پنجشنبه 30 دی 1395 - 17:10:27

رنگ موی سال 2017

رنگ مو جدید

رنگ مو فانتزی

رنگ مو سال 2017

شرکت پینتون به عنوان تعیین کننده غیر رسمی رنگ سال در جهان شهرت دارد. این شرکت هر ساله در ماه دسامبر رنگ پیشنهادی برای سال آینده را اعلام می کند. از سال دوهزار میلادی تاکنون هم ساله موسسه پینتون یا پانتون رنگ سال را انتخاب و اعلام می نماید. این شرکت واقع در شهر کارلستات نیو جرسی آمریکا واقع شده است. باتوجه به غیر رسمی بودن اعلام رنگ توسط این موسسه در ابتدای کار، اما توجه به برندسازی قوی که در این زمینه انجام دادند، این طرح را جهانی کرده و حتی بسیاری از بزرگان دنیای مد و فشن نیز مجبور به تابعیت از آن کرد؛ چرا که عموم مردم تمایل به استفاده از آن را دارند. رنگ سال 2017 را به انتخاب دو موسسه بنجامین و پینتون در ادامه ملاحظه کنید.

معرفی رنگ سال 2017 از نگاه موسسه بنجامین

کمپانی پنتون امسال بازهم به سرعت عمل موسسه بنجامین مور در معرفی رنگ سال 2017 نرسید و نظرسنجی ها رنگ پیشنهادی Benjamin Moore که رنگ گل شاه پسند نام داشت را به عنوان رنگ سال 1396 انتخاب کردند. قبل از فرا رسیدن کریسمس و در ماه سپتامبر کمپانی های معتبر تعیین کننده رنگ مد سال رنگ های پیشنهادی خود را اعلام می کنند و در یک نظرسنجی رنگ منتخب اعلام می شود. کمپانی پنتون یکی از مطرح ترین اعضای این گروه است که تقریبا بیشترین رای را به رنگ های منتخب خود در سال های گذشته اختصاص داده است اما 2016 و 2017 این عنوان به کمپانی بنجامین مور رسیده است و به نوعی Benjamin Moore در این زمینه از پنتون پیشی گرفته است.

روز چهارشنبه Benjamin Moore رنگ منتخب خود را به عنوان رنگ سال 2017 – 96 اعلام کرد. امسال این موسسه تصمیم گرفته بود تا رنگی متفاوت با رنگ سفید صدفی که سال پیش پیشنهاد کرده بود را معرفی کند و همینطور هم شد. رنگ امسال بنفش گل شاه پسند است، رنگ سال 2017 از ترکیب رنگ خاکستری و بنفش به دست آمده است که البته برخی وب سایت ها این رنگ را از ترکیب یاسی و بنفش حاصل دانستند اما وب سایت رسمی کمپانی بنجامین ترکیب اصلی رنگ سال 96 راخاکستری و بنفش اعلام کرد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: