شنبه 01 آبان 1395 - 12:42:35

آرایش گلبهی

آرایش گلبهی

آموزش آرایش

مکاپ

آرایش گلبهی



رنگ گلبهی روی هر نوع پوستی زیبا به نظر می رسد و به همین دلیل محبوبیت زیادی بین خانم ها دارد. به علاوه از آن جایی که رنگ گلبهی کمتر از رنگ قرمز در دید بوده و توجه کمتری جلب می کند برای موقعیت های رسمی و کاری مناسب تر بوده و به خصوص خانم های شاغل بیشتر ترجیح می دهند از این رنگ در آرایش خود استفاده کنند. در این مقاله از سایت آرایشی رزلب به محصولاتی که برای انجام یک آرایش گلبهی مورد نیاز است پرداخته می شود.

رژگونه برای آرایش گلبهی
برای آرایش صورت به رنگ گلبهی می توان قبل از هز کاری از یک پرایمر استفاده کرده و سپس کرم پودر و پنکک را روی صورت زد. در مرحله بعد نیز کافیست از یک رژگونه گلبهی کمک گرفته و گونه ها را به زیبایی هرچه تمام تر آرایش کرد.
در صورتی که فردی توناژ گرم تری روی پوست خود داشته باشد، می تواند از رنگ های تیره تر گلبهی استفاده کرده و اگر کسی پوست روشنی داشته باشد، بهتر است از رنگ های روشن گلبهی در آرایش خود استفاده کند.
نکته دیگری که در زدن رژگونه روی صورت وجود دارد این است که به خصوص در بین کسانی که پوست خشکی دارند باید از انواع کرمی رژگونه استفاده شود تا آرایش روی صورت طبیعی تر به نظر برسد. همچنین ترکیب رژگونه کرمی و پودری هم ظاهر زیبایی روی گونه ها به وجود می آورد.
یکی از رژگونه های محبوب گلبهی، رژگونه های میبی لاین فیت می هستند.

رژگونه گلبهی

 

مدل دیگری از رژگونه ها که حالت طبیعی زیبایی روی چهره به وجود آورده و به خوبی با کرم پودر ترکیب می شوند، رژگونه های گلبهی رنگ کمپانی لَکمه هستند.

 

رژگونه

 

رژگونه محبوب دیگری که در سطح جهان از آن استفاده می شود، رژگونه های میلانی کازمِتیک هستند. این رژگونه ها به خوبی با پوست صورت ترکیب شده و به خصوص برای پوست های با توناژ گرم مناسب هستند. این رژگونه زیبا هم برای آرایشی که مخصوص روز باشد مناسب بوده و هم برای مناسبت های رسمی و یا مهمانی های مختلف گونه ها را هرچه زیباتر نشان می دهد.

 

رژگونه صورتی

رژ لب برای آرایش گلبهی
برای استفاده از رژلب های گلبهی رنگ بهتر است با توجه به توناژ پوست عمل کرده و روی پوست هایی که تیره تر هستند از رنگ های تیره و روی پوست های روشن از رنگ های روشن تر استفاده شود. البته همیشه باید قبل از استفاده از رژلب، از پرایمر لب کمک گرفته تا ماندگاری رژلب بالا رفته و با کمک خط لب به لب ها حالت زیباتری داد. البته در زدن خط لب باید دقت کرده و از مداد روشنی استفاده کرد تا تفاوت زیادی با رژلب نداشته باشد.
یکی از رژلب های زیبای گلبهی رنگ، رژلب های کمپانی میبی لاین هستند که در رنج های مختلفی وجود داشته و تنوع زیادی در محصولات خود ارائه می دهند.

 

رژلب 

 

 

 آرایش گلبهی با رژلب  لورِآل

رژلب گلبهی



رژلب های لورِآل کیفیت بالایی دارند و به رنگ گلبهی کمرنگی که کمی مایل به رنگ قرمز هستند وجود دارند.

 

رژلب های ریمل

رژلب ریمل



یکی دیگر از رژلب های گلبهی رنگ، رژلب های گلبهی رنگ کمپانی ریمل هستند که بازه رنگی بالایی داشته و با تنوع بالایی که در محصولات خود ارائه می دهند، یکی از کمپانی های محبوب رژلب در دنیا هستند.
دو رژلب زیبای این کمپانی رنگ های گلبهی مایل به هلویی و گلبهی مایل به نارنجی بوده و برای زیباتر شدن آرایش می توان در کنار این رژلب ها از سایه طلایی و یا مسی رنگ استفاده کرد. به علاوه استفاده از رژگونه برنز در کنار این آرایش زیبا بوده و می تواند یک آرایش زیبا به وجود آورد.

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 02 آبان 1395 - 10:21:17
ممنون از سایت خوبتون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: