سه شنبه 20 بهمن 1394 - 12:04:25

مدل مو جمع

مدل مو ساده 

مدل مو زمستانی 

 

مدل مو جمع


در روزهای گرم تابستانی خانم ها ترجیح می دهند موهای خود را جمع کنند، در این صورت اکثر خانم ها موهای خود را به صورت یک بان که ساده است و مدل های مختلف و زیبایی دارد در آورده و به خنک کردن بدن خود و پایین آوردن دمای آن کمک می کنند. اما، باید بدانید که مدل مو جمع بان در فصل زمستان هم بسیار زیبا و کاربردی است. مثلا در روزهایی که باد زیادی می وزد استفاده از مدل مو جمع  بسیار بهتر از باز گذاشتن موها بوده و یا در مهمانی ها و یا مکان هایی که گرم تر هستند بهتر است که از مدل مو جمع بان استفاده شود و با استفاده از این مدل مو جمع ، موها از کنار صورت کنار زده شوند.


در این مقاله چند مدل مو جمع بان ارائه شده که از آن ها می توان در مکان های مختلفی استفاده کرد:

مدل موجمع  تاپ بان کلاسیک

 

مدل مو جمع 

تاپ بان  تنها مدل مو جمعی  است که چه در منزل و چه در زمانی که کم حوصله اید، و چه در یک مجلس مهمانی قابل انجام است. برای این مدل مو نیازی به سالن آرایش رفتن هم وجود نداشته و در منزل و به سادگی می توان این مدل موجمع زیبا را انجام داد. انجام بان تنها 5 ددقیقه زمان برده و در کنار سادگی بسیار شیک و زیبا می باشد.


 مدل مو جمع  بان به هم ریخته

 

مدل مو به هم ریخته بان

 

این مدل مو جمع بان یکی از بهترین مدل موها در تمام دنیا شناخته شده و در مواقعی که می خواهید موها در صورت تان نباشند بسیار مناسب است. این مدل مو حتی نیازی به شانه کردن موها نداشته و به سادگی قابل انجام است. برای این مدل نیاز به مهارت خاصی هم نیست، کافی است موها را در بالای سر جمع کرده و سپس با انگشتان خود آن ها را مرتب کنید. مزیت این مدل مو جمع  در این است که نیازی نیست که در مورد بی نقص بودن موها نگران بود، زیرا زیبایی این موها به بهم ریخته بودن آن است و هرچه موها بهم ریخته تر باشند، زیبایی آن ها بیشتر است.
 


 مدل مو جمع  بان پایین سر

 

مدل مو پایین سر

 

اگر می خواهید مدل مو جمع ای  داشته باشید که ساده بوده و به سرعت انجام شود، می توانید از مدل مو جمع  بان پایین سر استفاده کنید. این مدل مو جمع  برای مجالس رسمی بسیار مناسب بوده و بسیار رمانتیک و شیک است. این مدل مو جمع  بان نسبت به دو بان قبلی زمان بیشتری می برد ولی بسیار زیباست.

 

مدل مو پایین سر


 


مدل مو جمع بان با بافت مو

بافت مو و گیس کردن آن ها از گذشته تاکنون یکی از اصلی ترین روش های آرایش سر بوده است. گیس موها می تواند به موها حجم داده و یک مدل موی ساده را به یک مدل موی شیک و رمانتیک تبدیل کند. حال اگر گیس مو را با مدل مو  بان ترکیب کنید، خواهید دید که چه مدل موی جمع زیبایی به دست آورده اید. برای این کار نیز می توانید با سلیقه خود از مدل های مختلفی استفاده کنید.

 

مدل مو  جمع با بافت 



 

برای مشاهده کلیپ آموزش شینیون ساده اینجا کلیک کنید.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: