شنبه 22 اسفند 1394 - 02:11:31

ماسک صورت کیوی

ماسک صورت کیوی

آموزش ساخت ماسک صورت کیوی

ماسک صورت کیوی


کیوی یکی از بهترین و خوش طعم ترین میوه های طبیعت است که سرشار از ویتامین های مختلف بوده و به دلیل آن که یک آنتی اکسیدان قوی است توسط بسیاری از متخصصین پوست و متخصصین تغذیه توصیه می شود.
از طرفی پوست انسان بسیار حساس بوده و گاهی اوقات به دلیل مصرف شوینده های شیمیایی و پاک کننده های شیمیایی دچار خشکی و یا آسیب های جدی دیگر می شود. گاهی اوقات هم لایه سطحی پوست به دلیل استفاده مکرر از این مواد از بین می رود. به همین دلیل بسیاری از متخصصین پوست مصرف میوه ها و مواد طبیعی را برای درمان مشکلات پوستی توصیه می کنند. یکی از مواد طبیعی موجود در طبیعت کیوی است که در دسترس همگان قرار داشته و به سرعت مشکلات پوستی را حل می کند.
برای استفاده از ماسک کیوی کافیست از راهکارهای ارائه شده بهره برده و پوستی درخشان و زیبا داشته باشید.

مزایای کیوی

کیوی یک میوه اصالتا استرالیایی می باشد که امروزه در سرتاسر جهان تولید شده و به مصرف می رسد. کیوی به دلیل داشتن ویتامین ث، ویتامین E، اسیدهای چرب و مواد معدنی به نرمی، درخشش و یکدست کردن پوست کمک می کند. زیرا این ویتامین ها به سلامتی پوست کمک کرده و با کشتن باکتری های بدن، سیستم ایمنی را هم تقویت می کنند. نه تنها کیوی به سلامت و زیبایی پوست کمک می کند بلکه مشکلات احتمالی آن را هم از بین می برد.
برای درست کردن ماسک کیوی از دستورالعمل های زیر پیروی کنید.

ماسک هایی با استفاده از کیوی

1. ماسک کیوی و موز
مواد مورد نیاز
کیوی
• موز
• کشک

نحوه آماده سازی و مصرف ماسک کیوی و موز

در یک کاسه کوچک یک موز پوست کنده شده را له کرده و یک کیوی نرم را به آن اضافه کنید. سپس 1 قاشق کشک هم به مواد خود افزوده و همگی آن ها را خوب با هم مخلوط کنید تا ترکیب یکدستی داشته باشید. خمیر به دست آمده را روی پوست صورت و گردن مالیده و پس از 30 دقیقه با آب بشویید.

2. ماسک کیوی و بادام
مواد مورد نیاز
کیوی
• بادام
• آرد

نحوه آماده سازی و مصرف ماسک کیوی و بادام

در یک کاسه کیوی نرمی انداخته و پس از اضافه کردن کمی پودر بادام آن را با کمی آرد مخلوط کنید تا ترکیب یکنواختی به دست اید. خمیر به دست آمده را روی پوست صورت و هر نقطه مشکل دار دیگری زده و پس از 20 دقیقه با آب بشویید. این خمیر به عنوان یک لایه بردار مناسب برای از بین بردن سلول های مرده پوست هم به کار می رود.

3. ماسک کیوی و زرده تخم مرغ
مواد مورد نیاز
کیوی
• زرده تخم مرغ
• روغن زیتون

نحوه آماده سازی و مصرف ماسک کیوی و زرده تخم مرغ

یک عدد کیوی را در یک کاسه انداخته و یک زرده تخم مرغ و کمی روغن زیتون به آن اضافه کنید. سپس این مواد را با هم مخلوط کرده تا جایی که خمیر یکدستی داشته باشید. این ماسک را روی صورت و گردن مالیده و پس از 20 تا 30 دقیقه با آب بشویید. این ماسک مقوی پوست را سفت تر کرده و باعث درخشش بیشتر آن می شود. این ماسک مخصوص خانم هایی است که روی صورت خود چروک داشته و یا خطوط صورتشان موجب نگرانی آن ها شده است.

علاوه بر موارد گفته شده ماسک های مختلف دیگری نیز با استفاده از کیوی به دست می آید که همگی آن ها به شما کمک می کنند تا زیبایی بیشتر پوست خود را تضمین و مشکلات آن را برطرف کنید.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

   


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: