چهارشنبه 28 مهر 1395 - 13:50:15

آموزش فرنچ پدیکور

آموزش فرنچ پدیکور

انجام پدیکور

پدیکور

انجام پدیکور

 

بسیاری از خانم ها به پاهای خود اهمیت نداده و در مراقبت از آن ها کوتاهی می کنند. اما خانم های خوش سلیقه ای هم هستند که علاوه بر زیبایی دست ها، به زیبایی و نگه داری از پاهای خود نیز اهمیت داده و آن ها را خوش استیل و زیبا نگه می دارند. یکی از روش هایی که برای این هدف توصیه می شود، فرنچ پدیکور روی پاهاست و یکی از پدیکورها و طراحی های زیبای ناخن ها، فرنچ کردن آن هاست. به همین دلیل در این مقاله از سایت رژلب نحوه آموزش فرنچ پدیکور آموزش داده می شود.

وسایل لازم برای فرنچ پدیکور
• یک ظرف آب
• آب ولرم
• لاک پاک کن
• پنبه
ناخن گیر
• سوهان ناخن
• لایه بردار پا
• کرم کوتیکل
• مرطوب کننده (حاوی ویتامین E)
• حوله نرم
• سنگ پا


نحوه انجام فرنچ روی پاها
مرحله اول
 آموزش فرنچ پدیکور

پدیکور کردن



در صورتی که روی ناخن ها لاک وجود دارد قبل از هر چیز آن لاک را پاک کرده و سپس پاها را شسته و خشک کنید. سپس ناخن ها را سوهان کشیده و دقت داشته باشید که عمل سوهان کشیدن را در یک جهت انجام دهید که ناخن ها شکننده نشوند. به علاوه دقت داشته باشید که ناخن ها را خیلی کوتاه نکنید زیرا کوتاه کردن بیش از اندازه ناخن ها باعث می شود که نتوانید فرنچ زیبایی روی پاها به وجود آورید.
پس از سوهان کشیدن نوک ناخن ها نیز از یک بافر استفاده کرده و سطح ناخن ها را هم یک سطح و زیبا کنید. در انجام این کار هم زیاده روی نکرده و ناخن ها را خیلی نازک نکنید.
در نهایت ناخن ها را بار دیگر بشویید تا هیچ اثری از باقیمانده ناخن ها روی آن ها نمانده و آن ها را خشک کنید.

مرحله دوم آموزش فرنچ پدیکور

آموزش پدیکور

 

در این مرحله  پاها را در یک ظرف حاوی آب گرم قرار داده و آن ها را ریلکس کرده و کمی ماساژ دهید. این کار جریان خون را در پاها به جریان انداخته و به خصوص اگر کمی نمک فرنگی یا سولفات دومنیزی داخل آن بریزید. این کار تمام دردهای پا را از بین برده و عفونت های احتمالی پاها را هم از بین می برد. به علاوه افزودن نمک به آب باعث می شود که آب بهتر جذب پوست شده و آلودگی های آن به راحتی کنده شود. در صورتی که نمک فرنگی در دست نداشته باشید هم می توانید چند قطره شامپو و یا چند قطره آب لیمو داخل آب ولرم ریخته و پاها را نرم کنید. این کار را به مدت نیم  تا یک ساعت انجام داده و با کمک آن پاها را ریلکس و درخشان کنید.

 

مرحله سوم آموزش فرنچ پدیکور
 

پدیکور ناخن

پس از زمان مشخص شده با کمک یک سنگ پا، پاها را لایه برداری کنید. دقت داشته باشید که این کار را با ظرافت انجام داده و فراموش نکنید که پس از قرار دادن پاها در آب گرم پوست آن ها نازک و حساس شده است. پس از لایه برداری پاها نیز روی ناخن ها کرم کوتیکل بزنید . آن را به مدت چند دقیقه ماساژ دهید. پس از این کار نیز سطح ناخن ها را کمی عقب برده و حالت دهید. سپس بار دیگر پاها را شسته و خشک کنید.

 

مرحله چهارم آموزش فرنچ پدیکور

پدیکور

 

در پدیکور پاها ماساژ دادن آن ها نقش مهمی در زیبایی شان دارد بنابراین در این مرحله کمی مرطوب کننده روی پاها زده و آن ها را به آرامی ماساژ دهید. دقت داشته باشید که ماساژ پاها را به صورت حرکات دایره واری انجام داده و  به مدت 10 دقیقه این کار را ادامه دهید.

 

مرحله پنجم

فرنچ ناخن

 

در این مرحله نوبت به طراحی ناخن ها و فرنچ کردن آن ها می رسد. برای فرنچ ناخن ها در این مرحله ابتدا باید روی آن ها بیس کت دزه و پس از خشک شدن، یک لاک رنگ ناخن زد. سپس نوک ناخن ها را چسب زده و مانند فرنچ ناخن های دست، نوک ناخن های پا را هم به رنگ سفید در آورد. از آن جایی که ناخن های پا کوچک تر هستند، ممکن است این پروسه کمی نامرتب شود، اما این مضوع هیچ نگرانی نداشته و در صورت هرگونه مشکل کافیست از لاک پاک کن و یا کمی استون کمک گرفته و ناخن ها را پاک کنید.در صورتی که می خواهید پاها سریع تر خشک شوند، می توانید آن ها را در آب سرد قرار دهید. این کار ماندگاری لاک را هم بیشتر می کند.
 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: