چهارشنبه 06 اردیبهشت 1402 - 16:43:42

چگونه بهترین آرایشگاه عروس را انتخاب کنیم؟

بهترین میکاپ آرتیست عروس

بهترین آرایشگر عروس

 

 

تصمیم گیری و انتخاب بعضی اوقات یکی از سخت ترین کارهاست به خصوص اگر مثل من کلا آدم دودلی باشید و همیشه تو انتخاب دچار شک و تردید بشید. ما در ایم مقاله علاوه بر معیار های انتخاب یک آرایشگاه خوب عروس بهنرین میکاپ آرتیست عروس در شمال تهران خانم خانم فتاحی را به شما معرفی می کنیم.

این کار وقتی دشوارتر میشه که انتخاب بر سر موضوع بسیار مهمی باشه و دیگر زمانی برای عوض کردن تصمیممون یا جبران انتخاب غلطمون نداشته باشیم.
ازدواج و مراسم عروسی هم جزء همین تصمیمات سخت و حساسی هست که همه ما با ظرافت خاصی در موردش فکر می کنیم. به هر حال هر دختر خانمی دوست داره مراسم عروسی اش سر شار از خاطرات خوب باشه. و همیشه چیزی که بیشتر از همه فکر اکثر عروس ها را مشغول می کنه زیبایی و آرایش شب عروسی هست. همین مطلب باعث شده تا انتخاب آرایشگاه عروس به یه تصمیم مهم برای عروس خانم ها تبدیل بشه . و برای انتخاب آرایشگاه عروس کلی وقت صرف بازدید از شو عروس میکاپ آرتیست های مختلف بکنند و در اینترنت و وب سایت های مختلف به دنبال تبادل نظر برای انتخاب آرایشگاه باشند تا از تجربیات سایر عروس ها برای تصمیم گیری و انتخاب یک آرایشگاه خوب استفاده کنند.
اما همیشه هم حساب کتاب های ما درست از آب در نمی آید.
در بین دوست و فامیل یا با مطالعه نظرات عروس خانم ها در اینترنت به این نتیجه می رسیم که گاهی باز هم عروس خانمی که کلی تحقیق و بررسی کرده و آرایشگاه عروسیش یا میکاپ آرتیست مورد نظرش را انتخاب کرده در انتها پس از روز عروسی از تصمیم خودش ناراحته و همه چیز باب میلش پیش نرفته.

واقعا چرا؟

برای انتخاب آرایشگاه عروس به چه مواردی باید توجه کنیم؟ و چه مواردی انتخاب ما را محدود تر می کند؟

آدرس آرایشگاه

نزدیک بودن آرایشگاه به آتلیه یا باغ عروس یکی از مواردی هست که انتخاب آرایشگاه را برای عروس ها محدود می کند چون زمان بندی و تاخیر نداشتن در روز عروسی خیلی مهمه

قیمت و هزینه آرایش عروس

هزینه آرایشگاه عروس معمولا با توجه به خود آرایشگاه،میکاپ آرتیست،پکیج آرایشی و ... از ... تومان تا ... تومان است البته موارد استثنا هم که قیمت های خیلی خیلی بالاتر برای یک شب آرایش عروس می گیرند هم وجود دارد.

پکیج عروس و اینکه خدمات آرایش عروس شامل چه مواردی است

بعضی از پکیج های عروس شامل خدمات بسیار گسترده تری مثل ماساژ،پذیرایی،گریمور همراه عروس،پاکسازی و درمان های پوستی چند جلسه قبل از عروسی و... می شود.اما به طور متوسط یک پکیج عروس شامل خدمات قبل عروسی مثل پاکسازی پوست،اصلاح و ابرو،اپیلاسیون،رنگ مو،کاشت ناخن می شود و خدمات روز عروسی هم شامل گریم و میکاپ عروس،شینیون به همراه مو اضافه ،کرایه تاج عروس می شود.حتما توجه کنید که در بسیاری از آرایشگاه ها تهیه تور عروس و لنز با خودتان است.

سبک کار میکاپ آرتیست

با دیدن آلبوم عروس و نمونه کارهای هر میکاپ آرتیستی می توان به راحتی فهمید که سلیقه میکاپ آرتیست یا سبک کاری او به چه صورت است.

سبک کار شینیون کار عروس

قطعا یک شینیون یا مدل مو زیبا تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره شما دارد و از آنجاییکه اکثر عروس خانم ها دوست دارند در شب عروسیشان تک باشند یک شینیون خاص و شیک بسیار اهمیت دارد.با دیدن نمونه کارها یا در روز بازدید عروس می توانید کاملا متوجه به روز بودن شینیون کار آن آرایشگاه بشوید.

شلوغی یا خلوتی آرایشگاه عروس

هیچکس دوست نداره تو روز جشن و خوشحالیش از سر صبح انرژی منفی بگیره.
منظم بودن و آرامش آرایشگاه عروس خیلی مهمه.
بعضی از آرایشگاه ها در روز از یه تعدادی بیشتر عروس قبول نمی کنند یا بعضی از آرایشگاه ها طبقه یا اطاق مجزا برای عروس خانم ها در نظر می گیرند و با پذیرایی صبحانه و نهار و... سعی می کنند آرامش عروس را حفظ کنند.

 

اخلاق پرسنل آرایشگاه عروس

در همان جلسه اول از برخورد مشاور عروس و گفتگو با میکاپ آرتیست و دیدن رفتار سایر پرسنل آرایشگاه با مشتریان می توانید به این نتیجه برسید که می توانید به این آرایشگاه اعتماد کنید یا نه.
پس وقتی برای دیدن آلبوم عروس به آرایشگاهی میرید بهتر حداقل نیم ساعت در محیط آرایشگاه بمانید تا متوجه حال و هوای کاری آن سالن زیبایی بشید.

این موضوعات و خیلی از موارد دیگه برای عروس ها مهمه تا در همان جلسه اول آرایشگاهی را انتخاب کنند یا نه.
اما یکسری موارد مهمی در انتخاب آرایشگاه عروس هست که با دیدن آلبوم عروس،شرکت در شو عروس و صحبت با میکاپ آرتیست و...دستگیرمان نمی شود و فقط می توانیم بنا به تجربه به این سوالاتمون پاسخ بدیم.


دوام آرایش


آیا واقعا کیفیت آرایش بعد از پانزده ساعت یا هجده ساعت به خوبی صبح که آرایش شدیم هست؟
خیلی وقتها در چند ساعت اول که عروس از آرایشگاه خارج میشود از میکاپ خودش راضی است اما همچنان که زمان می گذره آرایش کدر میشه و گاهی زیر ساز و کرم عروس کاملا براق می شود

 

دوام شینیون

در خیلی از مجالس عروسی حتما تجربه دیدن شینیون باز شده یا مو وز شده عروس را داشتید.پس قطعا دوست ندارید برای شما هم این اتفاق بیافته
 

خوش قول بودن میکاپ آرتیست


آیاواقعا به موقع حاضر میشید؟ معمولا با تاخیر خارج شدن عروس از آرایشگاه برنامه ریزی کل روز را دچار مشکل می کنه
 

خلاقیت آرایشگر عروس


بعضی مواقع ما مدلی را می پسندیم که از کودکی دوست داشتیم برای روز عروسیمان این مدل مو یا رنگ رژلب به خصوص را استفاده کنیم اما به نظر آرایشگرمان خیلی این مدل یا سبک مناسب ما نیست اما در عین حال با یک خلاقیت به خصوص کار صحیح اما نزدیکتر به سلیقه ما را انجام می دهد.

چاره چیست؟چگونه یک آرایشگاه خوب برای عروسی انتخاب کنیم

  • خودمان تجربه کنیم.

از قدیم گفته اند مشت نشونه خرواره . برای یک آرایش مهمانی یا عروسی که دعوتید به آرایشگاهی که برای عروسی خودتون کاندید کردید بروید تا از نزدیک با سبک میکاپ و دوام آرایش و برخورد پرسنل آن آرایشگاه آشنا بشید.با اینکار حدودا جواب خیلی از سوالاتتان را می گیرید

  • از تجربیات دیگران استفاده کنیم.

نظر عروس خانم های دیگر را در فضای مجازی یا واقعی جویا بشید.

 

 

معرفی بهترین میکاپ آرتیست عروس در شمال تهران

خانم خانم فتاحی میکاپ آرتیست عروس خوب تهران با سبکی لایت و شیک در کنار اخلاق حرفه ای و انرژی مثبت به شهرت رسیده است.اگر یکبار جهت مشاوره و یا انجام خدمات میکاپ به نزد خانم خانم فتاحی بروید حتما تصمیم شما برای انتخابشان در شب های مهم زندگیان قطعی میشود.میکاپ هایی نچرال با هدف نمایانگر کردن بیشتر نقاط عطف صورت شما و اطلاح نواقص چهره ای شاداب تر و زیباتر از خودتان را به شما هدیه میدهد.

خانم خانم فتاحی دارای دوره‌های آموزش تخصصی گریم، میکاپ، خود آرایی به همراه چهره شناسی، متعادل سازی، کانتورینگ و هایلایت صورت است. بررسی چهره‌ها و شناخت انواع صورت، انواع پوست و آموزش تکنیک‌های میکاپ اروپایی از جمله دیگر مباحث آموزشی است.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (10)

چهارشنبه 22 دی 1395 - 19:02:30
تو شرق تهران ارایشگاه میشناسین
سه شنبه 07 دی 1395 - 11:12:16
عالی بود مرجان عزیز
شنبه 13 آذر 1395 - 10:49:31
من دنبال آرایش سه بعدی هستم واسه آرایش عروس می شه راهنمایی کنید
سه شنبه 09 آذر 1395 - 09:36:21
خیلی ممنون از مطالب خوبت ، من از سایت رژ لب و هم شما ممنونم منتظر گزارشای مفیدت هستیمممم
سه شنبه 09 آذر 1395 - 09:26:11
سلام مرجان عزیز مرسی از گزارشای خوبت
راستش من میخوام قبل از آرایش عروس یه تست گریم داشته باشم اگر جایی میشناسی تو سایت رژلب بهم معرفی کنی ممنون میشم
دوشنبه 08 آذر 1395 - 01:39:47
عکس از کارای مختلف همراه با قیمت پک شون هم بگین ممنون
شنبه 06 آذر 1395 - 11:29:25
سلام من یه آرایشگاه عروس خوب می خوام بهم معرفی کنین که قیمتش مناسب باشه همینطور کارش هم خوب باشه اگه شرق تهران باشه هم که عالیه
شنبه 06 آذر 1395 - 11:25:04
خیلی ممنون از گزارشت مرجان جون میشه گزارش از آرایشگاه عروس تهیه کردی جدیدترین مدل مو و آرایش رو هم برامون عکس بزاری
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: