پنجشنبه 29 مهر 1395 - 18:08:46

مارک لاک شبرنگ

برترین لاک های شبرنگ

مارک لاکهای  شبرنگ

لاک شبرنگ



رنگ های شبرنگ و یا اصطلاحاً نئونی، رنگ هایی هستند که همان طور که از اسم شان مشخص است، بسیار روشن بوده و حتی در تاریکی شب هم دیده می شوند. این رنگ ها در انواع لباس ها، محصولات آرایشی بهداشتی، زیور آلات و انواع لاک ناخن دیده شده و معمولا کسانی که جسارت بیشتری دارند و از دیده شدن نمی هراسند، از این رنگ ها استفاده می کنند. در این مقاله از سایت رژلب نیز به بررسی رنگ ها و لاک های نئونی پرداخته شده و انواع آن معرفی شده است.
البته لازم به ذکر است که از آن جایی که رنگ  لاک ناخن  شبرنگ روشن است، بهتر است زیر آن ها یک لاک سفید زده شود تا بهتر دیده شوند.

لاک شبرنگ کالربار پینا کُلادا (Colorbar Pina Colada)
 

لاک شبرنگ


این رنگ لاک شبرنگ زرد رنگ برای روزهای تابستانی مناسب بوده و می توان آن را به همراه لباس های شادی که در آن ها ته مایه رنگ کرم و زرد وجود دارد استفاده کرد. این رنگ درخشان بسیار زیبا بوده ودر یک روز تابستانی با خورشید هماهنگی دارد.

لاک شبرنگ  صورتی چینا گِلِیز
 

لاک صورتی


این لاک شبرنگ صورتی از سری محصولات چاینا گلیز بوده و از محبوبیت زیادی برخوردار است. این لاک ته مایه کرم رنگ داشته و پس از خشک شدن هم کمی مات به نظر می رسد. به همین دلیل بهتر است سه لایه از آن روی ناخن ها زده شود.

لاک شبرنگ  آبی چانا گِلِز تَوول بوی توی (Towl Boy Toy)
 

لاک شبرنگ آبی


در صورتی که تصمیم به گذراندن وقت در کنار ساحل دارید می توانید از این لاک زیبا استفاده کرده و رنگ ناخن های خود را با رنگ آبی دریا هماهنگ کنید. این لاک هم مانند دیگر محصولات چاینا گلیز پس از خشک شدن کمی مات می شود اما درخشش و رنگ جذاب خود را از هر لحاظ حفظ می کند.

لاک شبرنگ  زرد Essie
 

لاک زرد


لاک های اسی از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و یکی از برندهای محبوب در بین لاک ها هستند. این لاک زرد شبرنگ هم از این قاعده مستثنی نبوده و طرفداران زیادی دارد. این لاک ناخن برای هر رنگ پوستی مناسب بوده و بسیار زیباست.

لاک شبرنگ  صورتی فلایینگ درَگِن چاینا گِلِیز
 

لاک بنفش


یکی دیگر از لاک های زیبا در بین کلکسیون محصولات چاینا گلیز لاک فلایینگ درگن است که رنگ صورتی داشته و به صورت شبرنگ طراحی شده است. البته مانند دیگر محصولات شبرنگ این لاک هم پس از سه بار زدن جلوه بیشتری دارد.

لاک شبرنگ صورتی تیره OPI
 

لاک صورتی تیره


استفاده از رنگ های  شبرنگ کمی دشوار است و  دلیل آن هم دیده شدن بیش از اندازه دست هاست. به همین دلیل هر فرد و هر خانمی این رنگ ها را ترجیح نمی دهد. این در حالی است که این لاک OPI کمی ماتتر بوده و تنها حالت نیمه شبرنگ دارد به همین دلیل هم هر خانمی با هر سلیقه ای می تواند به سادگی از آن استفاده کند.

لاک شبرنگ  نارنجی چاینا گِلِیز
 

لاک شبرنگ نارنجی


کسانی که از رنگ نارنجی لذت می برند، می توانند از این لاک چاینا گلیز روی ناخن های خود استفاده کرده و پس از خشک شدن شاهد یک لاک شبرنگ نارنجی رنگ زیبا بر روی ناخن های خود باشند. البته بهتر است از زیر این لاک ناخن هم یک لایه لاک سفید زده شود.

لاک شبرنگ زرد سینفول کالرز
 

لاک شبرنگ زرد


این لاک ناخن به روشنی لامپ های فلوئور سانت بوده و می تواند به همان اندازه ناخن ها را خیره کننده و براق نشان دهد. در این لاک از زیرتوناژ های سبز رنگ استفاده شده و  در صورتی که از زیر آن یک لاک سفید زده شود، جلوه بیشتری دارد.

لاک شبرنگ  آبی Essie

 

لاک شبرنگ آبی



این رنگ آبی یادآور رنگ های سلطنتی بوده و با داشتن حالت متالیک یک رنگ بسیار شیک و کلاسیک است. استفاده از سنگ ها و نگین های زینتی در کنار این رنگ لاک ناخن هم به جذابیت و زیبایی آن می افزاید.

 

لاک شبرنگ صورتی کمرنگ چاینا گِلِیز  (Flip Flop Fantasy)
 

 

لاک شبرنگ 


محصولات کمپانی چاینا گلیز حاوی بیشمار رنگ صورتی هستند که این رنگ زیبا هم در این دسته قرار دارد. این رنگ صورتی شبرنگ بسیار زیبا بوده و پس از خشک شدن کمی مات به نظر می رسد.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: