یکشنبه 22 فروردین 1395 - 09:40:57

رنگ مو قرمز

رنگ مو قرمز

8 نکته تخصصی در تغییر رنگ موها به قرمز

رنگ مو قرمز


رنگ مو قرمز از آن دسته رنگ هایی است که از زمان های دور تا به امروز طرفداران بسیاری داشته و بسیاری از خانم ها تمایل دارند که موها خود را به این رنگ آتشین در بیاورند. اما گاهی اوقات رنگ کردن موها به این رنگ نتیجه دلخواه را به دست نمی دهد و مشتری راضی به منزل نمی رود. برای حل این مشکل در این مقاله به این موضوع بیشتر پرداخته شده و نکاتی برای رنگ کردن موها آورده شده است که خواندن آن ها خالی از لطف نیست.

1. موها را تمیز کنید

برای گرفتن نتیجه بهتر موها باید تمیز باشند. برای این کار باید تا جای ممکن رنگ موهای قبلی را از روی سر پاک کنید. برای این کار توصیه می شود که به ازای یک قسمت روشن کننده، 4 قسمت اکسیدان به کار برده و این پروسه را دردمای اتاق انجام دهید تا جایی که رنگ تیره برداشته شده و موها به لول 7 قرمز نارنجی برسند. سپس موها را با شامپو شسته و آن ها را با دمای سشوار 80 درجه خشک کنید. دقت داشته باشید که از بین بردن رنگ موهای قبلی باید به طور مساوی روی سر انجام گیرد و اگر لکه یا قسمت تیره ای روی سر باقی مانده بود باز هم مواد را با هم ترکیب کرده و آن لکه تیره را از بین ببرید.

2. انتهای مو

برای این که قسمت ساقه و انتهایی مو هم زیبا به نظر برسند، آن ها را دوبار رنگ کنید.

3. در قسمت ریشه ها

برای جلوگیری از داشتن ریشه موهای خیلی تیره باید موها را با یک رنگ پیش زمینه رنگ خنثی و یا طلایی کنید. تا موها یکدست شده و توناژ قرمزی آن ها در قسمت های مختلف متفاوت به نظر نرسد.

4. رنگ مو قهوه ای

در بسیاری از مواقع رنگ کردن موهای قرمز، موها را به رنگ قهوه ای در می آورد. برای جلوگیری از این موضوع و برای این که موهایی زیبا و زنده داشته باشید، در قسمت ساقه ها و ریشه ها از رنگ موی مناسبی استفاده کرده و در این قسمت ها بیشتر دقت به خرج دهید.

5. رنگ خاکستری موها

اگر مشتری شما موها خاکستری و یا سفیدی دارد و می خواهد موها خود را به رنگ قرمز درآورد، نیاز به دقت بیشتری دارید. دقت داشته باشید که موهای خاکستری و یا سفید رنگ قرمز را بیشتر نشان می دهند پس رنگ پیش زمینه را قرمز تر کنید تا ریشه موها از قسمت ساقه و یا انتهای آن ها قرمز تر به نطر نرسند.

 

رنگ مو قرمز از خانم شادی همایونی

 

6. در منزل

مراقبت صحیح از موها در منزل که شامل استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی مناسبی هم شود، برای نگه داری از یک رنگ مو قرمز دلخواه نقش مهمی دارد. به خصوص این که خانم هایی که موهای خود را به این رنگ در می آورند باید هفته ای 2 تا 3 بار موهای خود را شسته و در بقیه مواقع در موهای خود از کاندیشنر استفاده کنند. دقت داشته باشید که به مشتریان خود تذکر دهید که مصرف وسایل حرارتی را در استایل روزمره خود به حداقل مقدار ممکن خود برسانند. زیرا این وسایل به رنگ قرمز شما در طولانی مدت آسیب می رساند.

7. راهنمای اکسیدان

روی موهای به سطح تیره 2، 3 و 4 می بایست از اکسیدان های قوی تری با ولوم 30 یا 40 استفاده کرد تا موها به روشنی آن چیزی که در نظر دارید، به دست آید. برای اطمینان بیشتر نیز رنگ قرمز بیشتری به فرمول رنگ موی خود اضافه کنید تا رنگ مو دلخواه شما به دست آید.

8. رنگ توت فرنگی

برای روشن کردن و قرمز کردن موهای طبیعی تیره، می توانید آن ها را ابتدا به لول های 7 یا 8 ببرید. ابتدا فرمول رنگ مو را در فاصله 3 سانتی از کف سر مالیده و  سپس همین کار را روی ریشه ها نیز انجام دهید.
دقت داشته باشید که این کار را در دمای اتاق انجام داده و حداکثر پس از 20 دقیقه موها را بشویید.

 

 

 

برای مشاهده فیلم آموزش رنگ مو اینجا کلیک کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: