یکشنبه 24 مهر 1401 - 15:02:14

بهترین گریمور عروس تهران

 

گفتگویی دوستانه با خانم صفری

مصاحبه با بهترین میکاپ آرتیست فرمانیه

 

 

 

این روزها به هر طرف که سر می چرخانیم، پر شده از آگهی های رنگ وارنگ؛ از بهترین آرایشگاه عروس و بهترین گریمور گرفته تا بهترین آرایشگر و....  به نظر می رسه با وجود اینکه تعداد آرایشگاه ها نسبت به سابق چند برابر شده، امّا پیدا کردن یک آرایشگاه مجهز با گریمور حرفه ای کار چندان راحتی نباشد. چون اغلب گریمورها عادت کرده اند، یک سبک خاص از گریم را روی همه عروس ها یا مشتری های خود پیاده کنند. برای همین به سراغ یکی از بهترین گریمورهای عروس در تهران رفته ایم که با مشاهده نوع گریم او می توان به تفاوت کاری اش پی برد. از او درباره نحوه آغاز به کار گریم و اولویت هایش از او سؤال پرسیده ایم.

گزارشگر: خانم صفری؛ میتونی برای خوانندگان سایت رژلب توضیح بدی که کارت رو از کجا شروع کردی؟

 
خانم صفریمن از سن کودکی به دلیل علاقمندی زیاد به هنر آرایشگری (گریم و سایر شاخه های فنی و حرفه ای ) به مدت چند سال در تهران فعالیت آرایشی خود را آغاز کردم. و پس از مدتی  سالن خود را احداث کردم. و در حال حاضر با بیش از 17 سال سابقه تدریس گریم و میکاپ عروس،یکی از برترین میکاپ آرتیست ها و گریمور عروس در تهران هستم. از جمله سِمَت ها و فعالیت های خودم می توان به کارشناس گریم و میکاپ عروس،  مدرس بین المللی همایش ها و ورکشاپ های گریم عروس با جدیدترین تکنیک های جهانی در داخل و خارج از کشور، مبتکر تکنیک های جدید میکاپ، با کلیه برندهای مطرح دنیا اشاره کرد.

گزارشگر: فرناز جان اگه بخواهیم یه آرایشگر حرفه ای باشیم، اول از همه باید چه ویژگی داشته باشیم؟


خانم صفری: اول از همه باید عاشق این کار باشی و بتونی با خلاقیت، عشق به رنگ ها و شناخت صورت کار رو انجام بدی. پس باید کسی که شروع به کار می کنه، عاشق این رشته باشه و تنها به عنوان یه منبع درآمد به آرایشگری نگاه نکنه.


گزارشگر: فرناز جان کسانی که علاقه مند هستند، آرایشگری رو یاد بگیرن با چه روشی کارشون رو شروع کنن بهتره؟


خانم صفری: به نظر من اگر قراره وارد این رشته بشن، بهتره با یک نفر متخصص آموزش ببینند.


گزارشگر: همین که دوره ببیند کافی هست؟


خانم صفری: به نظر من هیچ چیز مثل تجربه و تمرین جواب گوی این موضوع نیست؛ امّا فقط دوره دیدن کافی نیست و تجربه از همه مهم تر است.

 

نمونه گریم خانم صفری

 

 


گزارشگر: اغلب عروس ها از آرایشگاهی که روز عروسی رفتن، گلایه دارن. به نظر تو یه آرایشگاه خوب چه ویژگی باید داشته باشه تا عروس خانم ها رو راضی نگه داره؟


خانم صفری: تجربه به من ثابت شده که عروس خانم ها، اول از همه به یه محیط آروم احتیاج دارن، چون به اندازه کافی استرس دارن، پس باید محیط سالن و گریمور از نظر اخلاقی و روحی باعث آرامش اون ها بشه. پس به عروس خانم ها توصیه می کنم که سعی کنن، محیطی رو انتخاب کنن که سازگار با روحیه آن ها باشد. البته نقش گریمور به نظر من  100% در کم کردنِ استرس عروس، راهنمایی اون برای دیزاین اتاق عروس و حتی رنگ لباس عروس اهمیت دارد.


گزارشگر: به عنوان سؤال آخر، به نظر تو یه میکاپ خوب چه ویژگی باید داشته باشه؟

خانم صفری: من اعتقاد دارم که گریم نباید چهره را تغییر بدهد، بلکه باید زیبایی هر عروس را چند برابر کند؛ یعنی چهره را زیباتر نشان دهد؛ نه اینکه یک چهره را به چهره دیگر تبدیل کرد. عروس خانوم ها با دیدن آلبوم و بازدید از عروس زنده می توانند با توجه به روحیات و خواسته هایشان مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

 

 

 

 

خانم فرناز صفری میکاپ آرتیست حرفه ای فرمانیه. برای بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: