سه شنبه 20 بهمن 1394 - 23:08:55

مدل چتری

مدل های مختلف چتری

 انواع چتری

مدل های مختلف چتری


قسمت چتری موها جلوی سر بوده و می تواند در صورت یک خانم تغییرات زیادی به وجود آورد. به خصوص امروزه که مدل چتری های زیادی برای موها وجود دارد خانم ها می توانند به منظورهای مختلف از آن ها استفاده کنند. به طور مثال خانم هایی که صورت گرد دارند می توانند با  مدل چتری های خود صورت خود را کوچک تر و بیضوی تر نشان دهند.

چتری ساده

 

مدل های مختلف چتری



برای حالت دادن چتری ها باید وقتی که موها حدود 80% درصد خشک هستند آن ها را سشوار کشیده و سپس با حرارت سرد سشوار آن ها را حالت داد. برای این کار هم می توانید از برس سر گرد استفاده کنید.

چتری بافته شده

 

مدل های مختلف چتری



اگر از چتری های رو به رشد خود خسته شده و می خواهید مدل جدیدی روی آن ها امتحان کنید می توانید سه کار انجام دهید. اول این که می توانید از یک هدبند استفاده کرده و یا با استفاده از سنجاق سر چتری های مزاحم را از روی چشم های خود دور کنید. همچنین می توانید برای کمی تغییر جلو موهای خود را ببافید. به خصوص این کار روی موهای کمی چرب بسیار مناسب است.

چتری ویسپی

 

مدل های مختلف چتری



در این مدل چتری، موهای جلوی سر به صورت کامل کوتاه نشده و با استفاده از قیچی پیتاژ به صورت کوتاه و بلند و با لایه های مختلف کوتاه می شوند. این مدل چتری به خصوص برای خانم هایی که صورت مربعی شکل دارند بسیار مناسب است.

 

مدل های مختلف چتری

 

چتری کنار سر

 

مدل های مختلف چتری



اگر صورت بیضی و یا گردی دارید و چتری های شما کمی بلند شده اند می توانید آن ها را در کنار سر خود حالت داده و زیبایی چهره خود را بهتر نشان دهید. هر چقدر موهای چتری شما بیشتر به گوشه رانده شوند زیبایی شما بیشتر تضمین می شود.

 

مدل های مختلف چتری

 

چتری های از وسط باز شده

 

مدل های مختلف چتری



هنگامی که موهای چتری کمی بلند می شوند و شما می خواهید حالت زیبایی به آن ها ببخشید می توانید از یک گیره سر و یا هدبند استفاده کنید. همچنین می توانید این موها را از جلوی چشم های خود کنار زده و از وسط صورت به اطراف سر آن ها را ببرید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

جمعه 24 خرداد 1398 - 18:18:51
آموزش کوتاهی این مدل چتری رو پیدانمیکنم.
چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 22:33:45
ممنون از مطالب خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: