سه شنبه 27 مهر 1395 - 10:21:35

هاشور ابرو

میکروپیگمنتیشن سعادت آباد

عکس هاشور ابرو

 

هاشور ابرو چیست؟

هاشورابرو یک تکنیک است که توسط دستگاههای تاتو قدیمی نیز قابل اجرا است ولی با دستگاههای جدید میکروپیگمنتیش به صورت زیباتر و طبیعی تر انجام می شود و در اکثر موارد زمانی که میکروپیگمنتیش به اصطلاح جا می افتد تشخیص مرز بین پیگمنت ها و ابروی خود شخص به سختی صورت می گیرد.
یکی از کاربردهای میکروپیگمنتیشن اصلاح تاتوهای قبلی هم از نظر شکل و هم از نظر مدل است و می توان حالت کادری و بدرنگی های تاتوهای قبلی را اصلاح و تبدیل به هاشور کرد.
با توجه به اینکه در میکروپیگمنتیشن ابرو رنگدانه نسبت به تاتوهای قدیمی در عمق کمتری کاشته می شود (و در نتیجه امکان تغییر شکل، رنگ و مدل را به ما می دهد) نیاز به ترمیم دارد و تعداد جلسات ترمیم با توجه به موضع پیگمنت و داشتن تاتوی قبلی متفاوت است.
در میکروپیگمنتیشن ابرو باید اصول پیگمنتیشن را کاملا دانست و آن را به نحو احسن انجام داد.
شخصی که هاشور ابرو را برای متقاضی انجام میدهد باید طراحی قوی داشته باشد و ساختار ویژگی های پوست و اصول طراحی چهره و ترکیب رنگ را به خوبی بداند.

 

مرکز هاشور ابرو سعادت آباد

یکی از بهترین مراکز انجام خدمات هاشور ابرو در سعادت آباد، مرکز ایران اسکاپ نرگس علیپور است که سبک های متفاوت هاشورابرو و سایه ابرو دائمی را برای علاقمندان و متقاضیان میکروپیگمنتیشن اجرا می کند

خدمات تخصصی میکروپیگمنتیشن و هاشور ابرو را در مرکز ایران اسکالپ نرگس علیپور تجربه کنید.

مرکز هاشور نرگس علیپور

09122268648


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: