پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 11:34:20

هاشور ابرو

 

میکروپیگمنتیشن ابرو قیطریه
بهترین مرکز هاشور ابرو شمال تهران

 

 

 

هاشور ابرو چیست؟

هاشور ابرو از طریق آراسته کردن دائمی ابرو، برای همیشه شما را از آرایش کردن و فرم دادن به ابروها بی نیاز می سازد. پس از هاشور ابرو دیگر نیاز نیست یک عالمه وقت صرف کنید تا ابروی خوش حالتی برای خود طراحی کنید که پس از مدتی نیز حتی احتمال پاک شدن آن وجود دارد. هاشور به وسیله خطوطی که در جهت رویش موی ابرو، ترسیم می کند سبب زیباتر شدن و پر پشت تر به نظر رسیدن آن می شود.

این اصل اساسی را از یاد نبرید که سختی و ظرافت این هنر به قدری است که از عهده هر کسی بر نمیاید و لازم است حتما توسط فردی با تخصص و تجربه بالا انجام شود تا نتایج طبیعی و شگفت انگیزی به دنبال داشته باشد. به علاوه اینکه چنین متخصصی بهتر می داند که چگونه عمل کند تا عوارض هاشور ابرو به حداقل برسد. هاشور ابرو سه بعدی ، هاشور مویی و هاشور هایلایت از انواع هاشور به شمار می روند.

 

هاشور ابرو مویی

هاشورابرو مویی  با استفاده از دستگاه مخصوص طراحی ظریف و مانند تارهای مو برای ابرو ایجاد می‌شود و در نهایت شکل ابرو با تارهای ابرو هاشور شده کامل‌تر و زیباتر خواهد شد. با استفاده از هاشور ابرو مویی می‌توان شکل اصلی ابرو را تغییر داده و کمی آن را بلندتر و یا ضخیم‌تر کرد.

 

این مدل هاشور ابرو در مرکز هاشورابرو نیکا مهدوی به روش میکروپیگمنتیشن انجام شده است.

 

مرکز هاشور ابرو مهدوی به مدیریت خانم نیکا مهدوی  بهترین مرکز هاشور ابرو قیطریه می باشد.


 

 


جهت کسب اطلاعات بیشتربا مرکز هاشور نیکا مهدوی تماس بگیرید


 
 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: