پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 11:57:23

ارایش دائم ابرو و چشم

 

بهترین مرکز هاشورابرو قیطریه
هاشور ابرو و میکروپیگمنتیشن چشم  شریعتی

 


 

 

این روش چه مزیت هایی دارد؟


صرفه جویی کردن در زمان آرایش : پس از هاشور، ابروهای شما برای همیشه خوش حالت و مرتب باقی می ماند. دیگر لازم نیست وقت زیادی را صرف ارایش آبروها کنید همینطور نیاز نیست نگران پاک شدن آرایش ابروهای خود باشید. این امر بیشتر در خانم هایی که ورزشکارند به دلیل اینکه فعالیت ورزشی می تواند باعث تعریق و در نتیجه پاک شدن ابروها شود به علاوه خانم های شاغل که فرصت زیادی برای آرایش و رسیدگی به خود ندارند نمود پیدا می کند. از این رو این افراد بیشترین داوطلبان هاشور ابرو به شمار می روند.
راحت شدن اصلاح ابرو: به دلیل مشخص بودن خطوط ابرو پس از هاشور به سادگی می توان ابرو را اصلاح و مرتب کرد چرا که موهای اضافه به راحتی قابل تشخیص می باشند.
برطرف کردن عیب ابروها : بر خلاف افرادی که دارای ابروهای ضخیم، خوش فرم و حالت دار هستند، برخی دیگر ممکن است در بخش های آرک یا تاج ابرو دچار ریزش مو شده باشند و یا ابروهایشان کم پشت باشد؛ اصلاح عیب ابروهای افراد در دسته دوم با استفاده از هاشور به هر چه زیباتر شدن ابرو و چهره آنها کمک می کند.
اصلاح ابروهای آسیب دیده و از دست رفته در حوادث : هاشور ابرو سبب بهبود ظاهر چهره در افرادی می شود که به هر دلیل نظیر شکستگی، شیمی درمانی و … ابروهای خود را از دست داده اند. هاشور در ابروهای این افراد می تواند وضعیت چهره و ابروی آنها را تا حدودی به حالت اولیه خود برگرداند.
پر پشت به نظر رسیدن ابروها : هاشور در افرادی که ابروهایی خوش فرم اما با موهای کم دارند کمک می کند تا با پُرتر نشان دادن آنها زیبایی اش را دو چندان کنند.
قرینه ساختن ابروها : این گزینه یکی از مهم ترین دلایل اقبال افراد به هاشور می باشد. گاهی هدف افراد از انجام هاشور ، قرینه سازی ابروهاست. چرا که در در این افراد ابروها شباهت بسیار کمی به هم دارند و همین امر از جلوه و جذابیت آنها کاسته است. در نتیجه از طریق هاشور می توان قرینگی را حفظ کرد و آن را مطابق با فرم صورت حالت داد.

 

این مدل هاشور ابرو در مرکز هاشورابرو نیکا مهدوی به روش میکروپیگمنتیشن انجام شده است.

 

مرکز هاشور ابرو مهدوی به مدیریت خانم نیکا مهدوی  بهترین مرکز هاشور ابرو قیطریه می باشد.


 

 


جهت کسب اطلاعات بیشتربا مرکز هاشور نیکا مهدوی تماس بگیرید


 
 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: