سه شنبه 29 تیر 1395 - 11:53:13

نکات سلامت و زیبایی

سلامت و زیبایی

اضافه کردن 4 رفتار آرایشی به روتین خود

نکات سلامت و زیبایی



بسیاری از ما می خواهیم که پوست خوب و بی نقص، موهایی براق و درخشان و دندان هایی سفید و زیبا داشته باشیم. به همین دلیل برای دستیابی به چنین پوست، مو و دندان هایی تلاش کرده و گاهی اوقات نکته مهم تری را فراموش می کنیم و آن هم این است که مهم تر از زیبایی ظاهری بدن، سلامت آن حائز اهمیت بوده و می بایست به آن توجه کرد. برای دستیابی به آن نیز وقت و هزینه چندانی نیاز نبوده و کافیست چند نکته مهم را در مراقبت از سلامت و زیبایی خود رعایت کنید.
در این مقاله به این موضوع بیشتر پرداخته شده و به شما کمک می کند تا با رعایت چند نکته ساده ظاهری زیبا و سلامت داشته باشید.

سلامت و زیبایی با استفاده از کاندیشنر

نکات سلامت و زیبایی


در طی هفته موها در معرض بسیاری از مواد و آلودگی هایی که در محیط وجود دارند، قرار گرفته و آسیب می بینند. به همین دلیل ممکن است موها خشک و شکننده شوند. برای برطرف کردن این موضوع و برای دستیابی دوباره به لطافت و نرمی موها کافی است از کاندیشنر استفاده کرده و سلامت موهای خود را تضمین کنید. در صورتی که به دنبال تجربه ای حرفه ای تر هستید، می توانید به یک سالن آرایشی مراجعه کرده و در غیر این صورت می توانید خودتان و در منزل موهای خود را با کاندیشنر درمان کنید.

 

سلامت و زیبایی با ماسک های صورت


نکات سلامت و زیبایی


با توجه به آلودگی های محیطی و خطرات دیگری که زیبایی پوست صورت را تهدید می کنند، بهتر است برای حفظ طراوت و لطافت آن چاره ای اندیشیده و برای سلامت پوست خود اقدام کنید. ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که هر شب قبل از خواب صورت خود را شسته و از کلینزر برای این کار استفاده کنید، ولی بسیاری از آلودگی ها در طول روز تاثیرات منفی خود را باقی می گذارند و برای از بین بردن این تاثیرات باید جدی تر به موضوع نگاه کنید. آلودگی های محیط روی صورت ذرات ریزی باقی می گذارند و باعث جوش، بروز لکه و کدری پوست می شوند. بنابراین برای سلامت و زیبایی پوست خود بهتر است از ماسک های مختلف طبیعی استفاده کرده و با توجه به آلودگی محیط اطراف خود هر چند وقت یک بار در طول هفته روی صورت خود از ماسک استفاده کنید. در انتخاب ماسک نیز دقت کرده و از ماسک هایی که آلودگی ها را از بین برده و خاصیت یک کلینزر را دارند بهره ببرید.

 

 سلامت و زیبایی با مراقبت از پوست پا

نکات سلامت و زیبایی


مهم ترین قسمت بدن شما که بیش از بقیه قسمت ها آسیب پذیر بوده و بیش از بقیه قسمت های بدن ضربه می بیند، پاها هستند. زیرا هر فردی در طول روز مدت زیادی ایستاده و به خصوص خانم هایی که کفش های پاشنه بلند می پوشند، با مشکلات بیشتری روبرو هستند. به همین دلیل بهتر است گاهی اوقات به پاهای خود بیشتر توجه کرده و قبل از این که روی پاها یک مشکل جدی مانند قارچ به وجود آید، از آن ها مراقبت مناسبی به عمل آورید. برای این کار هر هفته پاهای خود را با قرار دادن و ماساژ دادن داخل آب ولرم نرم کرده و آن ها را با روغن های گیاهی ماساژ دهید. در صورتی که روی پاهای تان سلول های مرده وجود دارد، از سوهان استفاده کرده و با از بین بردن این پوست های اضافی سلامت و زیبایی پاهای خود را تضمین کنید. سپس روی پاها کرم پا و لوسیون مالیده و آن ها را نرم تر کنید.

 

 سلامت و زیبایی با لایه برداری بدن

لایه برداری پوست های مرده و از بین بردن آن ها کاری لذت بخش است، زیرا با انجام این کار پوست نرم تر و جوان تر شده و علاوه بر حس فوق العاده ای که به بدن می دهد، به جوانی و طراوت پوست هم کمک می کند. بنابراین حداقل هفته ای یک بار بدن خود را لایه برداری کرده و چربی ها و آلودگی های باقی مانده روی پوست تان را هم از بین ببرید.

 


جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 22 آبان 1395 - 13:45:43
بسیار زیبا
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: