دوشنبه 15 شهریور 1395 - 08:22:58

برترین برند لاک قرمز

معرفی برترین برندهای لاک های قرمز

لاک های قرمز

بهترین برند لاک

لاک ناخن قرمز



یکی از رنگ های زیبا و محبوب در بین انواع لاک، لاک ناخن قرمز است و در گذشته بسیاری از خانم ها با انتخاب این رنگ جسارت خود را نشان می دادند. اما امروزه با تغییر تفکر مردم رنگ قرمز یک رنگ جسورانه به نظر نرسیده وهر روز شاهد آن هستیم که بسیاری از خانم ها از رنگ قرمز در آرایش و روی ناخن های خود استفاده کرده اند. در این سایت در مورد انتخاب رژلب قرمز به تفصیل توضیح داده شده است. در این مقاله از سایت رژلب به بررسی برترین برندهای لاک قرمز هم پرداخته می شود و رنگ های مختلف این رنگ لاک زیبا بررسی می شود.

لاک  قرمز جُردانا

لاک ناخن


لاک های جردانا در سرتاسر دنیا محبوب هستند و به خصوص لاک های قرمز براق این برند که حاوی اکلیل هستند طرفداران زیادی دارند. البته برای این که قرمزی این لاک ها بهتر دیده شود معمولا باید سه لایه از این لاک روی ناخن ها زده شود.

 

لاک قرمز OPI متالیک

لاک ناخن


یک رنگ لاک ناخن قرمز  ظاهر براقی دارد که در آن هیچ اکلیلی وجود ندارد. این لاک ناخن قرمز براق به خوبی دیده می شود و مخصوص هنگامی است که می خواهید لاک روی دست های تان به خوبی دیده شود.

 

لاک قرمز OPI اکلیلی

زیبایی ناخن


این لاک OPI هم در بین دختر خانم ها جوان از محبوبیت زیادی برخوردار است و اکلیل های طلایی-نقره ای موجود در آن با درخشش زیادی روی ناخن ها دیده می شوند. برای زیبایی بیشتر این لاک هم کافی است آن را دو بار بر روی ناخن ها زد.

 

لاک قرمز تیره NYX

لاک ناخن قرمز


این لاک در نوع خود خاص و بسیار زیبا بوده و با وجود اکلیل های مشکی قرمزی که در آن وجود دارد، ناخن ها بسیار زیبا و جذاب دیده می شوند. البته برای زیبایی بیشتر می توان زیر این لاک یک بیس مشکی زده تا نتیجه بهتری گرفت.

 

لاک قرمز چاینا گِلِیز

برند لاک


این رنگ لاک در بین محصولات چاینا گلیز منحصر به فرد بوده و از آن جایی که کمی توناژ تیره درآن دیده می شود. به علاوه این لاک حالت فویلی شکلی داشته و یکی از منحصر به فردترین لاک های چاینا گلیز است.

 

لاک قرمز مات جردانا

برند لاک ناخن


یکی از رنگ های محبوب لاک های جردانا که در سرتاسر دنیا از محبوبیت ویژه ای برخوردار است لاک ناخن قرمز جرداناست که برق چندانی نداشته و حتی بدون براق بودن هم روی تمام توناژهای پوست زیبا دیده می شود. این رنگ از معدود لاک های با این خاصیت است و یکی از علل محبوبیت آن هم همین امر می باشد.

 

لاک قرمز با اکلیل طلایی ORLY

لاک اکلیلی


این لاک ناخن قرمز مخصوص کسانی است که به رنگ قرمز و طلایی علاقه دارند و در آن از اکلیل های قرمز و طلایی رنگ استفاده شده است. برای زیبایی بیشتر می توان در زیر و به عنوان بیس کار هم از یک لاک ناخن قرمز رنگ استفاده کرد.

 

لاک قرمز زویا سوکی

لاک مات


این لاک تقریبا لاک هم رنگ میوه آلبالو بوده و بسیار خوش رنگ است. می توان گفت این لاک برای خانم هایی است که جسارت بیشتری دارند و از دیده شدن نمی ترسند.

 

لاک قرمز زویا کَری آن

لاک قرمز


یک لاک ناخن قرمز زیبای دیگر که از محصولات کمپانی زویاست و در آن اکلیل به کار رفته لاک های زویا کری آن هستند که برای زیبایی بیشتر باید دوبار آن ها را روی ناخن ها زده و از درخشش آن لذت برد.

 

لاک قرمز مایل به جیگری ESSIE

لاک ناخن جیگری


این رنگ لاک را می توان گفت تقریبا همه خانم ها دوست دارند و از آن جایی که کمی از قرمز تیره تر است روی پوست های روشن و سبزه به یک انداه زیبا به نظر می رسد.

 

 

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: