شنبه 12 اسفند 1396 - 13:06:50

آموزش سایه چشم تیره

آموزش سایه چشم در 8 مرحله

آموزش سایه چشم

آموزش سایه چشم

سلام و عرض ادب دارم خدمت اعضای محترم سایت رسمی رژلب، مهناز نوروزی هستم مدرس گریم، میکاپ و مراقبت های پوستی در آرایشگاه مثلث طلایی.
در این مقاله مراحل آرایش سایه چشم را خدمتتون آموزش میدم.

  1. برای شروع میکاپ چشم نیاز به زیرساز داریم.

  2. اول از پرایمر استفاده می کنیم.

  3. پشت پلک را پرایمر می زنیم.

  4. بعد از 5 دقیقه مکث از کانسیلر استفاده می کنیم. همانطور که میدانید کانسیلر جزء دسته خنثی کننده هاست. خنثی کننده ها به جز کانسیلر ها ، نوترولایزرها و کاموفلاژها هستند، که ایرادهای پوستی و رنگ دانه های ناخواسته پوست را برطرف می کنند.

  5. مثلا، از خنثی کننده نارنجی برای برطرف کردن تیرگی استفاده می کنیم، چون پوست تیره پیگمنت های آبی یا رنگدانه های آبی روی پوست زیاد دارد. بنابراین از خنثی کننده رنگ آبی، که نارنجی ست استفاده می کنیم. 

  6. کانسیلری که دور چشم استفاده می کنیم اگر چشم تیرگی داشته باشد برای برطرف کردن تیرگی یا همان پیگمنت های آبی پوست، از ترکیب رنگ نارنجی باضافه رنگ روشن استفاده می کنیم. این رنگ روشن می تواند نخودی یا سفید تر باشد. بعد از اینکه این ترکیب را پشت دست ساختیم ترکیب ساخته شده را با قلم پهن پشت پلک می زنیم.

  7.  مثلا قلم شماره 12 یا اگر سرگرد است پهنای آن برای پشت چشم مناسب باشد.

 

آموزش سایه چشم تیره مرحله به مرحله


آموزش سایه چشم  عکس شماره 1-  بعد از زدن کانسیلر، اضافه مواد را می گیریم و از یک سایه پودری فشرده که توناژ گوشتی دارد مثلا حالت جیگری، با قلم سرگرد پشت پلک رنگ را انتقال داده و بعد از گذاشتن رنگ بصورت پرسی، چربی آن ناحیه را می گیریم.

 

 

آموزش تصویری سایه چشم

آموزش سایه چشم  عکس شماره 2-  بعد قلم را عوض می کنیم یا قلم را تمیز می کنیم، لبه های بالای سایه را محو می کنیم 

 

آرایش چشم

آموزش سایه چشم عکس شماره 3- لبه های رنگ زرشکی و گوشتی را با قلم سرگرد محو می کنیم. بعد از اینکه کاملا سایه را محو کردیم یکبار دیگر کار سایه را تکرار و دوباره محو می کنیم.
کانسیلر نارنجی و نخودی که در  پالت فون که درشکل 3 می بینید،  ترکیب رنگ نارنجی  نخودی را برای زیر چشم استفاده می کنیم.
 

 

گریم چشم

 

آموزش سایه چشم عکس شماره 4- با قلم پهن کانسیلر را زیر چشم انتقال می دیم. بعد از اینکه مواد اضافی کانسیلر را با پد گرفتیم و کم کردیم با قلم گرد، پنکک و یا کامپکت را زیر چشم انتقال میدیم.

 

 

آموزش آرایش چشم

 

آموزش سایه چشم  عکس شماره 5- بعد از اینکه کاملا چربی زیرساز گرفته شد از یک خط چشم ژله ای استفاده می کنیم و خط چشم ژله ای را زیر چشم می کشیم. (خط چشم ژله ای را باید سریع قبل از خشک شدن فید کنید زیرا اگر خشک شود فید نمیشود) بجای خط چشم ژله ای میتوانید از یک بیس چرب مشکی و یک آکوای مشکی برای زیرسازی کار استفاده کنید. بعد لبه های خط را فید کنید. تونالیته و کنتراست را رعایت کنید  و بعد دوباره سایه فشرده رنگ دلخواه را روی بیس، روی زیرساز  خط چشم ژله ای بزنید.

 

میکاپ چشم با سایه تیره

 

آموزش سایه چشم  عکس شماره 6 - از کانسیلر دوباره استفاده می کنیم ولی اینبار رنگ نارنجی قاطی نمی کنیم، از رنگ روشن استفاده می کنیم و پشت پلک برش ایجاد می کنیم با کانسیلر خیلی آرام و صاف برش ایجاد می کنیم.

 

مدرس گریم 

 

آموزش سایه چشم  عکس شماره 7- مواد اضافه را با یک پد کوچک می گیرییم و دوباره با کامپکت اون ناحیه را که برش دادیم فیکس می کنیم. دقت کنید هنگامی که برش ایجاد می کنید اگر مواد زیاد باشد، پشت پلک چروک میندازه.

 

آموزش سایه چشم تیره

 

آموزش سایه چشم عکس شماره 8 - اگر دقت کنید روی لبه های رنگ گوشتی از رنگ گلبهی رنگ استفاده کردیم که توی پالت رنگمون وجود داره. لبه های کار را رنگ گلبهی و صورتی ایجاد کردیم و خط چشم مدل را کشیدیم و مژه گذاشتیم. زیر اگر بخواهیم از توناژ سایه پشت پلک می توانیم برای زیر پلک استفاده کنیم یا میتونیم رنگ مشکی کار کنیم این کار سلیقه ای ست، می توانیم لایت تر کار کنیم یا تیره تر.

 

عکس سایه چشم تیره

امیدوارم از آموزش سایه چشم تیره استفاده کرده باشید .

 

تلفن آموزشگاه آرایشگری مثلث طلایی


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

شنبه 29 دی 1397 - 00:16:56
سلام عالی بود
یکشنبه 11 آذر 1397 - 15:43:23
واقعاعالی ومفیدبودهم ازنظراطلاعاتی وهم زمانی سپاس
یکشنبه 13 اسفند 1396 - 11:08:14
ممنون از آموزش خوبتون موفق باشید
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: