شنبه 21 فروردین 1395 - 13:39:08

رنگ مو نانو

رنگ مو نانو

رنگ مو کراتینه نانو

رنگ مو نانو

 

رنگ مو نانو به رنگ مو هایی گفته می شود که در فرآیند تولید آن از تکنولوژی نانو استفاده شده است.علم و فناوری نانو  توانائی بدست گرفتن کنترل ماده در ابعاد نانومتری (ملکولی) و بهره برداری از خواص و پدیده‌های این بعد در مواد است.

رنگ مو های نانو به دلیل فرآیند خاصی که در تولید آنها به کار رفته بسیار سرعت عمل بالایی دارند یا به اصطلاح به دلیل ریز مولکولی بودن از رنگ پذیری بالایی برخوردارند و زمانی را که در رنگ کردن موها صرف می شود را به نصف می رسانند.

همچنین کاربرد تکنولوژی نانو در تولید رنگ مو ها باعث شده زمان ماندگاری رنگ روی موها طولانی تر شود و دیگر شاهد مشکلات دوام رنگ مو ویا تغییرات رنگ مو پس از شستشو نباشیم.

رنگ مو نانو انواع مختلفی دارد که برای کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ مو نانو کراتینه که مخصوص موهای آسیب دیده و دمیج است که همزمان با رنگ کردن موها باعث احیاء مو و بازگرداندن کراتین از دست رفته موها می شود و طراوت و نرمی را بعد از رنگ مو به موها باز می گرداند.

نوع دیگری از رنگ مو های نانو مخصوص پاک کردن رنگ مو مشکی و شرابی است که تنها در یک مرحله رنگ مو قبلی را از ساقه مو پاک می کند و نکته مثبت ریموور های نانو این است که درهمان جلسه که رنگ مو را پاک می کنید می توانید موها را مجددا رنگ کنید و نیازی به تنفس و گذر زمان نیست.

رنگ مونانو روشن کننده

این نوع رنگ مو نانو تا 4 درجه رنگ مو را روشن می کند و برای هایلایت مو و یا کسانی که نمی خواهند موهایشان را دکلره کنند این نوع رنگ مو گزینه مناسبی است.

درکل تکنولوژی نانو تغییرات بسیار زیادی را در عرصه رنگ مو به وجود آورده که با کمک رنگ مو های نانو می توان سلامت و زیبایی را به عنوان دو اصل بسیار مهم در کنار هم داشت.

جمع آوری و ترجمه شده توسط  سایت آرایشی رژلب 

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: