چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 21:55:17

موهای پرپشت

موهای پرپشت و زیبا

نحوه ی پرپشت نشان دادن موها

پرپشت کردن موها

همه دوست دارند که موهای پرپشت و زیبایی داشته باشند، به همین دلیل خانم ها زمان زیادی را صرف موهای خود کرده و برای نگهداری و مراقبت از موهای خود تلاش می کنند. اما این کار ساده نبوده و با انتخاب اشتباه محصولات و یا نحوه اشتباه استفاده از آن ها گاهی اوقات نتیجه دلخواه به دست نمی آید. از طرفی برای انتخاب محصول برتر برای موها باید به مدل، رنگ، کم پشت و پرپشت و فر و صاف بودن موها توجه شود. همچنین برخی از موها جدای از این درمان ها نیاز به مراقبت های ویژه ای در سرتاسر طول عمر دارند.
از طرفی همه خانم ها می خواهند موهای پر و زیبایی داشته باشند . برای این کار و بدون استفاده از هرگونه محصول آرایشی می توان به مواد زیر که در این مقاله ارائه  شده است، اشاره کرد.

 

• شستن موها

برای داشتن حجم مو شستن مرتب موها نکته ای کلیدی است. برای دستیابی به بهترین نتیجه نیز از شامپو نرم کنده مناسب استفاده کرده و با این کار آلودگی های داخل مو را خارج کنید. وجود آلودگی و چربی در موها باعث از بین بردن حجم موها می شود. از طرف دیگر چربی موها باعث ریزش آن ها می شود پس موهای خود را به طور مرتب بشویید.

• خشک کردن

هنگام خشک کردن موها تا وقتی که موها نم دارند از حوله استفاده کنید ولی حوله را دور موهای خیس خود به هیچ وجه نپیچید. زیرا این کار باعث شکستن و شکنندگی موهای شما می شود. اگر هم موهای تان زود وز می کند از نرم کننده قوی تری استفاده کنید. کاندیشنر را روی مو های خود مالیده و با یک شانه دندانه درشت موهای خود را شانه کنید.

• پرایمر

وقتی که موهایتان نم دار شد و خیسی آن تقریبا گرفته شد، می توانید از موس استفاده کرده و دقت کنید که مقدار زیادی از این ماده مضر است.

 

موهای پرپشت

• خشک کردن بعد از استفاده از پرایمر

پس از آن که پرایمر خشک شد، مقدار مناسبی موس کف دست خود ریخته و با استفاده از یک سشوار آن را خشک کنید. هنگامی که کار شما تمام شد، بار دیگر این کار را تکرار کنید. استفاده از اسپری تافت و یا اسپری مایع حالت دهنده می تواند حجم و ساقه موها را حفظ کند.

• حالت دادن

داشتن فرهای بزرگ و شل باعث اضافه کردن حجم موها می شود. برای فر کردن موها نیز بهتر است به جای بابلیس از بیگودی استفاده کنید. زیرا بابالیس موها را پایین می آورد. برای کمک گرفتن از بیگودی کافی است موها را دور بیگودی های خود پیچیده و کمی آن ها را نمدار کنید. پس از سی دقیقه موها را خشک کرده و بیگودی ها را باز کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 22:32:12
عالیییی
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: