک کنید.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: