سه شنبه 10 فروردین 1395 - 11:38:55

کوپ موهای پرپشت

آموزش کوتاهی مو

کوپ مناسب موهای پرپشت



این کوپ مخصوص خانم هایی است که موهای آن ها بیش از حد معمول پف داشته و می خواهند موهای خود را خوش حالت تر و طبیعی تر نشان دهند. البته دقت داشته باشید که این مدل کوپ مانند هر مدل کوتاهی دیگری نیاز به مراقبت داشته و پس از انجام آن باید با استفاده از کاندیشنر های مناسب مو و با کمک سشوار کشیدن از موها مراقبت کرد.

قبل از شروع کار

 

 

مرحله اول آموزش کوپ موهای پرپشت

 



ابتدا موها را شسته و با استفاده از کاندیشنر موها را نرم و حالت پذیر کنید. سپس با استفاده از سشوار آن ها را سشوار کشیده و برای کوتاهی آماده کنید.
برای کوتاهی مطابق تصویر سر را قسمت بندی کرده و اولین دسته مو را از قسمت روی گردن و به صورت عمودی جدا و کوتاه کنید. این دسته مو را به عنوان راهنمای خود در نظر گرفته و بقیه موهای این قسمت را نیز به همان اندازه کوتاه کنید. این کار را در تمام قسمت پشتی سر تکرار کنید.

مرحله دوم آموزش کوپ موهای پرپشت

 



پس از آن که پشت موها را کوتاه کردید، به سراغ دسته کناری سر رفته و یک دسته 2 سانتی از روی موها جدا کنید. سپس آن را در زاویه 0 درجه از سر قرار داده و با توجه به اندازه موهای روی گردن کوتاه و سپس پوینت کات کنید. این کار را در هر دو طرف سر انجام دهید.

مرحله سوم آموزش کوپ موهای پرپشت

 



بار دیگر دسته مویی از موها در قسمت چتری ها را جدا کرده و به صورت پوینت کات آن ها را به صورت چتری تا روی پیشانی کوتاه کنید. دقت داشته باشد که اندازه چتری ها باید مطابق به صلاحدید شما و یا نظر مشتری باشند.

مرحله چهارم آموزش کوپ موهای پرپشت

 



بار دیگر به قسمت کناری سر رفته و دسته عمودی از موها را در این قسمت جدا کنید. سپس اندازه موهای چتری، کناری و پشت سر را با هم چک کرده و در صورت مغایرت آن ها را با هم یکسان کنید. این کار را در سمت دیگر سر هم انجام دهید.

مرحله پنجم آموزش کوپ موهای پرپشت

 



قبل از پایان بخشیدن به کوتاهی خود، کمی روغن در کف دستان خود ریخته، موها را ماساژ داده و از ریشه تا نوک مو؛ روغن را به خوبی بمالید. سپس با استفاده از یک برس نیم سانتی موها را سشوار کشیده و به صورت افقی موها را در تمام نقاط سر سشوار کشیده و حالت دهید.

پس از پایان کار آموزش کوپ موهای پرپشت

 

 

 

برای مشاهده ویدیو آموزش کوتاهی مو اینجا کلیک کنید.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 10 فروردین 1395 - 14:52:01
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: