یکشنبه 25 بهمن 1394 - 10:38:58

رنگ رژ لب

رنگ رژ لب

تست شخصیت شناسی بر اساس رنگ رژلب

رنگ رژلب

 

آیا تا به حال هوس خرید رنگ خاصی از رژ لب را کرده اید که فکر شما را مشغول کرده باشد؟ این که از چه رنگ رژ لبی استفاده می کنید نشان دهنده جنبه هایی از شخصیت شماست. در این مقاله نیز به این موضوع بیشتر پرداخته شده و از روی رنگ رژ لبی که استفاده می کنید، جنبه هایی از شخصیت شما را بیان می کنید که احتمالا حتی خودتان به آن فکر نکرده بودید. در خرید رژ لب بسیاری از خانم ها رنگ های رژلب غلیظ و روشن را دوست داشته و بسیاری دیگر از رنگ های رژ لب مات و کمرنگ بیشتر لذت می برند. این انتخاب ساده نشانگر خصوصیات شخصیتی هر فرد بوده و بازتاب رفتارهای اوست.
قبل از خواند این مقاله به رنگ رژ لبی که واقعا می خواهید از آن استفاده کنید فکر کرده و سپس متن زیر را مطالعه کنید.

رژ لب  قهوه ای

اگر شما ترجیح می دهید که از این رنگ رژلب استفاده کنید نشان دهنده این امر است که شخصیت منظمی دارید و دوست دارید کارهای خود را با نظم و ترتیب انجام دهید. این رنگ نشان دهنده آن است که شما فردی کامل، خونگرم و خوش برخورد هستید. اطرافیان شما نیز بر این باورند که شما فردی مهربان و قابل اعتماد هستید که خیلی بیرون رفتن را دوست ندارید. شما از آن دسته افردی هستید که در هر چیزی  نکات مثبت را می بینید.

رژ لب  صورتی

اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که به رنگ رژلب  صورتی علاقه داشته و ترجیح می دهید از این رنگ استفاده کنید نشان دهنده عشق و علاقه کلی شما به جهان و همه چیزهای درون آن است. رژلب صورتی نشان دهنده عشق شما به زیبایی و همه جیزهای زیبای درون جهان است. رژ لب صورتی باعث پذیرش سریع تر افراد شده و همه فکر می کنند که شما کمی مظلوم و معصوم هم هستید.

 رژ لب نارنجی/ هلویی

رنگ  نارنجی یا هلویی نشان دهنده گرما، خورشید وآتش است که بیان گر شخصیت شما که فردی سرگرم کننده و خوش گذران هستید هم هست. رنگ نارنجی از لحاظ روحی مار ا کنترل می کند، یعنی مقدار کافی اکسیژن را به مغز می رساند. اگر شما هم رنگ نارنجی کمرنگی استفاده کنید، فردی جذاب و سرگرم کننده دیده می شوید. همچنین این رنگ رژ لب باعث خونگرم نشان دادن شما شده و دیگران را به شما بیشتر جذب می کند.

 

رنگ رژلب

 

 رژ لب قرمز

بین خانم ها قرمز یکی از محبوب ترین رنگ هاست. برای این رنگ توضیح چندانی نیاز نیست زیرا این رنگ یکی از پویا و چشم گیر در بین دیگر رنگ ها است. این رنگ بیانگر جذابیت، جسارت و احساسات داغ شما به همه چیز است. اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که به رژ لب  قرمز علاقه دارید به این معنی است که بسیار  جسور هستید و به راحتی تحت تاثیر دیگران قرار نمی گیرید.

رژ لب ارغوانی و بنفش

بنفش و ارغوانی نشان دهنده قدرت، جادو و چیزهای لوکس است. پس اگر از رنگ های بنفش استفاده می کنید بین افراد فردی قوی دیده شده و شخصیت شما افراد را جذب می کند. البته ممکن است برخی شما را کمی مرموز بپندارند. رنگ های بنفش و به خصوص ارغوانی ظاهری کاملا ظریف و زنانه و در عین حال قدرتمند برای شما به وجود می آورد.

رژ لب مشکی

اگر عاشق رنگ مشکی بوده و می خواهید رژ لب مشکی رنگ یا تیره بزنید، برای افراد شخصیت غیر قابل دسترسی دارید. حتی ممکن است افراد با شما احساس نزدیکی نکرده و در اطراف شما و در نزدیکی به شما احساس راحتی نکنند. همچنین این رنگ رژلب نشان دهنده این امر است که شما شخصیتی خشن داشته و علاقه ای به برقراری ارتباط با دیگران را ندارید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: