سه شنبه 25 آبان 1395 - 14:33:49

برند لاک مشکی

برترین برندهای لاک های مشکی

مارک خوب لاک مشکی

انتخاب لاک مشکی خوب

لاک مشکی

 

در گذشته افراد زیادی از رنگ مشکی استفاده نمی کردند و مشکی تنها رنگ غم و اندوه شناخته می شد، اما امروزه مشاهده می شود که رنگ مشکی طرفداران زیادی پیدا کرده و به خصوص در طراحی ناخن بیشتر به کار می رود. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب نیز به معرفی چند لاک مشکی پرداخته شده است که در بین برندهای مختلف خاص و برجسته تر هستند.

 

معرفی برترین برندهای لاک مشکی


 لاک مشکی جردانا
 

لاک مشکی


این لاک مشکی مات ماندگاری بالایی داشته و یکی از پرفروش ترین برندهای لاک مشکی است. این لاک بسیار پررنگ است و حتی با یک بار زدن هم می توان حالت زیبایی روی ناخن ها به وجود آورد.

 

لاک مشکی ESSIE
 

برند لاک ناخن


این لاک مشکی بسیار پررنگ است و ته رنگ کرم دارد. به علاوه به اندازه ای براق است که گویی روی آن تاپ کت زده شده است.

 

لاک مشکی اکلیلی چاینا گِلِیز
 

لاک اکلیلی


در بین لاک های اکلیلی چاینا گلیز رنگ مشکی اکلیلی بیشترین طرفدار را داشته و دانه های نقره ای روی بیس مشکی لاک منظره جالبی به وجود می آورد. این لاک رامی توان در مناسبت های رسمی تر استفاده کرد.

 

لاک مشکی نقره ای اِسی
 

لاک نقره ای


این لاک مشکی زیبا ته رنگ نقره ای دارد و به همین دلیل حالت متالیک مانندی روی ناخن ها به وجود می آورد. این لاک برای کسانی مناسب است که می خواهند ناخن های خود را به رنگ مشکی در بیاورند ولی از طرفی نمی خواهند ناخن های خود را مشکیِ مشکی کنند.

 

لاک مشکی اکلیلی OPI
 

لاک مشکی اکلیلی


یکی دیگر از ترکیبات رنگ مشکی و اکلیل های نقره ای لاک های OPI هستند که برای زدن  آن ها روی ناخن کافیست دو بار از لاک خود روی ناخن ها زد.

 

لاک مشکی مات ORLY
 

لاک مشکی مات


لاک های مات اُرلی یک حالت مات روی ناخن ها به وجود آورده و در صورتی که روی آن ها از کمی اکلیل استفاده شود، ظاهر جذابی پیدا می کنند.

 

لاک مشکی سفورا از کمپانی OPI
 

مارک لاک ناخن 


یکی از منحصر به فردترین لاک مشکی که می توان در کنار آن از رنگ هایی مانند قرمز، طلایی و مسی استفاده کرد، لاک های سفورا هستند. این لاک ها را می توان برای مناسبت های رسمی و غیر رسمی استفاده کرد.

 

 لاک مشکی بلک ساتین OPI
 

لاک ناخن مشکی


لاک های مشکی بلک ساتین ترکیبی از مشکی و خاکستری هستند و برای کسانی مناسب می باشند که ترجیح می دهند لاک روی دست آن ها کاملا به رنگ مشکی نباشد.

 

لاک مشکی چاینا گلیز لیکویید لثر
 

برند برتر لاک


یکی از لاک های مشکی با کیفیت برای کسانی که به طور مستمر از لاک مشکی استفاده می کنند، لاک های مشکی چاینا گلیز هستند که ته رنگ کرم داشته و تنها با دوبار زدن آن روی ناخن ها رنگ مشکی براقی به وجود می آید.

 

لاک مشکی اکلیلی NYX
 

لاک اکلیلی مشکی


یکی از محبوب ترین برندهای لاک مشکی در کلکسیون NYX لاک های اکلیلی مشکی نقره ای آن هستند که در آن ها اکلیل های مشکی همزمان با اکلیل های نقره ای به کار رفته است. این لاک بیس بی رنگی دارد و به همین دلیل بهتر است در زیر آن از یک لاک مشکی ساده به عنوان بیس طراحی استفاده کرد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: