یکشنبه 15 فروردین 1395 - 11:57:43

آرایش چشم

آرایش چشم صورتی خاکستری

آرایش زیبا دخترانه

آموزش آرایش چشم

آرایش چشم


گاهی اوقات خانم ها از یک آرایش تکراری خسته شده و به دنبال مدل های جدیدی برای آرایش چشم های خود هستند. اگر شما هم یک مهمانی و یا یک مراسم مهم در پیش دارید و به دنبال یک میکاپ مناسب برای چشم های خود هستید می توانید از این مقاله در سایت رژلب استفاده کرده و چشم های خود را به زیبایی هر چه تمام تر بیارایید.

وسایل مورد نیازبرای آرایش چشم
• پلت سایه حاوی رنگ های صورتی، قهوه ای، سفید، مشکی و خاکستری
• مداد چشم مشکی
• خط چشم مایع
• ریمل یا مژه مصنوعی

نحوه انجام آرایش چشم


مرحله اول آرایش چشم

آرایش چشم صورتی

 

ابتدا با استفاده از یک کرم چشم، سطح پلک و زیر آن را مرطوب کرده و برای این کار از انگشت حلقه خود استفاده کنید. کمی صبر کنید تا کرم به خوبی جذب پوست شما شده و سپس با کمک کانسیلر تیرگی زیر چشم ها را از بین ببرید. برای ماندگاری بیشتر کانسیلر روی آن کمی پنکک بزنید.
در ادامه از یک سایه سفید رنگ استفاده کرده و قسمت داخلی چشم ها را سایه بزنید. برای این کار  بهتر است از یک فرچه سر تخت کمک بگیرید. پس از این که سایه سفید رنگ را به کار بردید از سایه صورتی استفاده کرده و از ادامه سایه سفید رنگ تا وسط پلک را به رنگ صورتی در آورید. پس از سایه صورتی نیز از یک سایه قهوه ای کمرنگ استفاده کرده و از وسط تا خارج چشم را سایه بزنید.

 

مرحله دوم آرایش چشم


آرایش چشم  مشکی صورتی

 

در این مرحله از سایه خاکستریرنگ کمک گرفته و از وسط تا انتهای پلک را که قبلا قهوه ای کرده بودید را به رنگ خاکستری در آورید. دقت داشته باشید که سایه را با ضربات آهسته روی چشم زده و از پخش کردن آن خودداری کنید.

 

مرحله سوم آرایش چشم


 

میکاپ  چشم

 

برای انجام این مرحله یک تکه چسب نواری در ادامه چشم و مشابه تصویر قرار داده و سپس با استفاده از یک مداد چشم مشکی یک V در انتهای چشم به وجود آورید. دقت داشته باشید که مداد شما روی سایه نرفته و باعث به هم ریختگی آن نشود.

 

مرحله چهارم آرایش چشم

سایه چشم 

 

برای ترکیب مداد مشکی و سایه های خود از یک سایه مات مشکی کمک گرفته و رنگ مشکی و خاکستری را در هم ترکیب کنید. برای این کار از حرکات دایره وار دست استفاده کرده و سپس سایه سفید رنگی در زیر استخوان ابروی خود بزنید.

 

مرحله پنجم آرایش چشم

 



آموزش آرایش چشم 

 

برای زیبایی بیشتر می توانید از همان ترکیب رنگ ها استفاده کرده و قسمت زیرین چشم ها را هم به رنگ صورتی، خاکستری و مشکی آرایش کنید.
سپس از یک مداد مشکی مخصوص داخل چشم کمک گرفته و بالا و پایین چشم ها را مشکی کنید.
سپس با کمک فر مژه و ریمل مژه های خود را پرتر نشان داده و به زیبایی چشم های خود بیفزایید. در صورت تمایل می توانید از مژه مصنوعی هم استفاده کنید.

این مدل آرایش چشم برای هر رنگ چشمی مناسب بوده و می توان از آن برای مهمانی های رسمی و یا مهمانی دوستانه  تر استفاده کرد.

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: