دوشنبه 24 دی 1397 - 16:10:38

آرایشگاه زنانه غرب تهران

 

معرفی بهترین آرایشگاه زنانه غرب تهران

انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ چشم

 

چگونگی انتخاب رنگ مو متناسب با چهره

 

اگر تاکنون فکر می کردید که انتخاب رنگ مو یک امر شخصی و پیرو مد است، خوب است بدانید که سخت در اشتباه هستید. گستره رنگ ها از چندان وسعتی برخوردار است که انتخاب هر یک به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. در انتخاب رنگ مو باید رنگ پوست خود را مد نظر قرار داد؛ چرا که نزدیک ترین عضو بدن نزدیک به موها، چهره است و تنها یک انتخاب اشتباه کافیست تا پیرتر به نظر برسد. این در حالیست که انتخاب یک رنگ مو مناسب می تواند در عین زیبایی، صورت شما را طبیعی تر نشان دهد. اگر برای شما نیز سوال پیش آمده که چگونه رنگ موی مناسب خود را انتخاب کنید، این مقاله از وب سایت رژلب را تا انتها مطالعه فرمایید. همچنین قصد داریم بهترین آرایشگاه زنانه غرب تهران را نیز به شما معرفی کنیم.
زمان انتخاب رنگ مو، بهتر است به عکس روی جلد بسنده نکنید؛ چون در بسیاری از مواقع این رنگ ها گول زننده هستند. توصیه ما به شما این است که ویژگی های نوشته شده روی جعبه را با دقت مطالعه کنید. معمولا روی اکثر جعبه های رنگ مو نوع رنگ مثلا بلوند مشخص شده و سپس درجه آن مثلا متوسط قید می شود. در برخی برندها نیز ممکن است تناژ و سایه رنگ نیز ذکر شود؛ به عنوان مثال خاکستری یا زیتونی.
حال که رنگ موی مورد نظر خود را انتخاب کردید، باید آن را با پارامترهای ویژگی های ظاهری خود مقایسه کنید. انتخاب رنگ مو مناسب معمولا به 5 پارامتر بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

- رنگ پوست
- رنگ طبیعی مو سر
- رنگ چشم
- سایز اندام
- خلق و خو


انتخاب رنگ مو با توجه به رنگ پوست


برای انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ پوست، ابتدا باید قادر به تشخیص رنگ پوست خود باشید. به طور کلی رنگ پوست به دو دسته گرم و سرد تقسیم می شود. روش تشخیص آن نیز بدین گونه است: افرادی که در مقابل آفتاب به خوبی برنزه می شوند در مقایسه با افرادی که پوست آن ها می سوزد، معمولا از پوست گرم برخوردار هستند. افرادی که زودتر از سایرین آفتاب سوخته می شوند، معمولا رنگ پوست سردتری دارند. روش ساده دیگری نیز برای تشخیص رنگ پوست وجود دارد. بدین صورت که از طلا و جواهرات تان کمک بگیرید. اگر زیورآلات نقره ای به شما بیشتر می آید، یعنی پوست شما سرد است. اگر هم زیورآلات طلایی بیشتر روی ظاهر شما جلب توجه می کند، بدین معنیست که پوست تان گرم است.
حال به اصل قضیه یعنی انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ پوست می پردازیم.

 

انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ پوست

 

رنگ پوست گرم

بهتر است رنگ های تناژ طلایی مانند کاراملی و برنز را انتخاب کنید که سایه ای تیره تر از رنگ پوست تان دارند. توصیه ما به شما این است که از انتخاب رنگ های تیره و مشکی اجتناب کنید. به دلیل آن که صورت تان را به کلی محو می کند. اگر هم قصد انتخاب تناژ طلایی را داشتید، دقت کنید که خیلی روشن نباشد؛ چون احتمال دارد رنگ موی تان نارنجی شود.

رنگ پوست سرد

اگر دارای پوستی با رنگ سرد هستید، بهتر است از انتخاب رنگ هایی که سرخی رنگ پوست تان را بیشتر جلوه می دهند، خودداری کنید. این رنگ ها طلایی، طلایی مایل به قرمز و مسی هستند. به جای این رنگ ها بهتراست رنگ هایی همچون بلوند خاکستری و قهوه ای روشن انتخاب کنید.


رنگ مو مناسب برای پوست سبزه


اگر رنگ پوست تان سبزه است، باز هم باید به ته مایه رنگ پوست خود دقت کرده و سپس نسبت به انتخاب رنگ موی خود اقدام کنید. پیشنهادهای ما به شما از این قرار است:

- اگر رنگ پوست تان سبزه روشن است، بهترین انتخاب برای شما رنگ مو قهوه ای و بلوند روشن است.
- اگر رنگ پوست شما سبزه معمولی است، بهتر است از رنگ مو عسلی یا فندوقی استفاده کنید.
- اگر رنگ پوست تان سبزه تیره است، رنگ مو بلوطی یا نسکافه ای گزینه های مناسبی محسوب می شوند.


انتخاب رنگ مو با توجه به رنگ چشم


رنگ پوست از مهم ترین عوامل در انتخاب رنگ مو به شمار می رود؛ اما در این بین رنگ چشم نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر قصد خرید رنگ مو را دارید، اهمیت رنگ چشم ها را نادیده نگیرید.

بهترین رنگ مو برای چشم های قهوه ای

افراد دارای چشم قهوه ای معمولا از پوست تیره ای نیز برخوردار هستند. بهترین انتخاب برای این افراد، رنگ مو با ته مایه گرم است. قهوه ای فندوقی و بلوند عسلی از بهترین گزینه های این رنگ چشم به حساب می آیند. اگر تمایل دارید چشم هایتان درخشان تر به نظر برسند، رنگ مو با تناژ طلایی یا کاراملی انتخاب کنید. از انتخاب بلوندهایی که تن روشن و یخی دارند، مانند نقره ای و پلاتینه خودداری کنید.

انتخاب رنگ مو برای افراد چشم رنگی

خانم هایی که دارای چشم روشن مانند آبی یا سبز هستند، بهتر است به دنبال رنگ موهای روشن باشند. بلوند یخی یکی از بهترین گزینه هایی است به خوبی با رنگ چشم های روشن تناسب دارد. اگر دارای چشم روشن اما رنگ پوست تیره هستید، بهتر است از رنگ های گرم مانند بلوند تیره، عسلی و قهوه ای روشن استفاده کنید.

 

انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ چشم

 

هایلایت مو متناسب با رنگ پوست و چشم

 

هایلایت کردن مو نیز یکی از دیگر روش هایی است که تاثیر به سزایی در زیبایی چهره دارد؛ البته به این شرط که هماهنگی بسیاری با رنگ پوست و چشم داشته باشد. هایلایت های طلایی و عسلی برای افرادی با موهای قهوه ای تیره و هایلایت های شکلاتی برای افرادی با پوستی تیره تر و چشم های قهوه ای مناسب هستند. توصیه ما به خانم هایی که دارای پوست برنزه و چشمان رنگی دارند، استفاده از هایلایت کاراملی است. افراد دارای پوست روشن، هایلایت خاکستری و بلوند بژ است. اگر هم پوستی روشن اما چشمان تیره دارید، بهتر است موهای خود را هایلایت طلایی و هلویی کنید.

 

توصیه هایی برای موهای رنگ شده


- در روزهای آفتابی از کلاه و روسری استفاده کنید تا موهایتان دچار خشکی نشود.
- جهت حفظ رطوبت موها از انواع نرم کننده ها و تقویت کننده ها استفاده کنید.
- بعد از شستشوی موها، حوله را به آرامی روی آن بکشید تا دچار آسیب نشوند.
- سعی کنید موهای خیس را شانه نزنید
- برای خشک کردن موها، سعی کنید زیاد از سشوار استفاده نکنید یا حداقل مدت زمان آن را کاهش دهید.
- در دوران بارداری به خصوص در سه ماه نخست، از رنگ کردن موها خودداری کنید.
- توجه داشته باشید که موهای نازک حساس تر از موهای ضخیم هستند و نیاز به نگهداری و مراقبت بیشتری دارند.

 

انتخاب رنگ مو مناسب


انتخاب بهترین آرایشگاه زنانه غرب تهران جهت هماهنگی رنگ مو و رنگ پوست


اگر می خواهید بهترین نتیجه را از هماهنگی بین رنگ مو با رنگ پوست و رنگ چشم دریافت کنید، بهتر است این کار را به یک آرایشگر ماهر بسپارید. پیشنهاد سایت رژلب به شما، خانم حبیبی، کارشناس کلیه خدمات مو شامل رنگ مو، شینیون، بافت و کوتاهی است. علاوه بر این، می توانید برای آموزش جدیدترین تکنیک های رنگ مو با ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای در آرایشگاه زنانه غرب تهران به نام چتر گل به مدیریت خانم حبیبی اقدام کنید. جهت مشاوره و هماهنگی با سالن زیبایی چتر گل می توانید با استفاده از شماره تماس زیر اقدام کنید:

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: