دوشنبه 09 فروردین 1395 - 13:41:22

ماسک صورت نعنا

ماسک صورت طبیعی

ماسک صورت برگ نعنا

ماسک پوست نعنا



 پوست بدن و صورت با آلودگی های زیادی سر و کار دارد و یکی از بزرگ ترین قسمت های خارجی بدن بوده که می بایست در مراقبت از آن در مقابل اشعه ها ی خورشید و آلودگی محافظت شود

فاکتورهای بسیار دیگری نیز روی پوست تاثیرات جبران ناپذیر داشته و باعث التهاب آن می شوند. پس اگر با چنین مشکلاتی روبرو شده و به دنبال آرام کردن پوست نا آرام خود هستید می توانید از این مقاله کمک بگیرید. در این مقاله تاثیرات ماسک پوست نعنا که برای آب و هوای شرجی و روزهای گرم مناسب است، بررسی می شود.


• توجه: هنگام ساخت و مصرف این ماسک های بی نظیر شما تنها نیاز به چند ماده ساده دارید که همگی آن ها به سادگی یافت شده و کاملا طبیعی هستند. این مواد خواص زیادی برای پوست داشته و از آن  جایی که شامل عوارض جانبی مختلف نمی شوند، بسیار ایمن و مطمئن هستند.

نحوه ساخت و مصرف ماسک پوست نعنا

برای به دست آوردن چنین ماسکی نیاز به چند ماده اساسی وجود دارد. به طور مثال شما باید آرد، زردچوبه و برگ نعنا به اندازه کافی تهیه کنید. اولین قدم در ساخت این ماسک این است که آرد را به اندازه 2 قاشق چای خوری داخل ظرفی (ترجیحا یک  ظرف مسطح مانند بشقاب) بریزید. همان طور که قبلا ذکر شد، تمام مواد داخل این ماسک طبیعی بوده، برای پوست مفید بوده و خواص زیادی برای هر فرد دارند. به همین دلیل است که به عنوان اولین ماده از آرد استفاده می شود که در هر آشپزخانه ای پیدا شده و برای پاک کردن پوست اثر گذار است. آرد به شما کمک می کند تا آلودگی ها و گرد و خاک ناخواسته روی سطح پوست خود را که بعدها ممکن است منجر به بروز جوش شوند را از روی پوست پاک کنید. مرحله دوم در ساخت این ماسک اضافه کردن زردچوبه به آرد است. مشابه آرد، زردچوبه هم خواص زیادی داشته و به صورت های مختلفی به پوست کمک می کند. زردچوبه باعث رطوبت رسانی به پوست شده و می تواند به عنوان یک آبرسان طبیعی به کار برده شود. اگر به تنهایی ازهر کدام از این دو ماده مفید استفاده شود، بی شک تاثیرات هر کدام از آن ها خیره کننده خواهد بود. ولی اگر این دو ماسک با هم ترکیب شوند خواص مفید آن ها نیز دو برابر شده و برای هر نوع پوستی مناسبند. ترکیب این مواد با یکدیگر علاوه بر خواص گفته شده، باعث طراوت بخشیدن به پوست نیز می شود، برای این کار کافیست کمی برگ نعنا به دو ماده ترکیب شده خود اضافه کنید.


هر سه ماده را در یک ظرف ریخته و با هم ترکیب کنید. بهتر است برگ های نعنا را کمی خرد کنید تا استفاده از آن ها ساده تر باشد. پس از ترکیب مناسب این مواد با یکدیگر باز هم آن ها را ترکیب کنید. زیرا این سه ماده هر کدام خواص متفاوتی دارند و برای دست یافتن به بهترین نتیجه قبل از هر چیز باید به خوبی با هم ترکیب شده باشند. پس از آن که این مواد را خوب ترکیب کردید، آن را روی صورت و گردن مالیده و 15 تا 20 دقیقه صبر کنید تا ماسک صورت شما خشک شود. در طی این مدت پوست شما مواد غذایی لازم و رطوبت کافی را از این ماسک دریافت کرده و پس از آن که صورت را با آب ولرم بشویید، شاهد پوستی با طراوت، شفاف و اثرات معجزه بخش این ماسک خواهید بود.


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 10 فروردین 1395 - 00:10:06
عالی بود
ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: