چهارشنبه 19 آبان 1395 - 14:36:51

پوست بدون لک

درخشان شدن پوست در 7 روز

درخشان شدن پوست

پوست روشن

پوست روشن


همه افراد خواستار داشتن پوستی زیبا و درخشان هستند. اما این امر به دلیل مشکلات پوستی مختلف، آب و هوا و یا هر دلیل دیگری ممکن نبوده و بسیاری از خانم ها و آقایان با وجود داشتن یک پوست بدون لک ، باز پوست شان کدر است وجذابیت خود را از دست می دهند. در این مقاله از سایت آرایشی رژلب به روش هایی پرداخته شده که طی ان ها می توان در مدت زمان 7 روز به پوستی بدون لک و زیبا درست یافت.

 

اقدامات  روز اول برای داشتن  پوست بدون لک
برای شروع باید از یک روتین ساده و شستشوی معمولی شروع کرده و 7 روز آینده خود را به این صورت آغاز کنید.
• از یک کلینزر مناسب پوست خود استفاده کرده و منافذ پوست و گرد و غبار موجود در آن را پاک کنید. پس از آن نوبت به استفاده از تونر می رسد، فراموش نکنید که تونر می تواند چربی و آلودگی هایی که با کلینزر از بین نمی روند را به سادگی پاک کند.
• در آخر نیز روی صورت مرطوب کننده بزنید. لازم به ذکر است که در طی شب باید از پوست مراقبت کرده و درخشش پوست را تضمین کرد. برای این کار هم شب ها قبل از خواب آرایش و هرگونه آلودگی و چربی را از روی صورت پاک کرده و پوست را با کمک کلینزر پاک کنید.

 

اقدامات  روز دوم برای داشتن  پوست بدون لک
در روز دوم باید روی سلامت پوست تمرکز کنید. این به این معنی است که باید در رژیم غذایی خود میوه ها و سبزیجات بیشتری قرار داده و از مواد معدنی و ویتامین های ضروری بدن استفاده کنید.
• در طی هفته این مسئله را رعایت کرده و شستشوی صحیح صورت را هم فراموش نکنید.
• مایعات و آب فراوانی نوشیده و از آب میوه های طبیعی هم در رژیم خود استفاده کنید.
• در صورتی که از آرایش استفاده می کنید، قبل از خواب پوست خود را کاملا بشویید.
• برای پاک کردن بقایای آرایش هم همان طور که گفته شد، از یک کلینزر و تونر مناسب استفاده کنید.

 

اقدامات  روز سوم برای داشتن  پوست بدون لک
پس از برخاستن از خواب، روز خود را مطابق دو روز قبل آغاز کرده و صورت را شسته و لایه برداری را هم فراموش نکنید. لایه برداری پوست را جوان تر و شاداب تر نشان می دهد.
• برای لایه برداری پوست از یک لیف استفاده کرده و سلول های مرده روی پوست را از بین ببرید.
• همچنین می توانید از ماسک های لایه بردار استفاده کنید ولی فراموش نکنید که پس از لایه برداری حتما از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید.
• استفاده از کرم های ضد آفتاب را هم فراموش نکرده و فراموش نکنید که اشعه های UV خورشید علت بسیاری از مشکلات پوستی است.
• پس از یک روز کار طاقت فرسا پوست هم نیاز به استراحت دارد پس برای این کار از ماسک های میوه و ماسک های طبیعی استفاده کرده و پوست خود را التیام بخشید.

 

اقدامات  روز چهارم برای داشتن  پوست بدون لک
در روز چهارم، کمی تغییر در رنگ پوست پدید آمده و به سادگی می توانید این تغییر مثبت را مشاهده کنید. اما این به این معنی نیست که کار شما پایان یافته و باید روتین خود را در این جا متوقف کنید.
• یک دوش با آب داغ گرفته و پوست خود را بخور دهید. این کار منافذ بسته پوست را باز کرده و آلودگی های داخل آن ها را از بین می برد. سپس کمی گلاب را با کمک یک تکه پنبه روی پوست پخش کرده و سلامت پوست را تضمین کنید.
• مراقبت شبانه از پوست را فراموش نکرده و پوست را قبل از خواب مرطوب کنید.

 

اقدامات  روز پنجم برای داشتن  پوست بدون لک
• پس از آن که طبق روز های معمول صورت خود را شستید، آن را با ژل آلوئه ورا ماساژ داده و جریان خون را در زیر پوست تقویت کنید. در صورتی که زیر چشم ها تیرگی مشاهده می شود هم با کمک کرم دور چشم این تیرگی را از بین ببرید.
• پس از ماساژ صورت روی صورت کرم زده و فراموش نکنید که ضد آفتاب بزنید.

 

لایه برداری

اقدامات  روز ششم برای داشتن  پوست بدون لک

• پس از این که روتین روزانه خود را انجام داده و پوست راشسته و ماساژ دادید، آن را لایه برداری کرده و منافذ بسته پوست را باز کنید تا آلودگی های آن خارج شود. سپس از یک اسپری گلاب کمک گرفته و پوست را سرزنده تر نشان دهید.

• فراموش نکنید که مصرف روزانه آب و مایعات می تواند بدن را آبرسانی کرده و سلامت پوست را تضمین کند.

اقدامات  روزهفتم برای داشتن  پوست بدون لک
• در روز آخر از ماسک های میوه استفاده کرده و درخشش پوست خود را با کمک این ماسک ها بیشتر نشان دهید. دقت داشته باشید که باید از پوست خود در برابر اشعه های خورشید و حرارت محافظت کرده و با نوشیدن مایعات فراوان از پوست خود مراقبت کنید.

با کمک روش های گفته شده می توان طی یک هفته کوتاه پوستی درخشان و زیبا به دست آورد. اما فراموش نکنید که تنها با حفظ این روتین است که می توان این درخشش راحفظ کرد و عدم توجه و رسیدگی به پوست باز هم ، پوست را کدر و بی حالت نشان می دهد.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم
 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

یکشنبه 15 اسفند 1395 - 14:27:00
عالی بود سپاس فراوان
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: