شنبه 24 بهمن 1394 - 11:30:59

مدل طراحی ناخن

مدل طراحی ناخن 

طراحی ناخن دخترانه

دیزاین ناخن

طراحی ناخن



چه دخترخانم های نوجوان و چه خانم های پا به سن گذاشته همگی طراحی ناخن را دوست داشته و می خواهند دست های خود را با چنین طرح هایی به زیبایی هر چه تمام تر بیارایند. از طرفی عواملی مانند مفرح بودن طراحی ناخن، کسب اعتماد به نفس و احساس زیبایی که حتی با ساده ترین لباس ها هم به دست می آید هر خانم در هر سنی را تشویق به این کار می کند. حتی خانم هایی که به طراحی ناخن علاقه ندارند در بخشی از وجود خود با دیدن رنگ های شاد و طرح های زیبا روی ناخن هایشان احساس خوبی پیدا کرده و اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند. در آخر نیز ذکر این نکته ضروری است که طراحی ناخن مزیت بزرگ دیگری هم دارد و آن هم این است که هنگام طراحی ناخن جرم ها و باکتری های زیر ناخن ها از بین رفته و قسمت هایی از ناخن که هیچ گاه تمیز نمی شده اند، پاکیزه و عاری از هرگونه آلودگی می گردند.
با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد می توان به این نتیجه رسید که طراحی ناخن برای هر کس مناسب بوده و کافیست تنها طرح مورد علاقه خود را پیدا کنید. برای همین منظور در این مقاله چند طرح زیبا و متفاوت ارائه شده است

 

طراحی ناخن گل

 

دیزاین ناخن

 

برای این طرح کافیست از برچسب های طراحی ناخن استفاده کرده و یا ابتدا روی ناخن ها لاکی به رنگ خود ناخن ها زده و سپس روی آن ها طرح زد.

طراحی ناخن میوه

 

مدل ناخن



این طرح که یادآور داخل میوه کیوی است با زدن یک لاک آبی رنگ به عنوان بیس کار و کشدن خطوط زرد رنگ و اضافه کردن نقطه های مشکی رنگ به دست می آید.

طراحی ناخن سرخ پوستی

 

طراحی ناخن

 


این طراحی ناخن که یکی از طرح های قبیله ای و طرح های سرخ پوستی است با بیس صورتی کمرنگ و کشیدن طرح هایی به رنگ مشکی به دست می آید.

طراحی ناخن طوسی و اکلیلی

 

دیزاین ناخن

 

برای این طرح ابتدا یک بیس طوسی و یا مشکی رنگ روی ناخن ها کشیده شده و سپس روی ناخن از پایین به بالا و از زیاد به کم اکلیل ریخته می شود.

طراحی ناخن رنگارنگ

 

دیزاین ناخن

 


این طح نیز که مانند طرح های قبیله ای است نوع دیگری از آن بوده و تنها تفاوت آن در رنگی بودن داخل طرح های روی ناخن هاست.

طراحی ناخن اشکال هندسی نعنایی

 

مدل ناخن

 

هیچ محدودیتی در این طرح و یا هر طراحی ناخن دیگری وجود نداشته و کافیست که شما از طرح های زده شده روی ناخن هایتان راضی باشید.

 

 

 

برای مشاهده کلیپ آموزش طراحی ناخن با نگین اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 24 بهمن 1394 - 17:38:27
فوق العادست
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: