چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 21:55:29

موهای بلند

موهای بلند و زیبا

مزایای داشتن موهای بلند

موهای بلند زیبا

رسیدگی به موهای کوتاه قطعا ساده تر از موهای بلند است. همچنین محصولات آرایشی بهداشتی کمتری نیاز بوده و مدل دادن به این موها ساده تر از موهای بلند است. بسیاری از خانم ها بر این باورند که داشتن موهای کوتاه بسیار ساده تر بوده و زمان کمتری برای نگه داری نیاز دارد ولی این امر همیشه صادق نیست. بسیاری از خانم ها در بهار و تابستان موهای خود را کوتاه تر از فصول دیگر می کنند تا از تعرق و رطوبت جذب شده در موها جلوگیری کنند. اما برای بسیاری از خانم های دیگر کوتاه کردن موها سخت بوده و ترجیح می ئدهند موهای بلند خود را همواره حفظ کنند. اگر شما هم از این دسته خانم ها بوده و به دنبال دلایل متقاعد کننده ای برای بلند نگه داشتن موهای خود هستید می توانید از نکات ارائه شده در این مقاله استفاده کنید.

موهای بلند برای خانم ها مناسب است
داشتن موهای بلند همواره یکی از نشانه های زن بودن بوده و خانم های زیبا در سرتاسر تاریخ موهای بلندی داشته اند. اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که صورت مربعی شکل داشته و اجزا صورت زمختی دارید می توانید با بلند کردن موهای خود این حالت را کاملا از بین برده و چهره خود را ظریف تر نشان دهید.

 

موهای بلند

• نگه داری ساده
بسیاری از خانم ها بر این باورند که نگهداری از موهای کوتاه ساده تر است زیرا نگهداری از آن ها زمان کمتری برده و ساده تر است. این در حالی است که موهای بلند نیز با یک آمبره مناسب جذابیت خود را دست یافته و تنها با آزاد گذاشتن موها می توان آن ها را حالت داد.

• تنوع در مدل های مو

اگر موهای بلندی داشته باشید به سادگی می توانید موهای خود را حالت دهید و توع زیادی در این موضوع خواهید داشت. به طور مثال می توانید موهای خود را نیمه باز و نیمه بسته، فر و یا صاف و لخت کرده و یا از مدل های پیچیده تری استفاده کنید. فراموش نکنید که برخلاف موهای کوتاه موهای بلند را می توان به انواع مختلفی آرایش کرد.

 

موهای بلند با چتری

• لاغر تر نشان دادن صورت

اگر صورت گردی داشته و به دنبال مدل موی مناسب برای خود هستید، می توانید با موهای بلند خود این گردی را پوشانده و به سرعت به موها حالت داده و آن ها را با چند لایه زیبا و چتری هایی در کنار سر بیارایید. همچنین داشتن موهای بلندتر به خانم ها حس جذابیت بیشتری داده و همان طور که می دانید هیچ حسی بیشتر از جذاب و زیبا دیده شدن لذت بخش نیست.

• زمان بر بودن بلند کردن موها

یکی از مهم ترین دلایلیکه خانم ها موهای خود را کوتاه نمی کنند به این دلیل است که بلند شدن دوباره آن ها زمان بر است. پس اگر موهای خود را کوپ کوتاه کرده و از نتیجه راضی نباشید بلند کردن دوباره موها زمان زیادی برده ودر حین بلند شدن نیز موها جلوه زیبایی ندارند.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 22:32:51
فوق العاده بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: