جمعه 07 آبان 1395 - 14:45:20

رژلب مناسب پوست گندمی

رنگ مناسب رژلب برای پوست های گندمی

 پوست های گندمی

انتخاب رنگ رژلب 

رژلب


امروزه که بسیاری از میکاپ آرتیست ها به اهمیت توناژ پوست و رنگ آرایش متناسب با آن پی برده اند، رنگ کرم پودر رنگ سایه، رنگ رژلب  و هر انتخاب رنگ دیگری با توجه به زیرتوناژ پوست انجام می شود. یکی از زیرتوناژهای رایج در بین خانم ها رنگ گندمی است که به خصوص در خانم های آسیایی دیده شده و یک رنگ زیبا و گرم است. این رنگ پوست نه سبزه و نه سفید است و مانند این است که یک پوست خیلی سفید به اندازه مناسبی زیر نور خورشید قرار گرفته و ته رنگ زیبایی گرفته است. زیرتوناژ پوست گندمی یک رنگ بسیار زیبا و خاص بوده و معمولا در درجه های مختلف برنز، دارچینی و مسی قرار دارد.

در این مقاله از سایت آرایشی رژلب  به بررسی رنگ  رژلب هایی پرداخته شده است که برای  پوست گندمی مناسب بوده و به جذابیت این رنگ پوست کمک می کند.

رژلب به رنگ برنز

رژلب برنز


رژلب های به رنگ برنز روی پوست های گندمی بسیار زیبا به نظر می رسند. این رژلب ها از رنگ پوست کمی تیره تر بوده و هماهنگی زیبایی با پوست به وجود می آورند.

 

رژلب نارنجی مایل به قهوه ای

رژلب قهوه ای



از آن جایی که نارنجی یک رنگ همه جانبه است و روی هر رنگ پوستی زیبا به نظر می رسد، روی پوست های گندمی هم زیبا به نظر رسیده و به خصوص اگر این رنگ نارنجی کمی توناژ قهوه ای هم داشته باشد زیبایی بی نظیری روی پوست های گندمی  به وجود می آورد.

 

رژلب صورتی مات

رژلب صورتی مات



یک رژلب صورتی مات روی پوست های گندمی بسیار زیبایی به وجود آورده و چهره خانم ها را ملیح تر و جذاب تر نشان می دهد. به علاوه این رنگ رژلب روی پوست های گندمی حالت چهره را باوقارتر نشان داده و بهتر است از آن برای محل کار و یا موقعیت های مشابه استفاده شود.

 

رژلب قرمز

رژلب قرمز



کسانی که پوست های گندمگونی داشته و درعین حال زیرتوناژ سردی دارند می توانند از هر رنگ رژلب قرمزی با خیال آسوده استفاده کرده و به زیبایی چهره خود بیفزایند. به علاوه رنگ های قرمز مایل به قهوه ای و قرمز هایی که توناژ گرم تری دارند چهره را خونگرم و در عین حال جذاب نشان می دهند.

 

رژلب صورتی

رژلب صورتی

 

مشابه انواع رنگ قرمز، صورتی هم برای هر رنگ پوستی و به خصوص پوست هایی که توناژ گندمگون دارند، مناسب است. صورتی چهره را دخترانه و زیبا نشان داده و همچنین به ملاحت آن می افزاید. به علاوه رنگ صورتی که کمی توناژ گرم تری داشته باشد نیز می تواند چهره را زیباتر نشان دهد. به خصوص رژلب هایی که حاوی اکلیل بوده و اکلیل طلایی داشته باشند. این رنگ رژلب پوست را براق تر و روشن تر نشان داده و چهره را زیباتر و بدون نقص نشان می دهد. 

رژلب جگری

رژلب جگری



به طور کلی رنگ های تیره روی پوست های سبزه و گندمگون بسیار زیبا دیده می شوند. به خصوص رنگ جگری که یک رنگ بسیار خاص بوده و لب ها را برجسته ترین نقطه چهره می کند. این رنگ برخلاف تصور عموم صورت را روشن تر کرده و جذاب تر نشان می دهد.

رژلب قرمز مایل به قهوه ای

رژلب تیره



یکی دیگر از رنگ های تیره که برای لب ها مناسب است، رنگ قرمز مایل به قهوه ای است که برای پوست های گندمی بسیار مناسب بوده و به جذابیت آن ها می افزاید.

 

رژلب زرشکی

رژلب زرشکی

 

در بین رنگ های تیره، رنگ زرشکی بدون شک یک انتخاب مناسب برای همه خانم ها بوده و به خصوص خانم هایی که پوست گندمی  دارند می توانند از این رنگ رژ لب برای زیباتر نشان دادن چهره خود استفاده کنند. این رنگ چهره را سرزنده و جذاب نشان داده و در صورتی که از انواع مات آن استفاده شود، جذابیت بیشتری هم دارد.

رژلب بنفش مایل به ارغوانی

 

رژلب بنفش



این رنگ رژلب نیز روی پوست های گندمی بسیار زیبا به نظر رسیده و به خصوص توناژهای تیره تر آن برای این رنگ پوست ها مناسب است.

رژلب مسی

رژلب مسی



رژلب رنگ مسی، یک رنگ زیبا برای پوست گندمی  و روشن است و به خصوص این رنگ پوست های گندمگون را روشن تر و جذاب تر نشان می دهد. به علاوه این رنگ برای کسانی مناسب است که زیرتوناژ گرمی دارند.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم

 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

من پوستم گندمی هستش رنگهایی با تن قرمز خیلی بهم میاد چه رژ باشه چه لباس یا هر چیز دیگه ای
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: