چهارشنبه 16 دی 1394 - 09:00:31

ماساژ کره ای صورت

زیبایی و شفافیت بیشتر پوست با ماساژ

آموزش تصویری ماساژ صورت به سبک کره ای

 


همان طور که می دانید پوست خانم هایی که در آسیای دور زندگی می کنند بسیار زیباست و خیلی دیر پیر و چروکیده می شود. دلیل این امر استفاده مداوم آن ها از انواع ماسک های زیبایی و همین طور ماساژ دادن صورت هایشان هست. این ماساژ صورت بهتر است با دقت انجام شده و با انجام حرکات مناسب دست و انگشتان پوست صورت سفت، روشن و شفاف گردد. حتی نوع دیگری از ماساژ صورت می تواند آن را لاغر هم بکند.
در این مقاله به سبکی از ماساژ صورت پرداخته شده که برای زیبایی، جریان بهتر خون و شفافیت بیشتر پوست به کار برده می شود.

مرحله اول ماساژ صورت

 



ابتدا یک مرطوب کننده ( و یا کرم شب) را روی کف دست خود بریزید سپس یک قطره عصاره گیاهی نیز روی دست ها ریخته و از غلظت کرم ریخته شده کم کنید.ترکیب به دست آمده از عصاره گیاهی و کرم را در هم مالیده و دست ها را به مدت 15 ثانیه روی هم قرار دهید تا کمی گرم شوند. کره ای ها معتقدند که هرچه دست ها گرم تر باشند احتمال جذب کرم روی پوست صورت بالاتر است.سپس دست های خود را روی صورت گذاشته به گونه ای که کل صورت شما پوشانده شود. و با ضربات خیلی آهسته کرم را به پوست صورت انتقال دهید.

مرحله دوم ماساژ صورت

 

 

سپس یکی از دست ها را روی پیشانی قرار داده و دیگری را روی چانه بگذارید تا کل صورت پوشیده از کرم گردد. سپس بار دیگر دست ها را روی گونه ها قرار داده و 2 ثانیه نگه دارید. این کار را دو بار انجام دهید. هدف در این مرحله انتقال کرم به پوست است. این مرحله را با فشار بیشتری انجام دهید زیرا کره ای ها اعتقاد دارند با فشار بیشتر روی گونه ها و پیشانی کرم بهتر جذب پوست شده و بهتر اثر می کند.

مرحله سوم ماساژ صورت

 



در این مرحله وسط صورت خود را با مشت ها و استخوان انگشت ها ماساژ دهید. برای این کار از کناره های بینی مشت های خود را به سمت قسمت خارجی صورت حرکت دهید. این باعث گردش بهتر خون می شود. سپس زیر استخوان بینی خود را با استفاده از استخوان انگشت های اشاره ماساژ داده و از زیر آن ها به سمت پیشانی ماساژ را ادامه دهید.

مرحله چهارم ماساژ صورت

 



سپس از بین خط ابروها مشت ها را به بالا برده و  سپس روی پیشانی برده و تا اطراف صورت پایین ببرید. این کار باعث می شود که التهاب صورت گرفته شده و چین و چروک روی آن نیفتد. ابته باید دقت داشته باشید که این کار را با فشار انجام ندهید زیرا فشار زیاد باعث لاغری صورت می شود.

مرحله پنجم ماساژ صورت

 



سپس با استفاده از استخوان های انگشتان خود اطراف بینی و و پیشانی را نیز ماساژ دهید. و سپس از کناره های صورت به سمت استخوان فک ماساژ را ادامه دهید.

مرحله ششم ماساژ صورت

 



با کمک انگشتان اشاره از قسمت داخلی و زیر چشم شروع کرده و انگشتان را  به سمت خارج و روی شقیقه ببرید. این کار پف زیر چشم و تیرگی آن را از بین می برد. برای این کار از کنار استخوان بینی کار را شروع کرده و روی شقیقه ها کمی مکث کنید.

مرحله هفتم ماساژ صورت

 



در قسمت پایانی ماساژ صورت با مشت های خود ضربه های آرامی به زیر گردن و روی غبغب بزنید. سپس به آرامی و با فشار ملایمی از روی گردن دست های خود را تا چانه حرکت دهید.

دقت داشته باشید که هر مرحله ماساژ زیبایی باید به آهستگی روی صورت انجام شده و فشار و کشیدن بیش از اندازه نه تنها برای پوست مفید نیست بلکه به پوست آسیب هم می رساند.

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژلب دات کام
انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژ لب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


برچسب ها:

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: