پنجشنبه 13 آبان 1395 - 10:37:41

برند لاک ناخن آبی

برترین لاک های آبی رنگ

برند لاک ناخن

لاک آبی

برند لاک ناخن

 



در فصل تابستان استفاده از رنگ های روشنی مانند آبی به ناخن ها جلوه زیبایی داده و رنگ هایی که در دیگر اوقات سال کمتر به کار برده می شوند، در این فصل بیشتر دیده می شوند. یکی از این رنگ ها که برای فصل تابستان مناسب بوده و می توان از آن در کنار ساحل دریا و یا در تعطیلات خود استفاده کرد، لاک ناخن آبی رنگ است. بسیاری بر این باورند که رنگ آبی مناسب پوست آن ها نیست، اما در صورتی که میزان تیرگی و روشنی این رنگ درست انتخاب شود، می توان از آن روی هر نوع پوستی استفاده کرده و از آن جایی که رنج لاک ناخن آبی از آبی بسیار کمرنگ تا سرمه ای و رنگ های شب رنگ می باشد ،تنوع زیادی هم دارند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب به معرفی برندهای معروفی که بهترین لاک ناخن آبی رنگ را تولید می کنند، پرداخته شده است.

لاک ناخن آبی essie

لاک آبی


این رنگ آبی، به آبی سلطنتی شناخته شده و و از آن جایی که توناژهای کرم رنگ دارد مخصوص فصل تابستان است. این رنگ می تواند سرزندگی خاصی به وجود آورده و از آن جایی که حتی بدون تاپ کت هم براق است می توان آن را بدون هیچ زحمتی زیباتر و جذاب تر نشان داد.

لاک ناخن آبی مایل به سبز چاینا گِلِیز
 

لاک سبز آبی


در صورتی که به رنگ سبز علاقه داشته و می خواهید لاکی به این رنگ داشته باشید می توانید از لاک های چاینا گلیز آدری استفاده کنید. این لاک از ترکیب رنگ آبی و سبز به وجود آمده و می توان از آن در هر زمان و برای هر مناسبتی استفاده کرد.

لاک ناخن آبی سرمه ای چاینا گِلِیز
 

لاک سرمه ای


این رنگ آبی پر رنگ یا سرمه ای یکی از رنگ های خاص و منحصر به فردی است که در آن از رنگ های آبی و ته رنگی از رنگ های کرم استفاده شده و هر فردی با هر رنگ پوستی می تواند از آن استفاده کند. این لاک تنها با دوبار زدن ظاهر زیبایی به دست آورده و برای هر مناسبتی مناسب است.

لاک ناخن آبی کمرنگ چاینا گلیز
 

لاک آبی کمرنگ


این لاک ناخن آبی کمرنگ هم از محصولات پرفروش کمپانی چاینا گلیز بوده و با داشتن زیرتوناژ کرم رنگ برای کسانی مناسب است که ترجیح می دهند روی ناخن های خود از لاک ناخن آبی کمرنگ استفاده کنند.

لاک ناخن آبی سرمه ای اکلیلی چاینا گلیز
 

لاک اکلیلی


لاک ناخن آبی  سرمه ای چاینا گلیز که به نام up all night هم شناخته می شوند، ظاهر باقی داشته و در آن ها اکلیل های کوچک و کمرنگی به کار رفته است. این رنگ لاک نزدیک به رنگ مشکی بوده و با اضافه کردن چند نگین زیبا روی آن می توان به سادگی یک طراحی زیبا روی ناخن ها به وجود آورد.

لاک ناخن آبی اکلیلی OPI
 

لاک ناخن اکلیلی


یکی از رنگ های محبوب در بین خانم ها، رنگ بنفش است. این لاک که محصول کمپانی اُ پی آی هست نیز به همین رنگ بوده و با داشتن توناژ بنفش و زیر توناژ آبی یکی از رنگ های زیبا روی ناخن ها خواهد بود. به علاوه در این لاک از اکلیل های زیبایی استفاده شده است که باعث درخشش  بیشتر ناخن ها می شوند.

لاک ناخن آبی اقیانوسی چاینا گلیز
 

لاک ناخن آبی


این رنگ لاک یادآور اقیانوس و دریا بوده و حتی بدون تاپ کت و یا هیچ اکلیلی درخشش زیادی دارد. این لاک برای کنار ساحل توصیه شده و با زدن دو لایه از آن ناخن ها به زیبایی تمام آراسته می شوند.

لاک ناخن آبی سرمه ای تیره essie
 

لاک ناخن آبی


این رنگ  سرمه ای بسیار تیره که حتی می توان گفت به رنگ مشکی نزدیک است، برای مناسبت های رسمی تر توصیه شده و در آن اکلیل زیادی به کار رفته است. البته در صورتی که دفعات زدن لاک کمتر باشد، رنگ این لاک هم روشن تر خواهد بود.

لاک ناخن آبی فیروزه ای چاینا گِلِیز
 

لاک فیروزه ای


این لاک ناخن آبی فیروزه ای با داشتن رگه هایی از رنگ سبزمانند سنگ های گران بهاست و با رنگ منحصر به فردی که دارد به ناخن ها نیز جلوه منحصر به فردی می دهد.

لاک ناخن آبی چاینا گِلِیز
 

لاک آبی 


این لاک هم یک لاک زیبای دیگر از سری محصولات کمپانی چاینا گلیز است . برای این که به رنگ تصویر در آید باید چهار لایه از آن روی ناخن زده شود. 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: