پنجشنبه 13 اسفند 1394 - 08:54:19

پرپشت کردن مو

موهای زیبا و پرپشت

مواد طبیعی در پرپشتی موها

موهای پرپشت



همه ما دوست داریم موهایی زیبا و پرپشت داشته باشیم. زیرا چنین موهایی باعث جذابیت هر چه بیشتر چهره شده و چنین موهایی صرف نظر از بقیه اعضای صورت می توانند باعث خیره کننده بودن ظاهر یک فرد شوند. به همین دلیل امروزه محصولات آرایشی بهداشتی زیادی برای مراقبت از موها در  بازار وجود دارند که وعده داشتن موهای پر پشت را می دهند. اما آیا استفاده از این محصولات تضمین شده است؟ آیا مشخص است که این محصولات چه عوارض جانبی به همراه خود دارند یا خیر. به دلیل عوارض ممکن برای هر ماده شیمیایی کارشناسان و متخصصین زیبایی استفاده از مواد و محصولات طبیعی را مقدم دانسته و توصیه بسیاری از آن ها بر استفاده از این محصولات است.
در این مقاله نیز به برخی از این محصولات پرداخته شده و سعی بر معرفی و شناساندن این محصولات به عموم مردم است.
فراموش نکنید که استفاده از این مواد طبیعی هیچ عوارضی ندارد و حتی برای برطرف کردن کنجکاوی می توان از آن ها استفاده کرد.

برخی از این مواد طبیعی عبارتند از:

• تخم مرغ

پروتئین و ویتامین های موجود در تخم مرغ علاوه بر سلامت بدن، سلامت موها را نیز تضمین کرده و کمک می کنند تا موهای سالمی هم داشته باشیم.

نحوه مصرف تخم مرغ برای پرپشتی مو

دو تخم مرغ را شکسته و آن ها را به خوبی هم بزنید. مخلوط به دست آمده را روی موها قرار داده و پس از 30 دقیقه با شامپو بشویید. برای این ماسک می توانید از روغن زیتون هم استفاده کرده و کمی روغن زیتون به تخم مرغ های خود اضافه کنید. این ماسک را می توان 2 بار در هفته استفاده کرده و پس از مدت کوتاهی شاهد نتیجه معجزه آسای آن بود.

 

پرپشت کردن مو

 

• روغن کرچک

روغن کرچک حاوی مقادیر زیادی ویتامین E بوده و در صورتی که به طور متناوب از آن استفاده شود، باعث تقویت و پر پشت شدن موها می شود. همچنین روغن کرچک به رشد موها نیز سرعت می بخشد.

نحوه مصرف روغن کرچک برای پرپیشتی مو

مقداری روغن کرچک را گرم کرده و کمی روغن نارگیل هم به آن اضافه کنید. سپس این دو را با هم ترکیب کرده و به مدت 20 دقیقه روی سر و موها ماساژ دهید. پس از آن به مدت 30 دقیقه حوله ای را خیس و گرم کرده و دور سر خود ببندید. پس از زمان مقرر موها را با شامپو شسته و این کار را دو بار در هفته تکرار کنید. این کار موها را در زمان کوتاهی تقویت کرده و باعث ضخیم شدن تارهای مو نیز می گردد.

• آووکادو

آووکادو باعث حجم دادن به موها شده و استفاده از آن به سرعت باعث ضخیم شدن موها می گردد. دلیل این امر هم مقدار بالای ویتامین E در آووکادو است که به موها و زیبایی آن ها کمک می کند.

نحوه مصرف آووکادو برای پرپشتی مو

یک آووکادو را له کرده و خمیر یکدستی از آن به وجود آورید، سپس یک موز را هم در آن ریخته و با 2 قاشق روغن زیتون ترکیب کنید. پس از ترکیب این مواد با یکدیگر و به دست آوردن یک خمیر یکنواخت آن را روی موها مالیده و 30 دقیقه صبر کنید. پس از 30 دقیقه موها را با آب گرم شسته از نتیجه به دست آمده لذت ببرید. این ماسک برای انواع موها موثر بوده و باعث تقویت  و پرپشتی موها می شود. برای گرفتن نتیجه بهتر می توانید دو بار در هفته از این ماسک استفاده کرده و شاهد ضخیم شدن و تقویت موهای خود باشید.

فراموش نکنید که تنها راه به دست آوردن نتیجه در استفاده از این ماسک ها، استفاده مرتب از آن هاست.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

پنجشنبه 13 اسفند 1394 - 10:14:03
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: