شنبه 14 مرداد 1396 - 12:56:02

آموزش هاشورابرو شیراز

مرکز آموزش هاشور ابرو

 آموزش تاتو ابرو

آموزش هاشور ابرو مرحله به مرحله


مرحله اول: طراحی

همیشه نسبت 3/2 به 3/1 باید توجه شود.


مرحله دوم:اندازه گیری ابروها

در این روش تمام جایگاه های ابرو بر اساس جام صورت هر شخص مشخص می شود.



قانون طراحی برای چشم های از هم دور

در این چشم ها فاصله دو ابرو از یک چشم است و جهت کم کردن فاصله دو چشم از هم ابرو باید به هم نزدیک تر باشد.



قانون طراحی چشم های بهم نزدیک

اگر فاصله چشم ها کمتر از طول یک چشم باشد به روش زیر عمل می کنیم باید ابرو را از هم دورتر کشید تا نزدیکی دو چشم کمتر به نظر آید.



مرحله سوم:ترکیب رنگ مناسب برای ابرو

در ترکیب رنگ ابرو باید بسیار دقت شود چناچه رنگی خیلی تیره باشد جذابیت شخص را کاهش می دهد.یک نکته ای که باید توجه شود اکثر اوقات زمانی که رنگ داخل پوست تزریق می شود در طی دوران اکسیده شدن کمی تیره شده و شخص احساس نگرانی از ماندن این رنگ تیره می نماید ولی باید به مشتری اطمینان خاطر دهید که بعد از پوسته ریزی رنگ طبیعی خواهد شد.

در ترکیب رنگ های آرایش ابرو باید رنگ پوست- رنگ مو-رنگ چشم و سن مشتری در نظر گرفته شود در مواردی این قانون را می توان اجرا نکرد که مشتری به دنبال یک رنگ خاص بوده و در اینجا کاربر با در نظر گرفتن خواسته مشتری و این که آیا این رنگ انتخابی مناسب می باشد ترکیب کرده و در پوست تزریق می نماید.


مرحله چهارم:استفاده از بی حسی مناسب در هاشور ابرو

با توجه به نکات ذکر شده در فصل بهداشت و ایمنی مواد مصرفی ، باید بی حسی استفاده شود که علاوه بر ایجاد آلرژی نکردن ، رنگ برهم نباشد.بعد از مکث 30 دقیقه ای کاربر می تواند شروع به کار نماید.



مرحله پنجم: عمق صحیح سوزن جهت تزریق رنگ در لایه های پوستی در هاشور ابرو و میکروپیگمنتیشن


عمق لایه های پوست  در هر قسمت از صورت و بدن متفاوت می باشد در نتیجه کاربر باید با داشتن علم کافی جهت شناخت این لایه ها در هر سطح از پوست اقدام به تزریق رنگ در آن منطقه نماید.

 

بعنوان مثال : عمق مناسب سوزن برای طراحی دائم ابرو برای پوست های نرمال و حساس به شرح ذیل می باشد:

1= پوست حساس

1.5= پوست نرمال

مرحله ششم:زاویه مناسب دست در هنگام حرکت  دستگاه میکروپیگمنتیشن روی پوست

کاربران گرامی باید در هنگام کار دقت بسیاری روی زاویه دست جهت طراحی دائم صورت داشته باشند.این زاویه مناسب 90 درجه می باشد و چنانچه خطوطی با شکست های مختلف طراحی می کنید مانند هاشورها زاویه دست به هیچ عنوان روی پوست تغییر نمی کند بلکه این حرکت مچ دست است که خطوط با شکست های مختلف را ایجاد می نماید چنانچه یک کاربر از قانون پیروی نکند ماندگاری رنگ به علت تزریق نا صحیح به سطحی ترین لایه  اپیدرم کم شده و طی دوره 7 الی 14 روز بعد از میکرو پیگمنتیشن ریزش قطعی خواهد شد.



نکته: علاوه بر زاویه مناسب که تاثیر اصلی روی تزریق کامل رنگ در پوست دارد سرعت حرکت دست کاربر نیز باید حداقل باشد.

علت پایین بودن سرعت  حرکت دست در طراحی دائم صورت این می باشد که در دستگاه های ایمن جدیدی که امروزه در بازار است بر خلاف دستگاه های قدیمی که چرخش سوزن به صورت دورانی یا دایره وار بوده و فاصله سوزن ها از هم بسیار است در این دستگاه ها حرکت سوزن به صورت کوک وار می باشد و با هر رفت و برگشت دفعات بیشتری رنگ در پوست تزریق می نماید.لذا هرچه سرعت دست کمتر باشد میزان تزریق رنگ بیشتر می باشد و در نهایت یک ابروی طراحی شده با ماندگاری بالا خواهید داشت.



مرحله هفتم:اجرای تکنیک  آرایش دائم در خواستی مشتری

در این مرحله کاربر باید آن تکنیکی که مشتری در خواست نموده است را با اجرای روش های صحیح اجرا کرده تا رضایت مشتری را جلب نماید.



مرحله هشتم:مراقبت های بعد از هاشورابرو

به مشتری باید گفته شود تا 7 روز از هر گونه لوازم آرایش جهت آرایش موقت صورت استفاده نکرده و تا 3 روز بر اساس نوع پوست شخص پماد استریل چشمی را به دفعات زده و تا 24 ساعت هیچ گونه مواد شوینده استفاده نکند. چنانچه مراقبت های بعد به درستی انجام نشود با ریزش رنگ یا بدرنگی مجدد روبرو خواهد شد.

 

 

جهت آموزش تخصصی هاشور ابرو در مرکز میکروپیگمنتیشن دکتر بصیری با تلفن تماس حاصل فرمایید.
 

بهترین مرکز آموزش میکروپیگمنتیشن شیراز

تاتوکار حرفه ای شیراز

فواید میکروپیگمنتیشن 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: