دوشنبه 12 تیر 1396 - 13:43:38

نرم افزار آرایشگران

 

نرم افزار آرایشگاه زنانه
شبکه اجتماعی تخصصی آرایشگران

 

نرم افزار آرایشی
 
 
 
 
 
در دوره های اخیر شاهد افزایش استفاده از اینترنت در بین اقشار مختلف جامعه بوده ایم با افزایش استفاده از گوشی های هوشمند و به موازات آن ترویج اپلیکیشن های مختلف، میزان استفاده از شبکه های اجتماعی نیز بیش از پیش افزایش یافته است . در ابتدا شاهد اشتیاق و علاقه قشر جوان بودیم اما این روزها و محبوبیت شبکه های اجتماعی در میان همه سنین افزایش یافته است.از آغاز ظهور و شکل گیری شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن ها نه تنها شاهد گسترش آنها در بین سنین مختلف هستیم بلکه شاهد تغییر نوع استفاده از آنها هم هستیم. در ابتدا استفاده از شبکه های اجتماعی بیشتر با هدف سرگرمی بوده اما امروزه تاثیر استفاده از این سبک فناوری را در گسترش کسب و کارها و ارتباطات نمی توان نادیده گرفت. 
 
 
 
 
  کسب و کارهای در حال رشد برای افزایش کارایی و در نتیجه ماندن در بازار رقابت به دنبال افزایش استفاده از سرویس های فناوری اطلاعات هستند و البته سالن های زیبایی و آرایشگران هم از این قاعده مستثنی نیستند.

 

 

 

 برای کسب و کارهای کوچک و متوسط  مثل سالن های زیبایی زمان بسیار با ارزش است، همچنین این نوع کسب کارها  با منابع محدود سرمایه و نیروی انسانی مدیریت میشوند، برای افزایش کارآیی و ارتباط موثر با مشتریان خود و همچنین رقابت در بازار قطعا نیازمند به استفاده از فناوری های جدید هستند تا هم در هزینه و هم در زمان صرفه جویی کنند.
 
نباید فراموش کنیم که استفاده از رسانه های اجتماعی  اصول و قواعد خاص خود را دارد  استفاده  بیش از اندازه از رسانه های اجتماعی موجب می شود که صاحبان مشاغل تبلیغات خود را بصورت غیرهدفمند  در شبکه های متعددی گسترش دهند. 
 
 
  مشکل حضور پیدا کردن در شبکه های اجتماعی متعدد این است که هزینه و زمان خود  را بی جهت صرف می کنید، همچنین این موضوع می تواند  به حضور موثر و هدفمند شما در رسانه های اجتماعی لطمه وارد کند. نتیجه این می شود که بعضی از صاحبان مشاغل حضور گسترده اما کم عمقی در شبکه های اجتماعی دارند. بنابراین به عنوان یک اصل تبلیغاتی لازم نیست که در شبکه های اجتماعی متعدد عضو شوید و فعالیت داشته باشید. به عبارت دیگر بهتر است حضوری قوی در تعداد کمی شبکه اجتماعی  تخصصی شغل خودتان داشته باشید تا حضوری ضعیف در تعداد زیادی از شبکه های اجتماعی

 

 

 

اپلیکیشن آرایشی

نرم افزار آرایشگران

 

 

گروه رژلب به منظور ایجاد شبکه اجتماعی تخصصی در صنعت آرایشی بهداشتی اقدام به تولید اپلیکیشنی ویژه آرایشگران و سالن های زیبایی کرده است. این نرم افزار هم قابل استفاده در گوشی های اندروید و هم آیفون است.

 
 
 
 

مزایای استفاده از نرم افزار رژلب برای آرایشگران

  تبلیغات رایگان سالن زیبایی شما

با توجه به اینکه اعضای شبکه اجتماعی رژلب را خانم های علاقه مند به آرایش و زیبایی تشکیل می دهند حضور پررنگ شما به عنوان آرایشگر به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین نحو خدمات خود را معرفی کنید و مشتریان خود را افزایش دهید

 

 

 

  دانلود رایگان فیلم های آموزش آرایشگری

با توجه به مشغله زیاد آرایشگران و هزینه بر بودن کلاس های آموزشی گاهی حضور در دوره های مختلف آرایشگری سخت می شود. شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن رژلب به راحتی جدیدترین فیلم های آموزشی آرایشگری را رایگان ببینید.

 

 

 

 

  اطلاع از آخرین اخبارها و رویدادها

در شبکه اجتماعی رژلب شما در جریان آخرین اطلاعات و رویدادهای شغلی خود قرار میگیرید.اطلاع ازجدیدترین مطالب آرایشی، سمینارها، استخدام آرایشگران، معرفی محصولات آرایشی جدید. همچنین شما می توانید با بحث و تبادل نظر با سایر همکاران خود بسیاری از ابهامات و سوالات خود را برطرف کید.
 
 
 
از همین امروز سفر موفقیتتان را آغاز کنید
 
 
 

راهنمای عضویت در شبکه اجتماعی آرایشگران

راهنمای استفاده از نرم افزار آرایشگران

 

 

شما می توانید جهت بهره مندی از مشاورات رایگان وب سایت رژلب با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 
 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (5)

چهارشنبه 12 مهر 1396 - 16:48:24
خیلی خوبه من با کلی آرایشگر لینک شدم و کارهاشونو دیدم و ازشون سوال هامو پرسیدم.خیلی جالبه
چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 13:38:39
راست می گی عزیزم الان که دیگه اینستا شده مسخره بازی ،فالور می فروشنو لایک می خرن .
آخر سر حالا 100 کا هم شدیم مهم اینه که ازش چقدر مشتری میاد
که هیچی به هیچی
چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 13:28:55
من عضو شبکه اجتماعی رژلب شدم واقعا عالیه
اینهمه فیلم های آموزشی خوب و رایگان برامون گذاشتید واقعا ممنون
راست می گید واقعا الان اینقدر ابنستاگرام و تلگرام شلوغ شده که هر چقدر هم تبلیغ میدیم باز ب سختی دیده میشیم.از بس رقابت زیاد شده
سه شنبه 13 تیر 1396 - 19:31:29
عالیه ما که با رژلب زندگی می کنیم
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: