پنجشنبه 12 فروردین 1395 - 14:15:48

رنگ مو خاکستری

رنگ مو یخی

رنگ مو نقره ای                

رنگ مو فانتزی جدید

 


رنگ کردن موها یکی از بهترین روش ها برای تغییر دادن چهره و تنوع دادن به ظاهر است. اما بعضی از خانم ها ترجیح می دهند مدل موهای جدید و رنگ مو جدید را امتحان کرده و با این کار جسارت خود را بیشتر نشان دهند. در سال های اخیر رنگ موهای خاکستری و نقره ای طرفداران بسیاری پیدا کرده است. زیرا این مدل مو نه تنها خاص و بسیار باب روز است بلکه جسارت زیادی نیز لازم دارد. از این رنگ مو افراد مشهور زیادی هم استفاده می کنند که این خود تمایل خانم ها به انجام این رنگ موی زیبا را بیشتر می کند.
در این مقاله از سایت رژلب به بررسی رنگ مو خاکستری و نقره ای پرداخته شده که مخصوص خانم های جسور و زیباپسند است. پس اگر شما هم به دنبال یک رنگ موی خاص هستید و از نقره ای کردن موهای خود نمی هراسید می توانید از ایده های رنگ مو ارائه شده در این مقاله استفاده کنید.
1 رنگ مو خاکستری متمایل به بنفش

 

 

 

رنگ مو مایل به بنفش   


یکی از دلایل مهم برای انتخاب این رنگ مو این است که تیره بودن موهای اصلی مشکلی نداشته و حتی هنگامی که موهای مشکی شما بلند شده و ریشه مشکی آن ها دیده می شود، مدل موی شما نیز زیباتر به نظر می رسد. در این مدل رنگ مو کافیست کمی رنگ مو بنفش به رنگ مو اضافه شود تا مدل موهای شما تحسین همگان را برانگیزد.

2 رنگ مو نقره ای خالص

 

 

 رنگ مو نقره ای خالص

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که موهای مشکی پر کلاغی دارید می توانید از این رنگ موی خاص استفاده کرده و موهای خود را آمبره نقره ای کنید. همچنین می توانید از آرایش مشکی نقره ای و یا لاک مشکی نقره ای هم استفاده کرده و ظاهر خود فریبنده تر نشان دهید.

3. رنگ مو خاکستری تیره روی موهای کوتاه

رنگ مو خاکستری روی مو کوتاه

 

اگر به دنبال یک رنگ موی خاص و در عین حال زیبا هستید، می توانید از این رنگ مو خاکستری زیبا روی موها خود استفاده کنید تا به خصوص آقایان را شیفته خود کنید. 

 

4. رنگ مو آمبره نقره ای

 

 

 


رنگ مو آمبره نقره ای
 

امبره کردن موها تنها مخصوص خانم های با موها بلوند نبوده و با استایل مناسب می توان رگه های نقره زیبایی از آمبره روی موها به وجود آورد.

5. رنگ کردن تمام موها

رنگ کردن کلی مو
 

یکی از مدل های زیبای رنگ مو، خاکستری کردن تمام موهاست. البته می توان روی موها رگه هایی از بنفش و آبی هم به وجود آورد.
6. دیپ دای

 

رنگ مو دیپ دای

 

اگر نمی خواهید به ریشه موهای تیره خود دست زده و آن ها را رنگ کنید، می توانید به صورت دیپ دای انتهای موها و یا از ساقه موها به پایین آن ها را به رنگ نقره ای در آورید.

7. هایلایت مشکی روی موهای نقره ای


هایلایت روی موی مشکی

اگر به دنبال خلاقیت بیشتر روی موها هستید، می توانید موها را دکلره کرده، به رنگ مو  نقره ای در آورید. سپس روی آن ها هایلایت های مشکی به وجود آورده و به زیبایی هر چه تمام تر موهای خود بیفزایید.

8 رنگ مو نقره ای یخی


رنگ مو سفید یخی

نقره ای یخی آینه تمام نمای زیبایی رنگ موهای نقره ای است.

9. رنگ مو نقره ای و پوست برنزه

 

رنگ مو نقره ای با رنگ پوست سبزه



هر خانم با هر رنگ پوستی می توانید موهای نقره ای و یا خاکستری را امتحان کند. حتی اگر پوست سبزه و یا برنزه ای هم داشته باشید نیز می توانید رنگ موهای خود را با رنگ پوست زیبایتان هماهنگ کنید.

10 رنگ مو خاکستری و بنفش کمرنگ



رنگ مو بنفش کمرنگ

اگر روی موهای خود رگه های طلایی و یا زرد دارید، می توانید آن ها را به رنگ مو بنفش کمرنگ در آورده و سرزنده بودن خود و موهایتان را بیشتر نشان دهید.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

دوشنبه 28 اسفند 1396 - 04:27:51
عالی بود .میشه ترکیب رنگ مو دودی خاکستری رو روی پایه 8.9واسم بگین ممنون میشم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: